וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאו גאסול ישחק במשחק 6, בלאט: "כל הקרדיט מגיע קודם כל ללברון"

הספרדי עדיין לא כשיר ב-100% אך ינסה לעזור לשיקגו לאזן ל-3:3 עם ניצחון ביתי על קליבלנד (3:00, 5+ לייב). מאמן הקאבס: "אני יודע מה עובר על אירווינג, הייתי בסיטואציה כזו בעצמי בעבר". פרקינס יעמוד לרשות בלאט למרות התקרית עם אשתו

טימופי מוזגוב שחקן קליבלנד. AP
חוזרים לאילינוי. טימופיי מוזגוב/AP

קליבלנד תוכל להבטיח הלילה (בין חמישי לשישי) העפלה ראשונה לגמר המזרח מאז 2009 עם ניצחון חוץ בשיקגו במשחק 6 בסדרה (3:00, 5+ לייב). הקאבס התאוששו מסל הניצחון הדרמטי של דרק רוז במשחק 3 עם שני ניצחונות דחוקים, וכעת הם ינסו לסגור את הסיפור עם 2:4, בעוד ששיקגו תנסה לאזן ל-3:3 ולהחזיר את הסדרה למשחק שביעי ומכריע שייערך בקליבלנד בלילה שבין ראשון לשני.

"כולנו מודעים למצב", אמר בלאט לפני ההמראה לשיקגו. "ובהחלט מודעים לכך שאנחנו משחקים מול יריבה איכותית מאוד, ושכל משחק בסדרה הזו הוא קרב. אני לא חושב שמישהו מאיתנו מצפה למשהו שונה במשחק הבא, וכולנו מבינים כמה טוב אנחנו צריכים לשחק וכמה קשה אנחנו צריכים לעבוד כדי לנצח עוד משחק".

היתרונות של בלאט שבאים לידי ביטוי בסדרה

בלאט ניסה לצחוק עם העיתונאים, גיבסון רתח

לברון להט עם 38 נקודות, קליבלנד עלתה ל-2:3

פורוורד קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס (שמאל) סנטר שיקגו בולס ג'ואקים נואה (ימין). GettyImages
אנחנו דורשים ממנו הרבה, והוא מספק את הסחורה הרבה". לברון ג'יימס/GettyImages

לגבי מצבם של קיירי אירווינג ואימאן שאמפרט הפצועים אמר בלאט: "שניהם עדיין סובלים מכאבים, אבל הם עוברים טיפולים. אני חושב ששניהם הרגישו קצת יותר טוב לפני המשחק הקודם, וקצת פחות טוב היום, באופן טבעי אחרי קרב כמו זה שעברנו. אבל הם בהחלט לא החמירו את מצבם, ואני מקווה שהמנוחה בת יום וחצי שהם יקבלו תעזור להם מחר".

כשנשאל על החיבוק שהעניק לאירווינג בסיום המשחק הקודם והתחושות שלו לגבי התסכול של הרכז מהקשיים הפיזיים שלו ענה בלאט: "אני בהחלט יכול להעריך את זה, הייתי בסיטואציה כזו בעצמי בעבר, כמובן שלא ברמה שלו, אבל אני יודע מה עובר עליו. אני מעריך את מה שהוא עושה, כמי שמשחק למרות כאבים ועדיין נותן את כל מה שיש לו. זה מעורר הערכה כשחקן, כחבר לקבוצה וכאדם".

על כך שלברון נתן קרדיט לצוות המאמנים על השיפור ביכולתו ההתקפית במשחק 5 אמר בלאט: "קודם כל לברון שיחק פשוט נפלא. קראתי שרק שלושה שחקנים בהיסטוריה של הסטטיסטיקה המודרנית שרשמו משחק כמו שהוא נתן, הוא היה פשוט נפלא, וכל הקרדיט מגיע קודם כל לו. אנחנו דורשים ממנו הרבה, והוא מספק את הסחורה הרבה. אנחנו מבקשים ממנו להיות אגרסיבי, להיות במצב התקפי ולא להסס, והוא עושה את זה. אני לא חושב שיש שחקן שמבין טוב יותר ממנו את גודל המעמד".

כשנשאל על מצבו של קנדריק פרקינס, אחרי שנחקר אתמול במשטרה בטענה שאשתו הכתה אותו, אמר בלאט: "כולנו מודעים לסיטואציה, הקבוצה פרסמה הצהרה בעניין. דיברתי על כך עם קנדריק, אבל באמת שאין לי עוד מה להגיד על כך בשלב הזה. הוא דיבר גם עם הג'נרל מנג'ר, וכרגע הוא זמין מבחינתנו למשחק הקרוב".

עוד באותו נושא

היריבה הבאה? אטלנטה עלתה ל-2:3 על וושינגטון

לכתבה המלאה

הבולס, שהודחו על ידי לברון ג'יימס מהפלייאוף ב-2010, 2011 ו-2013, מנסים להימנע משחזור התסריט הזה, ובונים על חזרתו של פאו גאסול, שהחמיץ את שני המשחקים האחרונים, למרות שהסנטר הספרדי לא כשיר ב-100%, ולא צפוי לקבל את מנת הדקות הרגילה שלו. מעבר לכך, בשיקגו יצטרכו למצוא דרך להצר את צעדיו של לברון, שהתפוצץ עם 38 נקודות במשחק 5.

"תראו, הבחור שחקן גדול", אמר טום ת'יבודו לקראת המשחק. "אפשר לשמור טוב מאוד על שחקן גדול, ועדיין לראות אותו קולע. אנחנו צריכים לאתגר אותו ככל הניתן בכל זריקה, ולגרום לו לעבוד". ג'ימי באטלר, ששומר על לברון לאורך מרבית הסדרה, אמר: "אני לא חושב שאנחנו נואשים, אבל אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות. לדאוג לעניינים בבית, ואז לקחת את משחק 7 בחוץ".

פאו גאסול שחקן שיקגו בולס. GettyImages
יצליח להיות אפקטיבי? פאוו גאסול/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully