וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דרק רוז חוזר לסגל שיקגו בולס ועשוי לשחק נגד אורלנדו

הגארד, שנעדר כחודשיים והחמיץ 20 משחקים עקב קרע במיניסקוס, החלים ולפי ESPN הוא עשוי לקבל דקות מת'יבודו במשחק הקרוב: "רוז יודע שלא יהיה לו אוויר אבל שמח לחזור ולעזור לחבריו"

דרק רוז שיקגו בולס. AP
חוזר בזמן. רוז/AP

פחות מחודשיים מאז שנפצע, דרק רוז עשוי לחזור למגרש כבר הלילה במהלך משחקה של שיקגו נגד אורלנדו, כך מדווחים בתקשורת האמריקאית. בסוף פברואר הגארד המצוין של הבולס הושבת לאחר שקרע את המיניסקוס. פעמיים בעבר רוז בחר ללכת על הצד הבטוח ולא לקחת סיכונים, כשלאחר הקרע הקודם במיניסקוס בחר לתקן ולא להסיר, אך הפעם הקרע היה קטן יותר, הרופאים המליצו לו על הסרת האזור הפגוע ורוז נתן אור ירוק, כך שההחלמה שלו הייתה קצרה יותר.

לפי כתב ESPN ניק פרידל, אם אכן רוז ישחק כבר הלילה נגד המג'יק, מאמן הבולס טום תיבודו מתכנן לתת לו 20 דקות על הפרקט. "הוא אמר שיפתח איתו נגד מיאמי גם", כתב. "רוז יודע שלא יהיה לו אוויר אבל הוא שמח לחזור ולעזור לחבריו, הוא מקווה שיוכל לשחק גם נגד מיאמי". רוז בן ה-26 היה בעבר ה-MVP של העונה הרגילה לפני שסבל מסדרת פציעות שהשביתו אותו לפרקי זמן ארוכים. עתה הוא חוזר לשיקגו ממש לפני הפלייאוף, כשהיא במקום השלישי במזרח עם מאזן 31:46.

כריס קופלנד מהפייסרס נדקר, אנטיץ' וספולושה מאטלנטה נעצרו

האיש השווה מיליונים: סיפורו של סים בולאר, השחקן הראשון ממוצא הודי ב-NBA

עומרי כספי על משחק השיא שלו: "נכנסתי לקצב הנכון, היה לי כיף"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully