וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו אלכסנדר: "אולי ייזרקו חפצים לפרקט. תהיה אווירה חמה"

5.2.2015 / 8:38

במכבי תל אביב נערכים למפגש עם הקהל הביתי של גלאטסראיי (20:00, שידור ישיר בוואלה! ספורט) אחרי סיום ריצוי העונש שהוטל על הקבוצה. ג'ייק כהן: "אני בטוח שטוב לאלכס מאריץ' שם"

ברני ארדוב

בווידאו: תקציר הניצחון על ריאל מדריד

מכבי תל אביב תערוך הבוקר (חמישי) באולם ה'אבדי איפקצ'י' אימון קליעות קליל לקראת המשחק הערב (חמישי, 20:00, שידור ישיר בוואלה! ספורט) נגד גלאטסראיי. הצהובים זוכים לאבטחה קפדנית, כשלשחקנים הודגש כי האווירה באולם צפויה להיות חמה. ג'ייק כהן אמר לוואלה! ספורט לקראת ההתמודדות: "שיחקנו נגד גלאטסראיי בעונה שעברה ויש להם קהל נהדר. זה יהיה מקום אינטנסיבי לשחק בו, בטח כשהקהל שלהם שב לעודד אותם. עדיין לא ידוע איך עונש ההשעייה ישפיע על הקהל, נדע במהלך המשחק".

כידוע, הקבוצה ספגה עונש בעקבות התפרעות אוהדים במשחק בין הטורקים לכוכב האדום, שבשיאה נהרג אוהד של הקבוצה הסרבית. הקבוצה ספגה שלושה משחקים ללא קהל, והעונש הזה הסתיים.

כהן הוסיף: "אנחנו נמצאים במומנטום טוב וכל קבוצה תרצה לנצח אותנו, בטח גלא אחרי ההפסדים שספגה. השגנו ניצחון על ריאל, אבל המטרה שלנו היא להשיג כמה שיותר ניצחונות, גם מול גלאטסראיי. שיחקנו טוב ואנחנו רוצים להמשיך. נפגוש את אלכס מאריץ' במשחק וזה יהיה כי לראות אותו. לא ממש שמרתי איתו על קשר. אני בטוח שטוב לו".

לינהארט מוכן לאוהדי גלא: "גם אצלנו יש אווירה חמה"

חמישי ביורוליג: שני משחקי פיינל פור, כבר בטופ 16

מכבי תל אביב רוצה להאריך את החוזה של לנדסברג

- ג'ו אלכסנדר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מתכונן לגרוע מכל. ג'ו אלכסנדר/ברני ארדוב

ג'ו אלכסנדר הוסיף: "זה משחק יורוליג חשוב עברונו. אנחנו מתייחסים למשחק הזה במלוא הרצינות ורוצים לנצח בו. האוהדים חוזרים למגרש הביתי ולכן המשחק יהיה יותר אינטנסיבי מהרגיל. אולי גם ייזרקו דברים מכיוון היציע לפרקט. האווירה תהיה חמה וזה יכול לעשות את ההבדל עבור כל קבוצה, זה משהו שנצטרך לקחת בחשבון".

על תחושותיו האישיות בקבוצה, אמר הפורוורד: "המטרה שלי היא לתרום באופן חיובי לקבוצה ואני מרגישה שאני מצליח בכך. הקבוצה שלנו מצליחה לעשות דברים בצורה טובה, ובאופן אישי גם אם אשחק חמש או 40 דקות, כל עוד המאמנים מרוצים ואנחנו הולכים בדרך הנכונה כקבוצה, זה מה שאני רוצה שיקרה".

בתוך כך, כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בקבוצה יחלו בשיחות עם דווין סמית' וסילבן לנדסברג במטרה לשמור על המשכיות, כשגם את הקפטן יוגב אוחיון מעוניינים בקבוצה להחתים על חוזה ארוך טווח חדש. גם בריאן רנדל עשוי לקבל הצעה להארכת חוזהו. לפורוורד האמריקאי חוזה עד קיץ 2016, אך בשל שביעות הרצון הגדולה ממנו על המגרש ומחוצה לו, במועדון יש מי שקוראים להאריך את ההתקשרות איתו כבר כעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully