וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: נקבע לו"ז משחקי סדרות ההצלבה, המשחק ה-4 בערב יום העצמאות

11.4.2015 / 9:20

לוח המשחקים של סדרת רבע גמר היורוליג מול פנרבחצ'ה אולקר קבע שאלופת אירופה לא תשובץ למשחקים בערב יום השואה ובערב יום הזיכרון, אך תיאלץ לשחק בערב החג הלאומי

עריכת וידאו: מתן חדד

יממה לאחר שהושלמו משחקי הטופ 16, נקבע לוח משחקי סדרות ההצלבה ביורוליג, שייחלו כבר בשבוע הקרוב. הלו"ז מאפשר למכבי תל אביב, שתפגוש את פנרבחצ'ה אולקר בסדרת הטוב מחמישה משחקים שהמנצחת בה תעפיל לפיינל פור, לא לשחק בערב יום השואה ובערב יום הזיכרון, כפי שביקשה מראש מראשי היורוליג, אך אם הסדרה תגיע למשחק רביעי, הוא נקבע לערב יום העצמאות.

אלופת אירופה, שנחתה אתמול בארץ אחרי הניצחון החשוב בברלין ששלח אותה לרבע הגמר, תצא לטורקיה כבר ביום שני בבוקר לקראת המפגש הראשון מול קבוצתו של ז'ליקו אוברדוביץ', שייערך ביום שלישי בשעה 21:00. המשחק השני יתקיים גם הוא באיסטנבול ביום חמישי בשעה 21:00, והמשחק השלישי נקבע ליום שני הבא, ה-20.4, בשעה 21:05 ביד אליהו. אם יהיה צורך במשחק הרביעי הוא ישוחק כאמור בערב יום העצמאות, ב-22.4, בשעה 21:05, ואם השתיים יזדקקו למשחק חמישי הוא ייערך באיסטנבול ביום שלישי ה-28.4 בשעה 20:00.

אמש ביורוליג: ריאל הביסה את ז'לגיריס, מקל נכנע לאולימפיאקוס

דיווח: בכירי היורוליג מתכננים מהפכה החל מעונת 2016/17

מכבי תל אביב בהצלבה: כל הכתבות, הדיווחים והסיכומים

עו"ד שמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ביקשו מראש לא לשחק בימי האבל. שמעון מזרחי/ברני ארדוב

כזכור, אתמול בבוקר פנו כמה מאוהדי קבוצת הכדורגל של מכבי תל אביב למנהלת ליגת העל ולערוץ הראשון להזיז את המשחק מול בית"ר ירושלים שנקבע ליום שני, ואמור להיות משוחק באותה שעה של המשחק השלישי של קבוצת הכדורסל של המועדון מול פנרבחצ'ה אולקר.

כבר הערב תתארח מכבי תל אביב אצל מכבי ראשון לציון (19:45, ספורט 5), למשחק ליגה שהוקדם בשל יציאת הצהובים לטורקיה. האלופה פגשה את הכתומים פעמיים העונה, וניצחה בשני המקרים - 66:74 בראשון לציון בסיבוב הראשון, ו-93:113 בסיבוב השני ביד אליהו. מכבי תל אביב עומדת על 13 ניצחונות חוץ רצופים בראשון לציון מאז עונת 2005/6, אז אימן את הכתומים גיא גודס.

בתןך כך נבחר דווין סמית', שהצטיין בניצחון בברלין, ל-MVP של השבוע ביורוליג, בצוותא עם בובאן מריאנוביץ' מהכוכב האדום בלגרד. הפורוורד האמריקאי, שחתם השבוע על חוזה חדש במדי הצהובים, קבע שיאי קריירה ביורוליג עם 28 נקודות ו-28 נקודות מדד.

19:45, ספורט 5: מכבי תל אביב בראשון לציון

אוברדוביץ' ופנר מפנטזים: "זה הזמן לעשות היסטוריה"

למי שפספס: צפו במשחק המלא של מכבי תל אביב בברלין

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן מכבי תל אביב, דווין סמית'. Regina Hoffmann, GettyImages
עוד תואר לאוסף. דווין סמית'/GettyImages, Regina Hoffmann

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully