וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שאנשים יזלזלו, מנדיונדו הוא מקצוען שיכול לעשות שינוי בהפועל תל אביב"

בקבוצה הגיבו לביקורות על החתמת המאמן הספרדי: "זה לא חיקוי של מכבי, חיפשנו את מה שהכי טוב להפועל. יש כאן הזדמנות לתפוס איש מקצוע איכותי שלא מצא דרכו כמאמן ראשי". נעשתה פנייה לגיא אסולין

one

בהפועל תל אביב עברו אתמול (שני) עוד יום רועש, שהתחיל בבוקר עם ההודעה על סיום דרכו של אלי כהן בתום העונה, המשיך עם ההודעה על מינויו של ססאר מנדיונדו למאמן הקבוצה והמשיך באסיפת בעלי המניות שם נשא דברים היו"ר בארי בן זאב. בהפועל התייחסו אמש לביקורות על מינויו של המאמן ואמרו: "הוא היה חלק מכדורגל ברמות הכי גבוהות, גם אם לא כמאמן ראשי. שאנשים יזלזלו, הוא מקצוען שיכול לעשות שינוי בהפועל. אם הוא היה מאמן ראשי בליגה הראשונה בספרד הוא לא היה בא לכאן, בטח לא במספרים שלנו. זה לא ניסיון חיקוי של מכבי, חיפשנו את מה שהכי טוב להפועל. יש כאן הזדמנות לתפוס איש מקצוע איכותי שלא מצא דרכו כמאמן ראשי והוא מלא מוטיבציה ורצון לבנות כאן פרוייקט. שילמדו עליו קצת ויראו אותו כשיגיע לפני ששופטים".

אגב, לאחר הפגישה של ראשי ההתאחדות עם בן זאב, חיים רמון ויו"ר הבקרה עופר אורלציקי, היו עדיין סימני שאלה ובהתאחדות טענו כי צריך לבדוק אם עדי קריספין ואמיר כבירי באמת עומדים מאחורי המהלך או שמא מדובר אך ורק במני וייצמן. בהפועל שללו זאת על הסף ואמרו: "בטח יחפרו בזה הרבה בחודשים הקרובים אבל יבינו שזה אמיתי. מני וייצמן הוא בן אדם שעזר וימשיך לעזור והלוואי ויהיו עוד עשרה כמוהו, מצבנו היו טוב".

ססאר מנדיונדו מאמן כדורגל ספרדי. סיבאספור, אתר רשמי
"מלא מוטיבציה ורצון לבנות כאן פרויקט". ססאר מנדיונדו/אתר רשמי, סיבאספור

בהפועל הבהירו אתמול כי ההחתמה של מניונדו הייתה מתבצעת בכל מקרה, גם אם 50% מהבעלות לא היו עוברים לקריספין וכבירי. קריספין , שבעזרת קשריו שידך את מנדיונדו למועדון, ממשיך לעבוד ולשוחח עם אנשי מקצוע מעבר לים בניסיון לאיתור זרים שיוכלו לשדרג את הסגל, כאשר במועדון יודעים שזו הגזרה שבאמת יכולה להרים אותם. עד שתיסגר העברת הבעלות בעוד כחודש בהפועל יעשו דברים לאט במסגרת מצומצמת, כאשר רק בעוד חודש ייקבע תקציב הקבוצה ותיסגר סופית תכנית הרכש.

בקבוצה טענו אתמול כי אריאל הרוש דורש כ-200 אלף דולר נטו לעונה וכי הם ממתינים שיירד בדרישותיו. כמו כן, במועדון עמלים על הגשת הצעה כספית למכבי תל אביב עבור בן רייכרט. השחקן עצמו עדיין מתבלט לגבי עתידו, אך בהפועל תל אביב אמרו: "אנחנו יודעים שהדבר שגרם לו ליהנות כאן זאת העובדה שזכה לשחק ולהיות שחקן מוביל והוא רוצה להמשיך להיות כזה, מה שלא יקרה במכבי".

אחד השמות שעלה על הפרק בשבוע האחרון הוא של גיא אסולין, שחקנה של מאיורקה מהליגה השנייה בספרד. אסולין משדר שבשלב זה הוא מעדיף לבדוק הצעות באירופה, אך עדיין לא פסל את האפשרות שיחזור לארץ. גורמים בהפועל ימשיכו להיות בקשר יותר. בקבוצה מקווים לסגור השבוע סופית את עיסקת העברתו של סאן מנחם מרמת השרון. השחקן כבר סיכם את תנאיו במועדון האדום לארבע שנים כאשר ההסכם בין הצדדים כבר מוכן לחתימה.

עוד באותו נושא

זה ייגמר בפאקו? מיהו ססאר מנדיונדו, מאמן הפועל תל אביב החדש

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת ישראל הצעירה, גיא אסולין. יותם רונן
מעדיף לבדוק הצעות מאירופה. גיא אסולין/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully