וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כריס קופלנד סובל מפצע דקירה במרפק ובבטן. מצבו יציב"

באינדיאנה סיפקו עדכון למצב הפורוורד, שנדקר מחוץ למועדון במנהטן לצד אשתו. פרו אנטיץ' ותאבו ספולושה מאטלנטה נעצרו לאחר שהואשמו בכך שהפריעו לעבודת השוטרים שהגיעו למקום

כריס קופלנד שחקן אינדיאנה פייסרס. AP
איזה בלגן. קופלנד/AP

בלגן גדול בליגת ה-NBA. כריס קופלנד, שחקנה של אינדיאנה פייסרס, נדקר הלילה בבטנו (בין שלישי לרביעי) בשעה שבילה במועדון לילה בניו יורק. גם אשתו של קופלנד, ששהתה במקום, נדקרה. שני שחקנים של אטלנטה הוקס, פרו אנטיץ' ותאבו ספולושה, נעצרו במהלך התקרית בשל הפרעה לעבודתם של גורמי החוק. האירוע התחולל מחוץ למועדון ניו יורקי בשם "1 OAK", בשעה ארבע לפנות בוקר, בעת שבמועדון הפופולרי השוכן ברחוב 17 במנהטן, התכוננו לסגירה.

"כריס קופלנד ספג פצע דקירה במרפק השמאלי שלו ובבטן", מסרו מאינדיאנה. "הוא כרגע במצב יציב בבית החולים בניו יורק".

הפייסרס אמורים לפגוש הערב בתפוח הגדול את האקסית של קופלנד, ניו יורק ניקס, כשהם עדיין מנסים להשתחל אל הפלייאוף במזרח. ההוקס הביסו בקלות את פיניקס בליל אמש ומיד לאחר המשחק, טסו אף הם לניו יורק, לקראת המשחק שלהם הלילה, מול ברוקלין נטס. אנטיץ' וספולושה אם כך, הגיעו לניו יורק זמן קצר בלבד לפני שהם נעצרו. על פי השמועות, השניים סירבו לפנות את הדרך לשוטרים ולאפשר להם לתחום את זירת הפשע, כאשר אלה הגיעו למקום.

על פי הדיווח של העיתון "ניו יורק דיילי ניוז", חשוד בדקירה, שנעשתה עם סכין, כבר נעצר. מדובר בבחור בן 22 בשם שיזוי בלירי. קופלנד ואשתו השניים הובהלו אל בית חולים סמוך, כשהם במצב יציב. אישה נוספת, בת 53, נדקרה בבטנה במהלך האירוע. טרם ידוע גם אם אנטיץ' ו/או ספאלושה יישארו במעצר ומי מכל השלושה, אם בכלל, יחמיץ את המשחק של קבוצתו הלילה.

שחקן אטלנטה הוקס פרו אנטיץ'. רויטרס
הסתבך. אנטיץ'/רויטרס
שחקן אטלנטה הוקס תאבו ספולושה. רויטרס
גם הוא נעצר. ספולושה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully