וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב הופתע מכך שלא יפתח, למה בן שהר הועדף על פניו?

31.3.2015 / 8:27

קשר ברוז' שציפה לפתוח קיבל רמזים עוד לפני האימון המסכם. גוטמן מעדיף את שהר כדי ליצור קישור אחורי מעובה. שחקנים: "ברגע שגוטמן אמר שישחק כמו נגד פורטוגל, הבנו שרפאלוב בחוץ"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת ישראל תנסה לנפק הערב (שלישי, 21:45, ישיר בערוץ 1) את אחד מהישגיה הגדולים בקמפיינים האחרונים אם תפתיע ותנצח את נבחרת בלגיה. שחקנים בנבחרת דיווחו אתמול על מתח עצום לקראת התרגול הטקטי של גוטמן, בעיקר מכיוונו של ליאור רפאלוב, שלדבריהם הופתע מהעובדה שלא יפתח בהרכב.

יש לציין כי רפאלוב העריך עוד לפני האימון, לאור מסרים שקיבל, שהוא לא יפתח בהרכב. קשרה של ברוז', שנמצא בכושר הטוב ביותר מבין שחקני הקישור, ימתין על הספסל בעוד שבן שהר יועדף על פניו. גוטמן תכנן לחלק את העומס בין שחקני ההתקפה עוד לפני המשחק מול בלגיה, אלא שעל פי התכנון המקורי, שהר היה מועמד להחליף את טל בן חיים, ולא את רפאלוב.

ליאור רפאלוב נבחרת ישראל. קובי אליהו
מופתע. רפאלוב/קובי אליהו

התבוסה לויילס וההחלטה לשנות את המערך ולשחק עם שלושה קשרים אחוריים – ייני, ביטון ונאתכו, הובילה את גוטמן להחלטה לספסל את רפאלוב כדי לאפשר לקשרה של סלטיק לפתוח בהרכב. אתמול עלתה מחשבה בנבחרת לאפשר לרפאלוב בכל זאת לפתוח, כשבן שהר ישחק בחוד, אבל גוטמן לא הסכים לוותר על חמד, שנמצא בכושר טוב באלמריה בשלושת החודשים האחרונים.

"ברגע שגוטמן אמר לנו שהוא רוצה לעלות למשחק כמו מול פורטוגל, הבנו שהקישור האחורי סגור ושהוא יוותר על רפאלוב", אמרו שחקנים בנבחרת. בצוות המקצועי נימקו כי שהר היה אחד מנקודות האור בנבחרת במשחק האחרון, ומגיעה לו הזדמנות, מה גם שהוא יכול להיות שותף יותר למאמץ ההגנתי שגוטמן רוצה לראות מהנבחרת שלו.

עוד באותו נושא

ליאור רפאלוב לא יפתח מול בלגיה, ניר ביטון תורגל

לכתבה המלאה
מאמן נבחרת ישראל אלי גוטמן עם רון ציבלין. קובי אליהו
ההחלטה הייתה באוויר. גוטמן/קובי אליהו

גוטמן שוחח עם הבלם טל בן חיים, שהודיע שיעשה כל מאמץ לעזור לנבחרת. הלילה העריכו בנבחרת שבן חיים יוכל לפתוח למרות שנטש את האימון אתמול לקראת סיומו בגלל רגישות בשריר. "זאת לא הפעם הראשונה שטל מגיע פצוע. הוא בדרך כלל לא מפסיד משחקים של הנבחרת גם כשהוא בספק", אמרו. גוטמן לא תרגל הרכב חלופי מתוך הערכה שהבלם כן ישחק.

גוטמן היה אמור לערוך אתמול אסיפת וידאו לפני האימון המסכם, אבל שחקני הנבחרת הוזמנו לארוחה קלה במלון, והמאמן החליט לדחות אותה ולערוך אותה היום. בניגוד לאסיפות האחרונות, שהתמקדו בנבחרת ישראל, האסיפה היום תתמקד בנבחרת הבלגית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully