וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשחק האליפות: אוהדים של מכבי תל אביב בקריאות גזעניות למהראן ראדי

דווקא ביום חגם: אוהדים בשער 11 קראו לקשר הקבוצה "מחבל" ושרו שירים גזעניים. רוב הקהל בבלומפילד ניסה להשתיק אותם ("פה זה לא בית"ר"), בין האוהדים פרצו קטטות. ראדי: "לא מתייחס לזה"

one

תקרית גזענית חמורה במהלך משחק האליפות של מכבי תל אביב: אוהדים של הצהובים השמיעו קריאות גזעניות הערב (ראשון) לעבר מהראן ראדי, שחקן האלופה הטרייה. הקשר שהבקיע את שער הניצחון ב-1:2 על עירוני קרית שמונה ספג את הקריאות מאוהדים שישבו בשער 11 וכינו אותו "מחבל".

מהראן ראדי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
למה הוא שוב צריך לעבור את זה? מהראן ראדי/ברני ארדוב

בדקה ה-64 הבקיע ראדי את השער שהעלה את הצהובים ל-1:2. מרבית האוהדים אמנם עודדו את הקשר ושרו לכבודו, אבל כשראדי הגביה כדור קרן, אוהדים משער 11 החלו לשרוק לו בוז, ובהמשך הפנו לעברו את הקריאות הגזענות. בתגובה החלו עימותים בין אותם אוהדים לאוהדים אחרים שניסו להשתיק אותם וישבו בצמידות אליהם בבלומפילד, בין השאר עם קריאות "פה זה לא בית"ר. בשלב הזה עדיין לא ברור האם מכבי תל אביב תועמד לדין בעקבות האירוע הזה והאם הוא צוין בדוח השיפוט.

ראדי אמר בסיום המשחק: "אתם מכירים אותי, אני לא מתייחס לדברים האלה בדרך כלל וחושב שזה משתלם. למדתי הרבה בשלוש שנים האלה. שילמתי שכר לימוד ואני מצליח בזה, זה מחזק לי את האופי. מה שלא הורג מחשל. יצא לי גם להבקיע את שער האליפות ורוב הקהל תומך. אנשים מחפשים את השלילי, אבל אני את החיובי ואני מודה לקהל של מכבי על כל התמיכה הזו".

כזכור, ראדי סבל במהלך העונה מגזענות מצד אוהדים של הקבוצה, כאשר כמה מהם אף הורחקו לשנתיים מהמגרשים על ידי בית המשפט.

מכבי תל אביב אלופה בפעם השלישית ברציפות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully