וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קנדריק פרקינס הוכה על ידי אשתו, המשטרה חוקרת את האירוע

בארצות הברית טוענים שהשניים התעמתו במכונית חונה. הסנטר ואשתו הכחישו כי הוויכוח גלש לפסים פיזיים, אך עוברת האורח שדיווחה על כך אמרה: "זה נראה כאילו האישה מכה את הגבר"

קנדריק פרקינס שחקן קליבלנד (ימין) מול בוסטון. GettyImages
נחשב לאחד השחקנים הקשוחים ב-NBA. פרקינס/GettyImages

מספר שעות לאחר שסייע לקליבלנד לעלות ל-2:3 בחצי גמר המזרח, נעצר קנדריק פרקינס על ידי המשטרה באוהיו לאחר עימות עם אשתו. לפי המשטרה, עוברת אורח צלצלה לדווח על המריבה הקולנית שנערכה בתוך רכבם של הזוג פרקינס, שעצרו בצד הדרך בסביבות השעה 9:30.

השניים טענו שמדובר בעימות מילולי בלבד, אולם האזרח שדיווח עליהם למשטרה גרס שנרשם גם עימות פיזי. "זה נראה כאילו האישה מכה את הגבר והוא מנסה לצאת מהרכב", אמרה למשטרה. "זה נראה כאילו הוא מנסה לצאת, והאישה מחזיקה אותו, תופסת אותו ומחזירה אותו לרכב".

פרקינס, שנחשב לאחד השחקנים הקשוחים ב-NBA וקיבל תפקיד מעט חשוב יותר ברוטציה של דיוויד בלאט בשל פציעתו של קווין לאב, קיבל טרמפ מהמשטרה בחזרה לביתו, בעוד אשתו המשיכה ברכבם. השניים לא עוכבו לחקירה, אולם לפי דיווחים בארצות הברית המשטרה כן תחקור את האירוע.

על פי ESPN קליבלנד מודעת להתפתחויות, והשחקנים התבקשו שלא להגיב עליו לתקשורת. הסנטר בן ה-30 ייצא עוד היום עם קבוצתו למשחק השישי בשיקגו. "דיברנו עם קנדריק והוא שיתף פעולה עם הרשויות. כרגע אין לנו עוד מה להגיב בנושא", נמסר מהקאבס.

עניין של החלטה: ניתוח הניצחון של קליבלנד על שיקגו במשחק 5

לברון ג'יימס קלע 38 נקודות, קליבלנד גברה 101:106 על שיקגו ועלתה ל-2:3 בסדרה

בלאט רוצה סוף סוף ליהנות, לברון מחקה את קיירי, טאג' גיבסון רותח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully