וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי: "תחושת סיפוק". פאקו: "הגיע לנו". זהבי: "יש חוסר פרגון"

17.5.2015 / 23:20

המנהל הספורטיבי חגג אליפות ("זו המטרה מספר 1 שלנו"), המאמן: "השחקנים עשו עבודה גדולה. תהיה היסטוריה לקחת טרבל". הקשר: "אחת האליפויות הכי מוזרות שהיו לי". חשש לקרע חלקי לטיבי

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב האריכה את תקופת שלטונה בכדורגל הישראלי, אחרי שזכתה הערב (ראשון) באליפות שלישית ברציפות בליגת העל. הצהובים חזור מפיגור לניצחון 1:2 על עירוני קרית שמונה וחגגו את האליפות ה-22 בתולדותיהם והשלישית בעידן ג'ורדי קרויף יחד עם כ-12,700 צופים נלהבים בבלומפילד. שריקת הסיום של לירן ליאני נתנה את האות לחגיגות: הצלחת נשארת בקרית שלום.

מכבי תל אביב אלופה

מכבי תל אביב הניפה את צלחת האליפות אחרי 1:2 על עירוני קרית שמונה

אוהדי מכבי תל אביב קראו "מחבל" לעבר מהראן ראדי

הדרך של מכבי תל אביב לעבר שלב הבתים של ליגת האלופות

מצעד השערים הכי יפים של מכבי תל אביב העונה

ציוני האליפות של שחקני מכבי תל אביב

יש אליפות/קובי אליהו

בצל החגיגות, מכבי תל אביב איבדה בגלל פציעה את איתן טיבי. קיים חשש לקרע חלקי בשרירי המפשעה והבלם עלול להחמיץ את גמר הגביע ביום רביעי. כזכור, האלופה הטרייה תחסר מול הפועל באר שבע את דור פרץ ונוסא איגייבור המוצהבים, כשגם שרן ייני וקרלוס גרסיה בספק בגלל פציעות. משמעות הדבר: מצוקת בלמים לקראת הגמר.

מאמן האלופה, פאקו אייסטרן: "אני שמח מכל מה שעשינו כל השנה ורוצה לנסות ליהנות מהרגע. השחקנים עשו עבודה גדולה מהרגע הראשון. אפילו שפונגין, שהראה היום שצריך להיות תמיד מוכן להיכנס למשחק. אני מרגיש אושר ואנחנו רוצים לקחת עוד תואר. זו תהיה היסטוריה לקחת את הטרבל. יהיה קשה לשחזר את זה. אמשיך לעבוד העונה ולהתרכז במשחק הבא. אין לי מה להגיד על המשא ומתן עם המועדון".

ג'ורדי קרויף סיכם: "זו תחושה נהדרת של סיפוק אחרי עונה קשה מאוד. היה לנו קשה, שיחקנו באירופה בקפריסין, בלי הצלחה והחלפנו מאמן בסוף אוגוסט וכמובן הדרבי. שיחקנו משחק פחות מכולם. היו גם הרבה פציעות בשבועות האחרונים. צריך להגיד מילה טובה לכל הצוות שעובד בקרית שלום ולשחקנים, כולם הראו אופי ואיכות".

המנהל המקצועי הוסיף: "המטרה העיקרית היא תמיד האליפות, זו המטרה מספר 1 במכבי תל אביב. בכל שנה אנחנו גם רוצים להתקדם בתוצאות באירופה. אנחנו לוקחים את הדברים משחק אחרי משחק, בעוד ארבעה ימים יש לנו את המשחק הכי קשה, בגביע. לא משנה מה קורה, אנחנו מאוחדים מאוד. נדע מה לעשות. אני לא צריך לדבר על מעמד המאמן שלנו עם התקשורת, ביום שאעשה זאת, תשלחו אותי הביתה. מה שחשוב זה לא אני או שחקן כזה או אחר, רק מכבי תל אביב".

קרויף סיכם: "אני מאוד שמח לעבוד מול הבעלים. אני שמח שאני ממשיך לשמח אותו ולעמוד במטרות שהוא רוצה שנעמוד בהם. זו הרגשה נהדרת ואני מקווה שהיא תמשיך".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
היום הוא היה על תקן אוהד. ערן זהבי חוגג/ברני ארדוב

ערן זהבי שלא שיחק הערב בגלל צהובים היה נרגש בסיום: "זו אחת האליפויות היותר מוזרות שהיו לי. היו חגיגות מאוד מאופקות כי יש לנו גמר ביום רביעי. אנחנו נצטרך להתרכז במטרה ולעשות את זה, ואז החגיגות יהיו הרבה יותר גדולות".

לשאלה מדוע יש הרגשה שהאליפות הזו היא לא מרשימה, השיב הקשר: "העובדות הן שאנחנו אלופים, זכינו בגביע הטוטו ואנחנו בגמר הגביע. מה זה אומר על הקבוצות האחרות שאתם כל הזמן משבחות אותן? זה אומר משהו שאולי יש חוסר פרגון כי אתם מצפים שנדרוס את הליגה ב-20 הפרש, אבל יש יריבות שנותנות פייט. אני חושב שהאליפות הזו הייתה הרבה יותר קשה כי הקבוצות משנה לשנה כיבדו אותנו יותר ויותר, הן הסתגרו מולנו מהדקה הראשונה ועד הדקה האחרונה, והיינו צריכים לשדרג את המשחק שלנו. לא ידעתי שזה כל כך מלחיץ להיות אוהד, אני רק רוצה לחזור למגרש כי זה הכי כיף שיש".

מהראן ראדי, שהבקיע את שער הניצחון, אבל ספג קריאות גזעניות מכמה אוהדים, אמר בנושא הזה: "אתם מכירים אותי, אני לא מתייחס לדברים האלה בדרך כלל וחושב שזה משתלם. למדתי הרבה בשלוש שנים האלה. שילמתי שכר לימוד ואני מצליח בזה, זה מחזק לי את האופי. מה שלא הורג מחשל. יצא לי גם להבקיע את שער האליפות ורוב הקהל תומך. אנשים מחפשים את השלילי, אבל אני את החיובי ואני מודה לקהל של מכבי על כל התמיכה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully