וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי על משחק השיא שלו: "נכנסתי לקצב הנכון, היה לי כיף"

הישראלי, שצלף שיא קריירה של 31 נקודות בניצחון של סקרמנטו וחצה את רף 3,000 הנקודות ב-NBA, היה מאושר וזכה לחיבוק מולאדה דיבאץ' ולמחמאות ממאמנו ג'ורג' קארל: "עומרי היה חם"

עומרי כספי סיפק הלילה (בין שלישי לרביעי) את המשחק הטוב ביותר בקריירת ה-NBA הפנטסטית שלו. הפורוורד הישראלי של סקרמנטו התעלה בהיעדרו של דמרקוס קאזינס ועם שיא קריירה של 31 נקודות, הוביל את הקינגס ל-111:116 ביתי על מינסוטה. הניצחון קטע רצף של חמישה הפסדים והעלה את הקבוצה מבירת קליפורניה ל-27 ניצחונות העונה, אחד פחות מאשר בעונה שעברה, כאשר נותרו לה עוד חמישה משחקים לשפר את המאזן.

מעבר לשיא הקריירה בנקודות, רשם הלילה כספי עוד כמה נקודות ציון יפות. הוא שבר את שיאי הקריירה שלו גם בזריקות מהשדה (20) ובקליעות מהשדה (12) ואף חצה את רף 3,000 הנקודות בעונה הסדירה, כאשר נעצר על 3,007. בארבעת המשחקים האחרונים, כספי עלה בחמישייה של המאמן ג'ורג' קארל, שהגיע לקינגס אחרי פגרת האולסטאר ושינה לחלוטין את מעמדו של הישראלי. כספי קיבל בארבעת המשחקים הללו 35 דקות בממוצע וענה עם לא פחות מ-20 נקודות וחמישה ריבאונדים למשחק, נתונים מרשימים ביותר.

הרבע הגדול של כספי במשחק מול הוולבס היה הרבע השלישי, בו קלע 16 נקודות, שהצטרפו לתשע מהרבע הראשון בו פתח את המשחק בצורה מצוינת ולעוד שלוש ברבע השני ושלוש ברביעי. במהלך הרבע השלישי, כספי קלע לא פחות משלוש שלשות, מתוך ארבע במשחק כולו.

המשחק הלילה היה רק הפעם השנייה מאז הקינגס עברו לסקרמנטו ב-1985 בה שני הפורוורדים שלהם קלעו יותר מ-30 נקודות (רודי גיי קלע 33). הפעם הקודמת הייתה מול קליבלנד בינואר 2002, אז כריס וובר סיים עם 34 נקודות ופז'ה סטויקוביץ' עם 36. הקינגס הם גם הקבוצה הראשונה העונה בליגה שמסיימת משחק עם יותר מ-30 נקודות מכל אחד מהפורוורדים שלה.

את הניצחון והמשחק הבלתי נשכח מבחינתו הוא סיכם: "החברים מצאו אותי במקומות הנכונים. יותר מכל דבר אחר, אני בעיקר שמח שניצחנו את המשחק. נכנסתי לקצב הנכון ולא לקחתי זריקות בכוח. הרגשתי טוב עם עצמי. היה לי כיף. כולכם יודעים כמה דמרקוס חשוב לנו, אז אני שמח שהצלחתי לקלוע כמה זריקות טובות עבור החברים לקבוצה ולהיות אגרסיבי. אנחנו רוצים לסיים את העונה טוב, כי זה משפיע גם על העונה הבאה. אני מקווה שבעונה הבאה נוכל להיות בעמדה של מאבק על מקום גבוה במערב ולהיאבק על הפלייאוף. אז צריך להמשיך לשחק יחד, כמה שיותר חזק".

כספי זכה בסיום לחיבוק חזק וכמה מילים מאגדת העבר של הקינגס, ולאדה דיבאץ' ודיבר גם על הופעת הבכורה ההיסטורית של סים בוהלר. ההודי הענק עלה לפרקט ל-16.1 השניות האחרונות במשחק והפך בכך להודי הראשון אי פעם ב-NBA: "אמרתי לו שבתור הישראלי הראשון אי פעם בליגה, נהניתי מהדרך. יש מאחוריו שני מיליארד הודים בערך שמעריצים אותו והוא צריך להיות המודל הכי טוב לחיקוי וליהנות מכל רגע. הוא צריך להמשיך לעבוד קשה, לקרוע את התחת ולנסות בכל פעם לקבל עוד חוזה".

קארל המבסוט הוסיף: "אחרי הרבע הראשון, נהניתי מאוד מההתקפה שלנו. הנענו את הכדור מצוין ועומרי היה חם ברבע השלישי וקלע כמה שלשות גדולות עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully