וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי אוזן מאמן נערים א' של מכבי תל אביב

21.5.2015 / 17:15

שחקן העבר, שהיה עוזר מאמן במכבי חיפה, בבית"ר ירושלים, לא ימשיך עם קורצקי בהפועל פתח תקוה מצטרף לקרית שלום כחלק מהארגון מחדש המקצועי והניהולי שמבצע המועדון במחלקת הנוער

מגד גוזני

בווידאו: יואב זיו וראדה פריצה מתארחים באולפן וואלה ספורט אחרי הזכייה בגביע

אורי אוזן סגר במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ויאמן בעונה הבאה את קבוצת נערים א' של המועדון. מדובר במהלך יוצא דופן מצד מי שהיה עד לאחרונה מי שהיה עוזר מאמן בקבוצות בוגרים, ומהלך שמלמד שבמכבי תל אביב רוצים לצרף למחלקת הנוער מאמנים מוכרים שהיו גם בעברם שחקנים.

אוזן סיים את העונה החולפת כעוזרו של מנחם קורצקי בהפועל פתח תקוה והיה אמור לרדת איתו ביחד לליגה הלאומית, אלא שההצעה שקיבל ממכבי תל אביב שינתה את התכניות שלו ובקרית שלום מציינים כי הוא אף עשוי להתקדם בעתיד לתפקידים אחרים.

מאמן בית"ר ירושלים, מנחם קורצקי. קובי אליהו
היה אמור להמשיך עם קורצקי בלאומית אבל ההצעה ממכבי תל אביב שינתה את התכניות. אוזן עם קורצקי/קובי אליהו

לאחר פרישתו ממשחק עסק אוזן באימון והיה בין השאר עוזרו של אריק בנאדו במכבי חיפה. את העונה החולפת הוא פתח עם מנחם קורצקי בבית"ר ירושלים, וכשהמאמן הראשי עזב הוא הלך יחד איתו להפועל פתח תקוה ולא הצליח במשימה להשאיר את הקבוצה בליגת העל.

מחלקת הנוער של מכבי תל אביב עומדת בפני ארגון מחדש מבחינה ניהולית ומקצועית, כשבהחלטה אסטרטגית שהתקבלה נקבע כי מאמנים במחלקה יעבדו יותר שעות במהלך כל יום ויהיה יותר מחויבים לקבוצות אותם הם מאמנים, ובתמורה גם יקבלו שכר יותר גבוה. במכבי תל אביב רוצים שהמאמנים שיעבדו במחלקה יתייחסו לעבודתם כאל עבודתם העיקרית, ממש כמו מאמנים בקבוצות הבוגרים.

מכבי תל אביב שוקלת להציע לפריצה הארכת חוזה לעונה הבאה

אלברמן: אנחנו הוותיקים מעריכים קצת יותר את התהליך שהקבוצה הזו עשתה"

וכל המרבה הרי זה משובח: הרגע הכי קסום של מכבי ת"א בגמר הגביע

אורי אוזן עוזר מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
הולך ללמד את הצעירים כדורגל. אוזן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully