וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש זוכה בטוטו 16: השער של זהבי סידר למהמר 45 מיליון שקלים

לראשונה מאז אוקטובר 2013, מישהו הצליח לנחש נכונה את כל 16 המשחקים בטופס. המהמר, תושב תל אביב, השקיע עשרות שקלים בודדים בלבד וגרף את הקופה בזכות השער הדרמטי

one

לראשונה מאז אוקטובר 2013, יש זוכה בטוטו במשחק ה-Winner 16. השער הדרמטי של ערן זהבי, שקבע בדקה ה-89 ניצחון למכבי תל אביב 1:2 על מכבי חיפה, סידר לתושב תל אביב פרס כספי מרשים של 45 מיליון שקלים.

הזוכה המאושר הגיע למשחק האחרון של המחזור בליגת העל והמשחק האחרון שעוד נותר לו בטופס כאשר ברשותו 15 ניחושים נכונים. הוא בוודאי שמח לראות את מכבי תל אביב כובשת כבר אחרי 48 שניות מרגלי נוסא איגייבור, אך התאכזב כאשר אקס הצהובים אלירן עטר השווה במחצית השנייה. בסופו של דבר, רגע לפני שהטופס, שהורכב מחמישה טורים ושלושה כפולים בעלות של עשרות שקלים בודדים בלבד, נעצר על 15 ניחושים נכונים (גם לא רע), הגיע זהבי וסידר למהמר המאושר עשרות מיליוני שקלים.

ההימור על המשחק בין מכבי תל אביב למכבי חיפה היה 1 סולו פשוט, שהתגלה כבינגו גדול ובעוד מספר ימים יגיע הזוכה אל משרדי הטוטו, יאסוף את הצ'ק הענק ויצטרף לרשימת המיליונרים בישראל. 11 מנחשים נוספים ניחשו 15 תוצאות נכונות והם יתחלקו בפרס השני, שעמד על מיליון שקלים.

זו הפעם הראשונה שמישהו זוכה בסכום גבוה כל כך מאז מרץ 2008, אז הייתה זכייה על סך 52 מיליון שקלים. אגב, ב-12 בינואר, שער הניצחון של זהבי בפנדל במשחק החוץ מול מכבי חיפה מנע ממנחש לזכות בפרס הראשון והשאיר אותו על 15 ניחושים.

טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב עם ערן זהבי, ברק בכר. ברני ארדוב
השער של זהבי היה שווה למהמר המאושר המון, המון כסף/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully