וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייט לינהארט מוכן לאוהדי גלא: "גם אצלנו יש אווירה חמה"

4.2.2015 / 21:33

מכבי תל אביב ערכה את האימון המסכם במתקן האימונים של הטורקים, האמריקאי דרוך: "סוד ההצלחה שלנו? כולם משחקים יחד". ארויו עדיין בספק גדול אצל המארחת (ה', 20:00, ישיר בוואלה! ספורט)

נייט לינהארט מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ממשיך לעבוד קשה ולחכות לצ'אנס שלו. לינהארט/ברני ארדוב

תחת סידורי אבטחה קפדניים, ערכה הערב (רביעי) מכבי תל אביב את האימון המסכם לקראת המשחק מול גלאטסראיי (חמישי, 20:00, שידור חי בוואלה! ספורט). האימון נערך במתקן האימונים של גלא, כשרק מחר בבוקר יערכו הצהובים אימון קליעות באולם אבדי איפקצ'י, משום שקבוצת הנשים של גלאטסראיי משחקת בו הערב במסגרת היורוליג לנשים.

מכבי, שנמצאת במומנטום מצוין וניצחה את ארבעת משחקי היורוליג האחרונים שלה, כולל ניצחון בית ענק על ריאל מדריד, רוצה להמשיך במגמה החיובית. המאמן גיא גודס ביקש משחקניו להציג הגנה אינטנסיבית בדומה למשחק מול הבלאנקוס, והשחקנים התבקשו לצפות לאווירה טעונה מחר.

נייט לינהארט אמר לוואלה! ספורט: "האווירה תהיה חמה מאוד, זה המשחק הראשון שלהם עם קהל אחרי התקרית, אז אני מתאר לעצמי שהם יגיעו נלהבים לעודד את הקבוצה שלהם. איך נגיב לעידוד החם מהם? גם אצלנו בבית יש אווירה חמה, אז אנחנו נגיע למשחק מוכנים מנטלית לזה. עד כמה שהניצחון מול ריאל היה גדול ומשמעותי, אם נפסיד במשחק מולם אז הוא פחות ייחשב וזה מה שיזכרו. אז אנחנו צריכים להיות מרוכזים לקראת המשחק מחר".

"המטרה שלנו היתה להיות במקום הראשון, אבל צריך לקחת את השלב הזה משחק אחר משחק, לא להסתכל יותר מדי קדימה", אמר לינהארט. "סוד ההצלחה שלנו עד כה? כמה שזו נשמע נדוש, כולם משחקים קבוצתי ואחד למען השני, כל מי שעולה על הפרקט רוצה לעזור ולהשיג ניצחונות". על המפגש עם חברו לקבוצה לשעבר אלכס מאריץ' אמר האמריקאי: "זה יהיה כיף לראות פנים מוכרות במשחק, הוא בחור טוב ומשחק בקבוצה טובה".

לאחר הניצחון מול ריאל בשבוע שעבר, גיא גודס ערך נאום בחדר ההלבשה במהלכו ביקש להעביר ללינהארט מסר מעודד לפני כל השחקנים ואמר לו ש"תקבל את הצ'אנס שלך". על כך אמר לינהארט: "זה מעודד לשמוע את זה. אני עובד כל יום קשה ועורך תרגולים נוספים. כשאתה עובד קשה תגיע לתוצאות, אז אני ממתין להזדמנות הבאה שלי כדי להוכיח כמה קשה אני עובד".

אצל היריבה עוסקים בעיקר בבריאותו של אקס מכבי תל אביב קרלוס ארויו, שסובב את הקרסול ונמצא בספק להתמודדות. שחקן נוסף עבורו יהיה זה מפגש פיקנטי הוא אלכס מאריץ', ששוחרר ממכבי תל אביב ומצא בית חדש בטורקיה. לאחר שפתחה את הטופ 16 עם שני ניצחונות בשלושת משחקיה הראשונים, מגיעה גלא למשחק אחרי שני הפסדים רצופים, והיא ניצבת במקום החמישי.

הקבוצות נפגשו פעמיים בלבד בעבר - בשלב הטופ 16 של העונה שעברה, ומכבי ניצחה פעמיים: 84:90 באיסטנבול, ו-81:97 בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully