וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוברדוביץ' ופנר אולקר מפנטזים: "זה הזמן לעשות היסטוריה"

הטורקים כבר מתכוננים לסדרה הלוהטת מול מכבי תל אביב. היקמן בירך, אוברדוביץ' דרוך: "נכנסים לתקופה קריטית, יש שחקנים שצריכים להעלות את הרמה שלהם". גאודלוק: "זה מבחן גדול עבורנו"

ז'ליקו אוברדוביץ' מאמן פנרבחצ'ה/אולקר. GettyImages
בונה על היסטוריה. אוברדוביץ'/GettyImages

פנרבחצ'ה אולקר אמנם לא ניצחה את מכבי תל אביב מאז שנת 2004, אבל מצליחה בכל זאת לשמור על אופטימיות ביום שאחרי הניצחון של אלופת אירופה, שזימן סדרה מרתקת בין שתי הקבוצות השאפתניות. הטורקים עשו אמש (חמישי) את שלהם עם ניצחון ביתי 72:83 על אנדולו אפס בדרבי הטורקי וקיוו למעידה של צסק"א במילאנו, שבאופן לא מפתיע לא התרחשה. כך או כך, בפנר חגגו העפלה ראשונה להצלבה אחרי שבע שנים, ועם יתרון הביתיות הם כבר רואים באופק העפלה ראשונה בהיסטוריה לפיינל פור היורוליג.

החבורה של ז'ליקו אוברדוביץ' תשחק כבר מחר בליגה הטורקית, אך למזלה הרב היא תפגוש את אסקישיר החלשה, המדורגת אחרונה בטבלה, שלא אמורה להוות מטרד ועשויה לאפשר למאמן מנוחה מספקת לכוכביו לקראת פתיחת הסדרה ביום שלישי הקרוב. אגב, אם מכבי תל אביב תזדקק לסקאוט שיבחן את היריבה מקרוב הוא יכולה לפנות לבראד גרינברג, מאמן אסקישיר.

אנדרו גאודלוק שחקן פנרבחצ'ה אולקר. Gregory Sokolov, GettyImages
בכושר נהדר. גאודלוק/GettyImages, Gregory Sokolov

"אני רוצה לברך את השחקנים שלי על כל מה שהם עשו עד היום", החמיא ז'ליקו אוברדוביץ' בסיום לשחקניו אמש. "אנחנו עומדים לקראת תקופה סופר חשובה, אולי אפילו קריטית במונחים שלנו. אפשר לעשות היסטוריה. קשה מאוד להתכונן לסדרה קשה כזו תוך זמן קצר כל כך. יש לנו עדיין לא מעט שחקנים שזקוקים למנוחה, ואחרים שצריכים להשתפר ולשחק טוב יותר. אנחנו נכנסים לתקופה קשה מאוד, כולם צריכים להיות בשיאם".

אוברדוביץ' התייחס גם להיערכות המחודשת של קבוצתו על רקע ההיעדרות הממושכת של ריקי היקמן הפצוע, ואמר כי "לא פשוט להתמודד עם החיסרון שלו, אבל אנחנו מנסים למצוא את הדרך הנכונה. מעולם לא הגענו לפיינל פור, אנחנו זקוקים לקהל שלנו שידחוף ויבוא בהמוניו".

בינתיים, גם היקמן עצמו הספיק לברך את חבריו לקבוצה על הניצחון אמש ועודד אותם לקראת ההצלבה. אנדרו גאודלוק, שכיכב כהרגלו עם 24 נקודות, הוסיף: "אחרי שהפסדנו שלושה משחקים ברציפות, רצינו לספק הצהרה. הולכת להיות סדרה קשה מאוד בהצלבה, זה מבחן גדול".

עוד באותו נושא

כישרונית, רעבה, חסרת ניסיון: הכירו את פנרבחצ'ה אולקר

לכתבה המלאה

פנרבחצ'ה אולקר מסמנת את המצ' אפ המרכזי של הסדרה

היקמן מברך

האוהדים עם לא מעט ביטחון לקראת הסדרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully