וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "אם זה תלוי בי, ברור שקרויף נשאר. אני חושב שמיטש שמח"

23.3.2015 / 7:37

אחרי שער הניצחון היפהפה והדרמטי, כוכב מכבי תל אביב לא היסס להביע את עמדתו והוסיף: "ברגע שהכדור יצא לי מהרגל, ידעתי שזה גול. אנחנו לא נותנים לדברים מסביב לפגוע בנו"

one

על הדשא מתחת לשער 1 עמדו מיטש גולדהאר וג'ורדי קרויף והחליפו רשמים. מישהו ניסה למשוך את בעל הבית לכיוון האוהדים בשער 11. גולדהאר סירב בעקשנות, אבל גם בחיוך. שחקני מכבי תל אביב בדיוק סיימו את סבב התודות שלהם בין היציעים והחלו לעשות את דרכם לכיוון חדר ההלבשה ורק ערן זהבי עוד נשאר לסלפי עם ילדים, שביקשו להנציח עוד ערב קסום של מספר 7. גולדהאר כבר זז קצת הצידה, אז זהבי התחבק קודם עם קרויף. הגורל של שניהם תלוי כנראה אחד בשני. אם זהבי לא היה במכבי, קרוב לוודאי שקרויף לא היה רוצה להישאר כאן לעונה רביעית.

אחר כך, עשה זהבי את הדרך על כר הדשא לחדר ההלבשה כשהוא מחובק עם גולדהאר. חמישה חודשים לא היה כאן הקנדי. את הביקור אמש (ראשון) הוא חתם באושר גדול בזכות הכוכב הגדול שלו. "אני חושב שמיטש שמח מאיך שאנחנו נראים", אמר זהבי מאוחר יותר, ביציאה מהאצטדיון, "זה בן אדם שבא ומשקיע ממיטב כספו והוא רוצה לראות את הקבוצה מתקדמת. יש לו הרבה דברים שחשובים לו מעבר לכדורגל. הוא רוצה לראות איך אנחנו מתמודדים עם קשיים ואני שמח שהוא ראה ניצחון". מיד לאחר מכן נשאל זהבי אם הוא חושב שמכבי צריכה להשאיר את קרויף לעונה נוספת. "בוודאי. הוא תרם המון למועדון. אם זו הייתה החלטה שלי, ברור שג'ורדי היה נשאר. אבל יש דברים בכדורגל שהם לא בשליטתי ולא אני צריך להחליט עליהם".

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מיד ידע שזה גול. זהבי/ברני ארדוב

רגע לאחר שער הניצחון היפהפה והנשיקה לאשתו שי, זהבי שלח ידיים לכיוון השמיים. מסי עושה את זה בדרך כלל לכבוד סבתו. "זה היה שער מיוחד, שהביא לנו את הנקודות שהגיעו לנו במשחק בו שלטנו", הסביר זהבי, "זה היה בדקה האחרונה, אז האמוציות היו גדולות. לא מובן מאליו לעשות מה שעשינו. החברים שלי עזרו לי ושלטנו במשחק ללא עוררין. ברגע שהכדור יצא לי מהרגל, ידעתי שזה גול. יש רגעים כאלה בהם אתה מרגיש את הגול".

על משמעות הניצחון לגבי שאר הליגה הוסיף זהבי: "אני חושב שאנחנו מעבירים מסר שבוע אחרי שבוע בדומיננטיות שלנו. אנחנו לא נותנים לדברים מסביב לפגוע בנו ומראים את העוצמה שלנו. לא קל להראות כמו שאנחנו נראים לאורך כל העונה. עברנו דברים בעונה הזו ובכל זאת אנחנו שומרים כל הזמן על הקבוצה". זהבי לא חושב שמכבי צריכה לסתום פיות: "אנחנו לא צריכים להתעסק בזה, אלא בשאלה איך להראות יותר ויותר טוב על המגרש. התקשורת מצפה לרביעיות וחמישיות, אבל היריבות באות בכל שבוע ומתגוננות עם הרבה שחקנים. הן נותנות הרבה מאוד נגדנו, יותר מאשר מול קבוצות אחרות".

עוד באותו נושא

ברכת הגומר: גם לערן זהבי, כמו לבנימין נתניהו, אין אלטרנטיבה

לכתבה המלאה
איתי שכטר שחקן מכבי חיפה (שמאל) מול איתן טיבי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
התגבר על הטעות. טיבי/ברני ארדוב

עד לשער של זהבי, עברו על שחקני מכבי תל אביב דקות של חשש מכך שהמשחק, בו שלטו כמעט ללא עוררין, יסתיים רק בתיקו. השער שכבש אלירן עטר נבע מטעות של איתן טיבי, שדווקא רגיל לנקות כדורים כאלה שנשלחים לעבר חלוצי היריב. "אחרי שאלירן כבש, ישב לי בראש שאנחנו הולכים לנצח את המשחק הזה", אמר טיבי בסיום המשחק, "הם השוו ממצב אחד אליו הגיעו כל המשחק והייתה איזו טעות או כיסוי לא נכון, שגם אני הייתי שותף לה. אני לא רוצה שמכבי תקבל גולים בשום משחק". על זהבי אמר טיבי: "ערן זהבי עשה מה שהוא רגיל לעשות, אבל היום זה היה ניצחון של כל מכבי תל אביב. הראנו כאן תצוגה מדהימה, שלטנו במשחק בצורה אבסולוטית וזה היה משחק מאוד חשוב עבורנו".

טיבי שחרר קצת את העניבה בהמשך: "לצערי הרב, קוטלים את מכבי תל אביב העונה לא פעם ולא פעמיים, שלא בצדק. אנחנו מתחרים על כל התארים ויש לנו ביד את גביע הטוטו. אנחנו מוכיחים משבוע לשבוע שאנחנו קבוצה שבנויה לכל התארים ונילחם על כל התארים, עד הסוף. לא מעניין אותנו מה חושבים עלינו. אנחנו יודעים מה אנחנו שווים. ממשחק למשחק אנחנו מוכיחים שאנחנו קבוצה מצוינת, עם יכולות מדהימות. נכון שיש הפסדים ולפעמים משחקים פחות טוב, אבל בגדול אנחנו עושים עונה נהדרת. אנחנו שולטים במשחקים בצורה אבסולוטית".

טיבי לא זנח את חלום אירופה ויש לו את משחקי הנבחרת הקרובים על מנת להציג יכולת גבוהה לעיני הסקאוטים שיגיעו. "אני לא בא להראות מי זה איתן טיבי", התקומם קצת הבלם, "אני יודע מה אני שווה ולא משנה מי יישב ביציע. מכבי תל אביב זה אירופה, ואין ספק שעדיין יש לי את החלום לצאת לאירופה. כרגע אני במכבי תל אביב ואני נהנה מאוד".

בימים אלה מחליטים במכבי תל אביב על הסגל לעונה הבאה והבלם קרלוס גרסיה מתנדנד מאוד. טיבי לא רצה לתת הצהרה בעניין ואמר: "אני האחרון שמקבל החלטות במכבי תל אביב בנושאים כאלה, אבל יכול רק להגיד שמאוד כיף לי לשחק כל כך הרבה שנים לצד קרלוס גרסיה".

* המשחק אמש הניב רייטינג ממוצע של 10.2 אחוז ופיק צפייה של 12.4. בסיום המשחק, עם הבקעת שער הניצחון של זהבי, צפו בממוצע 311 אלף צופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully