וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנדיונדו מונה, יו"ר עמותת הפועל התפטר: "המועדון התנקה מהעבריינים"

האדומים הודיעו רשמית על מינויו של הספרדי, שחתם לשלוש עונות: "מתרגש לקראת האתגר החדש. זו זכות גדולה לאמן מועדון מכובד שכזה". אלי פסטמן עוזב את תפקידו: "אסור לנו לחזור לימים של חיים וחבריו"

one

הפועל תל אביב הודיעה היום (שני) רשמית על מינויו של ססאר מנדיונדו הספרדי למאמן הקבוצה בעונה הבאה. מנדיונדו חתם באופן רשמי על חוזהו ויאמן את האדומים בשלוש העונות הקרובות. הצוות המקצועי יכלול את עוזר המאמן, חאבייר גונסאלס לופס ואת מאמן הכושר אלחנדרו אסטבה, שחתמו גם הם על חוזיהם במועדון לשלוש שנים.

המאמן מנדיונדו אמר לאחר החתימה: "אני מתרגש לקראת האתגר החדש שניצב בפניי. זו זכות גדולה עבורי לחתום במועדון מכובד כמו הפועל תל אביב כמו גם לעבוד ולחיות בישראל ביחד עם משפחתי. אני יודע שיש להנהלת הקבוצה תוכניות ניהוליות ומקצועיות מפורטות, כשהכוונה היא להשקיע ולבנות למען עתיד המועדון וכמובן לשאוף להישגים כל הזמן. אני גאה להיות שותף למהלך הזה מתחילתו ואני מגיע לעבוד קשה ביחד עם כל הצוות וההנהלה בשיתוף פעולה מלא"

שחקן הפועל תל אביב, איזואגבו אבונימה חוגג. מגד גוזני
מאמן חדש מונה. שחקני הפועל תל אביב/מגד גוזני

מנדיונדו גדל כמגן ימני במחלקת הנוער של אתלטיקו מדריד והשתייך גם באופן קבע לנבחרות ספרד הצעירות עד שהפך לשחקן הקבוצה הבוגרת של אתלטיקו מדריד. לאחר מכן עבר לראיו וייקאנו, אולם את רוב הקריירה כשחקן העביר באספניול (173 הופעות ליגה בין השנים 1989-1995). בסך הכול שיחק 14 עונות כשחקן מקצועני בליגות הבכירות בספרד.

מיד עם פרישתו הוא מונה לתפקיד בצוות המקצועי של מרידה כעוזר מאמן שני. ב-2002 הצטרף לצוות המקצועי של אתלטיקו מדריד ועבד במועדון שש שנים, כאשר ב-2003 שימש כעוזרו של לואיס אראגונייס כאחראי על סקאוטינג ומעקב אחר שחקנים, אז החל להירקם קשר אישי מיוחד בין השניים. בין השנים 2003-2005 שימש מנדיונדו כעוזר של ססאר פראנדו, קרלוס ביאנצ'י וחאבייר אגירה באתלטיקו מדריד. בקיץ 2005 הוא החל לעבוד בנבחרת ספרד תחת לואיס אראגונייס, ושימש כעוזר מאמן שני ואחראי על הסקאוטינג וההכנה הטקטית למשחקים. הוא עבד במקביל בנבחרת ובאתלטיקו מדריד עד 2008.

הוא כיהן כעוזרו של אראגונייס ואיש סודו במונדיאל 2006, כששיתוף הפעולה בינם נמשך בהצלחה ביורו 2008, אז זכתה ספרד באליפות עצמה והציגה כדורגל מהנה בסגנון ה'טיקי טאקה' המפורסם. לאחר הזכייה בתואר האירופאי, מדיונאדו המשיך עם אראגונייס לעונה אחת כעוזרו בפנרבחצ'ה הטורקית כשכללה קמפיין בליגת האלופות. בקיץ 2013 רוברטו קרלוס התמנה למאמן סיבאספור הטורקית והוא צירף את ססאר כעוזרו ולמעשה מנדיונדו היה זה שהעביר את רוב אימוני הקבוצה. לאחר סיום התקופה בסיבאספור, החליט מנדיונדו שהגיע הזמן לפנות לאימון קבוצה כמאמן ראשי, ואימן בעונה החולפת את טורחון הספרדית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
רוברטו קרלוס מגן אנז'י מחצ'קאלה. Epsilon, GettyImages
מינה את מנדיונו לעוזרו. רוברטו קרלוס/GettyImages, Epsilon

בנוסף למאמן החדש, בקבוצה חתמו גם עוזרו, חאבייר גונסאלס לופס ומאמן הכושר, אלחנדרו אסטבה. לופס החל את קריית האימון שלו בצוות המקצועי של ראיו וייקאנו בעונת 2005/6, כשלאחר מכן הצטרף למנדיונדו בצוות האימון של נבחרת ספרד במונדיאל בגרמניה ב-2006 ובזכייה ביורו ב-2008, כאשר הוא התמקד בסיוע למנדיונדו בניתוח הטקטי של היריבות. בעונת 2008/9 המשיך יחד עם המאמן לפנרבחצ'ה הטורקית. מ-2012 ועד 2014 עבד במחלקת הנוער של ריאל מדריד, כחלק מהצוות המעביר סדנאות לקבוצות שונות ברחבי אירופה, כאשר עיקר עיסוקו היה הנחלת הידע הטקטי ותוכניות אימון לפי הפילוסופיה של ריאל מדריד לקבוצות השונות איתן משתפים הבלאנקוס פעולה.

אסטבה הוא בוגר תואר שני במדעי ספורט ניהול ואימון קבוצות כדורגל מאוניברסיטת מורסיה בספרד. הוא מומחה לתזונה וכושר גופני ועבר מספר רב של קורסים אוניברסיטאיים מטעם התאחדות הכדורגל הספרדית. הוא החל את דרכו במחלקת הנוער של בנידורם ובין השנים 2003-2006 שימש כמאמן הקבוצה הבוגרת. במקביל שימש גם כמאמן כושר באקדמיית הנוער המפורסמת של ריאל מדריד. בין 2005-2008 חזר לשמש כאחראי על הכושר במחלקת הנוער של בנידורם. ב-2009-2010, שימש אסטבה כמאמן כושר ועוזר מאמן של התאחדות השחקנים בספרד. בין השנים 2008-2011 שימש כמאמן ראשי של אלטאה, ומ-2011 ועד לאחרונה שימש כמאמן ראשי של לה נוסיה.במקביל בשנים האחרונות שימש כמאמן כושר אישי של שחקנים באתלטיקו מדריד, ביניהם גאבי, אנטוני לופס ופראן מרידה.

seperator

עמותת "האדומים" הודיעה הערב כי יושב הראש שלה בשנה וחצי האחרונות, אלי פסטמן, החליט לסיים את תפקידו באופן מיידי. פסטמן הוא חבר העמותה מיום הקמתה. בדבריו בישיבת הוועד שהתקיימה הערב בכפר הירוק אמר פסטמן: "אסור שנחזור לימיו של חיים רמון וחבריו. המועדון התנקה מכל העבריינים שמסביבו. הם לא שם והעניינים מתנהלים כמו שצריך. במהלך החודשים האחרונים לקחה העמותה אחריות על הנעשה במועדון שאנו אוהדים ואוהבים. העמותה הובילה בהפועל תל אביב תהליך של הבראה ניהולית ופיננסית, שמציב כעת את המועדון במקום טוב יותר באופן משמעותי. אני משוכנע שעל העמותה ועל אוהדי הפועל להמשיך ולהיות מעורבים בנעשה במועדון גם בהמשך הדרך".

שחקן ריאל מדריד חאמס רודריגס מול שחקן אתלטיקו מדריד גאבי. GettyImages
לקח אצל אסטבה שיעורים. גאבי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully