וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב רוצה להאריך את החוזה של סילבן לנדסברג

4.2.2015 / 13:15

המתאזרח מסיים את חוזהו בסוף השנה, ובקבוצה הבהירו לו שהם מעוניינים להשאירו כחלק מהרצון לייצר סגל ישראלי עמוק. הצהובים המריאו לטורקיה, ארויו עדיין בספק אצל המארחת

one

מכבי תל אביב המריאה לטורקיה, לקראת המשחק מחר (חמישי, 20:00, שידור חי בוואלה! ספורט) מול גלאטסראיי בשלב הטופ 16 של היורוליג. הצהובים המריאו למשחק החוץ הקשה בסגל מלא, ובקבוצה נערכים לקבלת פנים חמה במיוחד, שכן אוהדי גלאטסראיי יחזרו ליציעים לאחר העונש שספגו בשל האירועים האלימים במשחק מול הכוכב האדום בלגרד.

בינתיים הצהובים חושבים כבר על העונה הבאה, ובמכבי תל אביב יחלו בקרוב בשיחות עם סילבן לנדסברג. השחקן מסיים את חוזהו בתום העונה, והצהובים כבר הבהירו לשחקן כי הם מעוניינים לחדש את חוזהו. המתאזרח זוכה לדקות משחק נרחבות יותר תחת גיא גודס, זאת כחלק מהרצון לסגל ישראלי עמוק. אגב, גם ירושלים שרוצה לחזק את הסגל הישראלי שלה מעוניינת בשחקן, אבל היא לא תפנה אליו תחת חוזה.

סילבן לנדסברג, מכבי תל אביב. קובי אליהו
"יהיה לגלא קשה". לנדסברג/קובי אליהו

"עבור גלאטסראיי מדובר בפעם הראשונה שהיא תשחק מול קהל בשלב הטופ 16, כך שיהיה לנו קשה", אמר סילבן לנדסברג, "אנחנו לא חוששים לשחק בטורקיה כי כבר שיחקנו שם בעבר. יש לטורקים אוהדים מצוינים אבל זה עוד משחק חוץ ונגיע מוכנים במטרה לחזור עם ניצחון. גלאטסראיי דומה קצת לריאל מדריד, היא קבוצה מאוד התקפית. אנחנו צריכים לעשות עבודה הגנתית טובה כפי שעשינו מול הספרדים".

לנדסברג דיבר על קרלוס ארויו, שנמצא בספק למפגש מול האקסית מתל אביב: "ללא ספק מדובר בשחקן מפתח, אולי השחקן הטוב ביותר שלהם. הוא הגו-טו-גאי וצריך לראות אם הוא משחק". הגארד התייחס ליכולת הטובה של ג'רמי פארגו בתקופה האחרונה: "הוא שחקן התקפי מוכשר. היה לו קשה יותר בהתחלה, אבל עכשיו קל לו יותר. ככל שאנחנו משחקים יחד יותר, ככה קל לו יותר לבוא לידי ביטוי". לסיום, לנדסברג, שהגיע לצפות בדרבי התל אביבי בכדורגל, שנגמר ב-0:2 למכבי, התייחס למשחק: "היה כיף מאוד להיות שם. לא ידעתי שכל כך הרבה אנשים יידעו שציפיתי במפגש".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
קרלוס ארויו שחקן גלאטסראיי. GettyImages
ישחק? לא ישחק? ארויו/GettyImages

אצל היריבה עוסקים בעיקר בבריאותו של אקס מכבי תל אביב קרלוס ארויו, שפצוע ונמצא בספק להתמודדות. שחקן נוסף עבורו יהיה זה מפגש פיקנטי הוא אלכס מאריץ', ששוחרר ממכבי תל אביב ומצא בית חדש בטורקיה. לאחר שפתחה את הטופ 16 עם שני ניצחונות בשלושת משחקיה הראשונים, מגיעה גלא למשחק אחרי שני הפסדים רצופים, והיא ניצבת במקום החמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully