וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט הודיעה שקליי תומפסון כשיר למשחק 1: "אני מרגיש נהדר"

בשורות טובות ליריבת הקאבס. כוכב הווריירס התאושש מזעזוע המוח ועבר את הבדיקות לפני הגמר מול קליבלנד: "חזרה לי הרוח, עכשיו רק מנסה לעצור את הלחץ והציפיות". גם ספייטס החלים

קליי תומפסון, גולדן סטייט ווריורס. AP
מוכן ומזומן. תומפסון/AP

בשורות טובות לגולדן סטייט: אלופת המערב התבשרה כי קליי תומפסון יוכל לשחק במשחק מספר 1 של גמר ה-NBA מול קליבלנד, אחרי שעבר את הבדיקות הרפואיות, כל הודיעו הווריירס. תומפסון נפגע בראשו במהלך משחק מספר 5 של גולדן סטייט מול יוסטון בגמר המערב וסבל מזעזוע מוח. על פי חוקי הליגה הוא חייב היה לעבור סדרה של בדיקות על מנת שלא לסכנו. כעת הקבוצה הודיעה שהוא נבדק, ונמצא כשיר למשחק הראשון בגמר שייערך באוקלנד ביום שישי לפנות בוקר שעון ישראל (4:00, ספורט5, דיווחים חיים בוואלה ספורט).

תומפסון שב לאימונים ביום שני, אחרי שציין בעצמו שהוא היה זקוק ל"כמה ימים של מנוחה על מנת לחזור למיטבי", והוסיף ש"אני מצפה להיות כשיר לגמרי למשחק הראשון". אחרי האימון ביום שלישי הוא הודיע שהוא "בטוח ב-99.9 אחוז" שיוכל לשחק. לאחר מכן הווריירס הודיעו שהוא עמד בתקנות של הליגה ועבר את הבדיקות.

"למען האמת, אני מרגיש נהדר", אמר תומפסון, "בימים האחרונים הרגשתי שחזרה לי הרוח, ומחר יהיה האיזון האחרון. עכשיו אני רק מנסה לעצור את הלחץ והציפייה". כשנשאל על הטיפול בו על ידי רופאי הקבוצה אמר תומפסון ש"אני רק מנסה לעשות כל מה שאני יכול כדי להיות מוכן, הם דואגים לאינטרסים שלי". מאמן גולדן סטייט סטיב קר הוסיף ש"הוא עשה כל מה שנדרש, הוא נראה טוב". אגב, גם מריס ספייטס, שחקן הספסל של גולדן סטייט שהחמיץ את שמונת משחקי הפלייאוף האחרונים שלה, יהיה כשיר למשחק 1.

גארד גולדן סטייט ווריורס קליי תומפסון. AP
קר: "הוא נראה טוב". תומפסון/AP
sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully