וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתקציר: מכבי ראשון לציון הביסה את מכבי תל אביב 85:105

האלופה, ללא שחורציאניטיס, רנדל ואוחיון, התפרקה במבחן אחרון בליגה לפני סדרת ההצלבה נגד פנרבחצ'ה/אולקר, ונכנעה להצגה של קארמייקל (24 נק') וסוואן (19 נק', 10 אס' ו-8 ריב')

one

מכבי תל אביב תרצה לשכוח ומהר את המשחק שלה הערב (שבת) מול מכבי ראשון לציון עם פתיחת המחזור ה-27 בליגת העל. אלופת אירופה הגיעה לעיר היין שלושה ימים לפני פתיחת שלב ההצלבה שלה נגד פנרבחצ'ה/אולקר, והתפרקה מול יכולת מצוינת של ג'קי קארמייקל (24 נקודות), איזייאה סוואן (19 נקודות, 10 אסיסטים ו-8 ריבאונדים), שון דאוסן ודומיניק ג'ונסון (17 נקודות כל אחד).

גארד מכבי תל אביב ג'רמי פארגו. ברני ארדוב
נפילה כואבת בעיר היין. פארגו/ברני ארדוב

שחקניו של שרון דרוקר הביסו את מכבי תל אביב 85:105, והתבססו במקום השלישי ואילו גיא גודס ושחקניו נעצרו על 13 ניצחונות חוץ רצופים בראשון לציון מאז עונת 2005/06. מכבי תל אביב חסרה את בריאן רנדל, שנפגע בחימום ולא שותף, וכן את סופוקליס שחורציאניטיס ויוגב אוחיון, שזכו למנוחה.

מכבי תל אביב: נקבע לו"ז משחקי סדרות ההצלבה, המשחק ה-4 בערב יום העצמאות

ברשת מהללים את דווין סמית': "תנו לו את תואר ה-MVP עכשיו"

משחק גזור ושמור: סיכום הניצחון של מכבי תל אביב על אלבה ברלין

גודס בירך, פיני הפסיד בהתערבות ובמכבי מבהירים: "אנחנו לא אנדרדוג"

אלבה ברלין - מכבי תל אביב: צפו במשחק המלא

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

רבע 1

מכבי תל אביב פתחה את המשחק עם חמש נקודות רצופות של סילבן לנדסברג, אבל שון דאוסן החזיר בחמש מהירות משלו והמארחת לא נבהלה מהקצב המהיר של האלופה ועלתה ל-12:13. האורחים התקשו לעצור את דאוסן (9 נקודות ברבע) אבל היה להם את דווין סמית', שסל שלו וגג גדול שהוריד לדאוסן העניקו למכבי תל אביב יתרון 22:23 בתום הרבע הראשון.

רבע 2

מכבי ראשון לציון פתחה את הרבע השני עם דאנק אדיר של ג'קי קארמייקל. הכתומים המשיכו עם ריצת 0:7 שכללה דאנקים של דומיניק ג'ונסון וקארמייקל ועלו ל-27:34. נקודות של פארגו השאירו את מכבי תל אביב בתמונה. הכתומים כבר עלו ליתרון של 14 נקודות, אבל סמית' ובן אלטיט צימקו ומכבי ראשון לציון הוליכה 44:54 במחצית. את ראשון לציון הוליכו שון דאוסן וג'קי קארמייקל עם 13 כל אחד בשני הרבעים הראשונים, דווין סמית' הוליך את האלופה עם 12.

שחקן מכבי ראשון לציון שון דאוסן. מגד גוזני
היה חם במחצית הראשונה. שון דאוסן/מגד גוזני

רבע 3

ג'רמי פארגו המשיך להיות מפוזר, איבד בפעם החמישית במשחק וראה את חבריו ממשיכים להחטיא. ראשון לציון המשיכה לרוץ ולקלוע בהתקפות מעבר, איזייאה סוואן ודומיניק ג'ונסון המשיכו לקלוע מחוץ לקשת, ומכבי תל אביב נראתה אובדת עצות מול ההגנה האגרסיבית של המארחת. עד לסוף הרבע השלישי ראשון לציון קלעה 38 נקודות בצבע לעומת 16 של מכבי תל אביב, דאנק של קארמייקל הרים את האוהדים ביציעים, ובסיום הרבע מכבי ראשון לציון הובילה 65:80.

רבע 4

מכבי תל אביב הייתה אגרסיבית יותר בתחילת הרבע האחרון, בן אלטיט וג'ו אלכסנדר ייצרו נקודות, אבל לראשון לציון היה את קארמייקל שדאג להעלות אותה ל-69:88 באמצע הרבע. מכבי תל אביב הרימה ידיים בשלב הזה ומכבי ראשון לציון רשמה 85:105 גדול על האלופה.

ג'רי קארמייקל שחקן מכבי ראשון לציון. אודליה מטרי, אתר רשמי
הרים את הקהל. קארמייקל/אתר רשמי, אודליה מטרי

סטטיסטיקה

קלעו למכבי ראשון לציון: ג'קי קארמייקל (11 מ-14 לשתיים) 24 נקודות, איזייאה סוואן 19 נקודות, 10 אסיסטים ו-8 ריבאונדים, שון דאוסן (9 ריבאונדים) ודומיניק ג'ונסון (6 אסיסטים) 17 כל אחד, טוני יאנגר 14, ג'רמיס סמית' 5, ניצן חנוכי, רום קורנליוס ועמית בן דוד 3 כל אחד.

קלעו למכבי תל אביב: סילבן לנדסברג 17 נקודות ו-7 ריבאונדים, דווין סמית' 14, ג'ו אלכסנדר 13, ג'ייק כהן 12, בן אלטיט 9, ג'רמי פארגו 8 ו-6 אסיסטים, מרקיז היינס 7, ארד הררי 5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully