וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב שוקלת להציע לראדה פריצה חוזה לעונה הבאה

21.5.2015 / 13:30

ההופעה בגמר והעובדה שהחלוץ לא עושה עניין כשהוא ממתין על הספסל עשויה לגרום לראשי הצהובים להציע לו חוזה חדש, פריצה: "חוויתי בישראל את הרגעים הכי מאושרים בקריירה"

תקציר גמר גביע המדינה 2015/ההתאחדות לכדורגל

הבחירה בראדה פריצה כחלוץ המרכזי אמש (רביעי) היא אחת ההחלטות המשמעותיות שלקח פאקו אייסטרן לאורך כל העונה. מי שהחליט שערן זהבי הוא החלוץ של מכבי תל אביב, בחר דווקא ברגע הכי מכריע להוריד את זהבי לקישור ולתת לשבדי את חולצת ההרכב. זה היה משחק מושלם של פריצה שכלל שלושער ושני בישולים, וכעת שוקלים במכבי תל אביב להציע לו חוזה לעונה נוספת אף שהוא כבר בן 35.

במכבי מעריכים מאוד את השבדי שלא עושה עניין כשהוא פותח על הספסל ועולה ממנו גם למספר דקות בלבד כשהוא מלא מוטיבציה. פריצה, שכבר היה נעול על כך שהוא חוזר בתום העונה לשבדיה, מוכן כעת לחשוב מחדש במידה שמכבי תציע לו חוזה. "שוחחתי כבר עם אשתי, ואם תהיה הצעה מצד מכבי, לא צריכה להיות בעיה כל כך גדולה עם המרחק מהמשפחה שנמצאת בשבדיה, כי יש הרבה חופשות והצלחנו להיפגש לא מעט".

פז חסדאי חזר מחיפה עם הטרבל בידיים

אלברמן: "אנחנו הוותיקים מעריכים קצת יותר את התהליך שהקבוצה הזו עשתה"

ערן זהבי: "לא משנה מה יגידו, נכנסנו לדפי ההיסטוריה"

ראדה פריצה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"הגעתי לכאן עם תארים ועם שותפות מלאה לאליפויות, אבל מה שחוויתי היה מדהים והשיא היה במשחק גמר הגביע שהיה משחק חשוב בו הבקעתי שלושה שערים מאוד חשובים". פריצה/ברני ארדוב

פריצה סיפר כי יש בו התעניינות מקבוצות סקנדינביות, וכשיקבל גם הצעה ממכבי תל אביב, הוא יצטרך לחשוב היטב מה לעשות. "חוויתי בישראל את הרגעים הכי מאושרים בקריירה שלי. הגעתי לכאן עם תארים ועם שותפות מלאה לאליפויות, אבל מה שחוויתי היה מדהים והשיא היה במשחק גמר הגביע שהיה משחק חשוב בו הבקעתי שלושה שערים מאוד חשובים".

פריצה נפצע לקראת אמצע העונה בשרירי הבטן ולא היה ברור מתי יחזור לשחק. במכבי תל אביב היו כאלה שחשבו שעדיף לשחרר אותו בחלון ההעברות, לשלם לו פיצוי כספי ולהביא במקומו חלוץ אחר. "אני יכול לספר היום כמה התעקשתי להשאיר את ראדה בינואר", סיפר פאקו אייסטרן. "הערכתי שהוא יחזור בחודש מרץ ושנוכל ליהנות ממנו חודשיים". פריצה אישר את הדברים ואמר על פאקו: "פאקו מאמן מאוד טוב והוא עזר לנו לזכות בשלושה תארים בעונה אחת. אני שמח בשבילו ובשבילנו שכך אנחנו מסיימים את העונה".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
דן איינבינדר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"זה לא פשוט לחזור אחרי ארבעה חודשים שאתה בחוץ עם גבס וקביים". איינבינדר/ברני ארדוב
"בלומפילד יהיה כוח משמעותי עבורנו באירופה. אני מקווה שבקיץ הקרוב לא מתוכננת מלחמה ואז נוכל לשחק בישראל"

פאקו גם ידע לשמור בתמונה שחקנים נוספים שקיבלו מעט דקות לאורך העונה ובגמר הזה הוא נהנה גם מיואב זיו, יובל שפונגין ודן איינבינדר. איינבינדר סגר חשבונות בסיום המשחק: "אולי אנשים קצת שכחו, אבל בעונה שעברה עברתי תקופה מדהימה והייתי שותף מלא להישגים שהיו לנו", אמר הקשר. "עברתי פציעה קשה וזה לא פשוט לחזור אחרי ארבעה חודשים שאתה בחוץ עם גבס וקביים. אני חזק וגם בעונה הזו עשיתי דברים נהדרים. לאנשים פשוט יש זיכרון קצר. אני בטוח שאכין את עצמי טוב לעונה הבאה ואבוא אליה בכושר עוד יותר טוב". לגבי ליגת אלופות, אמר איינבינדר: "בלומפילד יהיה כוח משמעותי עבורנו באירופה. אני מקווה שבקיץ הקרוב לא מתוכננת מלחמה ואז נוכל לשחק בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully