וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בנבחרת: "סיבת אי זימון אלירן עטר היא לא רק מקצועית"

22.3.2015 / 22:58

בנבחרת ניתחו את השארתו של חלוץ מכבי חיפה מחוץ לסגל לוויילס ובלגיה: "גוטמן העדיף לקחת שחקן שבריא יותר לחדר ההלבשה". חבריו לקבוצה: "מי שאומר דבר כזה לא יודע כמה עטר השתנה". גם ידין וריקן בחוץ, טואטחה, שכטר וכיאל בפנים

קריינות: רענן ברנובסקי. עריכת וידאו: רן צימט

אלי גוטמן פרסם הערב (ראשון) את הסגל הרשמי שלו לצמד המשחקים של נבחרת ישראל מול ויילס (שבת, חיפה, 20:00) ובלגיה (שלישי הבא, טדי, 21:45). המאמן הלאומי חיכה לסיום המשחק בבלומפילד, אבל למרות השער של אלירן עטר הותיר אותו מחוץ לסגל והעדיף על חשבונו את מונס דאבור ובן שהר שכבשו השבוע בקבוצותיהם באירופה.

גורם בנבחרת הסביר את אי זימונו של עטר כך: "עטר אולי יותר מוכשר, אבל מבין שכטר ועטר, גוטמן העדיף לקחת שחקן שבריא יותר לחדר ההלבשה שלו. היו לו שיקולים מנטלים בהחלטה והסיבה לאנרק מקצועית". שחקנים במכבי חיפה הגיבו הערב על ההחלטה כשאמרו: "מי שאומר דבר כזה לא יודע כמה עטר השתנה. הוא שינה לטובה גם את חדר ההלבשה של מכבי חיפה".

אלירן עטר שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
היה באימון הקודם, אבל נשאר מחוץ לסגל. אלירן עטר/ברני ארדוב

שוערים: אופיר מרציאנו (מ.ס. אשדוד), אריאל הרוש (מכבי נתניה), גיא חיימוב (עירוני קרית שמונה).

הגנה: אלי דסה (בית"ר ירושלים), אוראל דגני (מכבי חיפה), טל בן חיים (צ'רלטון, אנגליה), רמי גרשון (גנט, בלגיה), עומרי בן הרוש (מכבי תל אביב), איתן טיבי (מכבי תל אביב), טאלב טואטחה (מכבי חיפה).

קישור: שרן ייני (מכבי תל אביב), ניר ביטון (סלטיק, סקוטלנד), ביברס נאתכו (צסק"א מוסקבה, רוסיה), ערן זהבי (מכבי תל אביב), רועי קהת (עירוני קרית שמונה), מאור בוזגלו (הפועל באר שבע), ליאור רפאלוב (קלאב ברוז', בלגיה), בירם כיאל (ברייטון, אנגליה).

התקפה: עומר דמארי (ר.ב. לייפציג, גרמניה), תומר חמד (אלמריה, ספרד), איתי שכטר (מכבי חיפה), בן שהר (וילם II, הולנד), אליניב ברדה (הפועל באר שבע), מונס דאבור (גראסהופרס, שוויץ), טל בן חיים (מכבי תל אביב).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully