וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת במכבי חיפה: "לא הגענו מוכנים. מרקו הגיב טוב אבל מאוחר"

23.3.2015 / 7:55

אחרי עוד הפסד בבלומפילד, הירוקים הודו: מיצ'ל היה צריך לפתוח במקום עזרא. עטר זכה לטקס לפני המשחק, בלבול שוקל להחליף עמדות בינו לבין שכטר. טואטחה ייעדר מהמשחק בבאר שבע

one

חמש דקות לסיום המשחק בבלומפילד אמש (ראשון), במכבי חיפה עוד חלמו על נקודה יקרה, שתעזור לקבוצה בהמשך המאבקים על כרטיס באירופה. אלא שאז הגיע ערן זהבי וקבע 1:2 לצהובים ולצד הניצחון של בית"ר ירושלים בקרית שמונה, חיפה התרחקה מעט מהמטרה היחידה שעוד נותרה לה בעונה העגומה הזו.

במועדון הירוק היו מרוצים מהיכולת במחצית השנייה, אבל נשמעה ביקורת על ההתנהלות במחצית הראשונה. חלק מהשחקנים קיימו שיחה מקצועית לאחר המשחק ובה נאמר בין היתר: "בדיעבד, אפשר לומר שהיה נכון יותר לפתוח עם שלישייה באמצע. המערך לא התאים למשחק כזה, לא הגענו מוכנים טקטית. מיצ'ל היה צריך לפתוח. מרקו הגיב טוב, אבל היה צריך להגיב מוקדם יותר, כי באמת שנראינו רע בפתיחה. היתרון של מכבי עלינו הוא באמצע וברגע שמיצ'ל נכנס התחלנו להניע כדור וראו קבוצה, אבל אז מכבי התחילה ללחוץ ולא הגבנו נכון".

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
חיפה פתחה רע ומיד נענשה. בלבול/ברני ארדוב

אלירן עטר זכה לתמיכה מאוהדי מכבי תל אביב לפני המשחק והשער שלו אתמול העלה כמה נקודות למחשבה אצל בלבול, כמו העברתו לחלק הקדמי והסטת שכטר לתפקיד בו הוא אוהב לשחק אצל אלי גוטמן, שחקן כנף. "בכל משחק בו הקבוצה לא מנצחת, שואלים מי לא טוב. החילופים לא קשורים ליכולת, לפעמים הם טקטיים ולא קשורים לשחקן כזה או אחר", אמר בלבול על שכטר, שיצא לטובת מיצ'ל בדקה ה-54.

לאחר שער השוויון של עטר, בלבול הורה לשחקנים לשמור קרוב את זהבי ואחרי הגול של האחרון, נשמעה ביקורת על האופן בו אפשרו שחקני החלק האחורי את הבעיטה לשער. "חבל שהשארנו אותו ככה חופשי. ידענו שהגול יגיע אם ניתן לו הזדמנות", הודה אחד השחקנים בסיום.

לאחר הפגרה תארח חיפה את בית"ר ירושלים. טאלב טואטחה ספג צהוב חמישי וייעדר ממשחק החוץ בבאר שבע, במחזור השלישי של הפלייאוף. טואטחה זומן אתמול לסגל הנבחרת, יחד עם אוראל דגני ואיתי שכטר, כאשר כמו כולם, גם השחקנים הופתעו מכך שאלירן עטר לא נכלל ברשימה.

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 1:2 את מכבי חיפה משער אדיר של זהבי

לכתבה המלאה
אלירן עטר שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
יחליף עמדה? עטר/ברני ארדוב

במועדון התעלמו מההתנהגות של שכטר, שירד כעוס אחרי החילוף. "יש שחקן שאוהב להתחלף?", אמרו בחיפה, שם לא מרוצים מהירידה ביכולת של חן עזרא, מאז החמישייה מול אשדוד. בלבול נותן לו אשראי רחב מאוד, אבל אם לא יחול שיפור ניכר ביכולת שלו, הוא ירד לספסל. עזרא כבש העונה שישה שערים ובישל עוד שמונה בליגה.

במועדון עדיין לא עוסקים במינוי המאמן לעונה הבאה, אם כי רוני לוי, שאמור להשאיר את נתניה בליגה בקרוב מאוד, נמצא חזק על הכוונת. בלבול הבהיר: "אני לא מתעסק בענייני האישיים, אלא במה שקורה כאן ועכשיו. בכדורגל תמיד יש דיבורים מסביב. אנחנו מרוכזים במשחקים שנותרו".

גוסטבו בוקולי ייפגש בשבועות הקרובים עם אנשי מכבי חיפה בניסיון לשים סוף לסאגה סביב נושא הפרישה שלו. הקשר רוצה לשחק עוד עונה, בעוד שבחיפה מייעדים לו תפקיד מקצועי במחלקת הנוער או תפקיד בקבוצה הבוגרת, בתור אחד מעוזרי המאמן למשל.

* המשחק אמש הניב רייטינג ממוצע של 10.2 אחוז ופיק צפייה של 12.4. בסיום המשחק, עם הבקעת שער הניצחון של זהבי, צפו בממוצע 311 אלף צופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully