וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: מכבי פתח תקוה והפועל כפר סבא ניצלו ועלו

הקבוצה של בן שמעון גברה בקושי 1:2 על גבעת אולגה ששיחקה ב-10 שחקנים והיא בשמינית הגמר. כפר סבא חזרה מפיגור ל-1:2 באילת. גם הפועל עפולה, סקציה מעלות ושיכון המזרח בשלב הבא

one
אוהדי מכבי פתח תקוה. שלומי גבאי
חגיגה בגבעת אולגה/שלומי גבאי

חגיגת סיבוב ח' של גביע המדינה החלה היום עם חמישה משחקים, אבל בינתיים ללא הפתעות. מ.ס גבעת אולגה ובני אילת היו קרובות, אבל לא הצליחו להפוך לסינדרלות. אולי נמצא אחת כזו בהמשך המשחקים.


אלו חמש העולות הראשונות לשמינית גמר גביע המדינה:

מכבי פתח תקוה
הפועל כפר סבא
מ.ס שיכון המזרח
הפועל עפולה
סקציה מעלות


ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום שהגרלת שמינית הגמר תתקיים ביום ראשון בשעה 10:30.

סיבוב ח' בגביע המדינה:

הפועל חיפה - מ.ס. אשדוד: לאלה בספק, האורחים רוצים נקמה

הפועל פתח תקוה - בני לוד: מחזיקת גביע הטוטו של הלאומית שוב תחגוג במושבה?

מכבי הרצליה - הפועל באר שבע: פרדי דוד חולם, דור מלול יפתח בהרכב

מכבי אחי נצרת - מכבי נתניה: ניסן יחזקאל פוצץ את האימון לקראת המשחק

עידן שמש שחקן מכבי פתח תקוה כובש. שלומי גבאי
שמש כובש את הראשון של מכבי פתח תקוה/שלומי גבאי

מ.ס גבעת אולגה - מכבי פתח תקוה 2:1

גבעת אולגה חלמה על סנסציה, אבל תסתפק בהגעה לסיבוב ח' ובהדחה של הפועל רמת גן בסיבוב הקודם. לפתח תקוה לקחו שש וחצי דקות כדי לכבוש את הראשון. עידן שמש הגיע ראשון לכדור קרן ונגח לפינה של אריאל טליאס. 0:1לאורחים. בדקה ה-35 הצרות של אולגה גדלו אחרי שדקל כהן הורחק בעקבות עבירה גסה.

כשהיא ביתרון מספרי, פתח תקוה לחצה במטרה לכבוש את השני, אבל רז קדושים הציל מהקו נגיחה של אזורוב במחצית השנייה ובהמשך הבולגרי רשם החמצה גדולה מול שער ריק. בדקה ה-86 פתח תקוה שילמה ביוקר על ההחמצות כשתומר שריקי בעט לחיבורים וקבע 1:1, אבל שתי דקות לאחר מכן משה לוגסי הציל את המלאבסים ממבוכה וחתם את תוצאת הסיום: 1:2 לפתח תקוה.

מ.ס אולגה: אריאל טליאס, אופק בן טולילה, אור הרשקוביץ', רז קדושים, אדיר דנין (תומר שריקי, 80), מאור אוחיון, מיכאל בן חמו, דקל כהן (הורחק, 35), שרון דוידוב (גמליאל פרץ, 50) , אלון כהן (יותם נגר, 53), אסי גומה.

מכבי פתח תקוה: איתמר ניצן, דור אלו, איבן הרצג, עונר דנינו, חגי גולדנברג, בריאן חרסיסיץ', גידי קניוק, משה לוגסי, ניקולאס פלצ'וק (משה לוגסי, 73), בן בן יאיר; עידן שמש (גיא מלמד, 46), קוסטדין אזורוב

שחקן מ.ס. גבעת אולגה דקל כהן מורחק. שלומי גבאי
הורחק אחרי עבירה גסה. דקל כהן/שלומי גבאי

בני אילת - הפועל כפר סבא 2:1

במשך דקות ארוכות נראה היה שאילת - נציגת ליגה ב' - תמשיך לשמש כסינדרלה ואחרי שהדיחה את עירוני קרית גת היא תעשה זאת לקבוצת צמרת נוספת מהליגה הלאומית, אבל לבסוף כפר סבא יצאה כשידה על העליונה. בדקה ה-15 גל אסולין הדהים והעלה את בני אילת ל-0:1, אבל האורחים לחצו במטרה להשיג את השוויון ובדקה ה-54 עידן דוד כבש וקבע 1:1. אורן ניסים הוותיק השלים את המהפך בדקה ה-67 והקפיץ את האוהדים הירוקים שעשו את הדרך דרומה.

רן יצחק שחקן הפועל כפר סבא. מגד גוזני
כפר סבא התגברה על המכשול. רן יצחק/מגד גוזני

מ.כ. יניב חולון - סקציה מעלות תרשיחא 4:1

הקבוצה הקטנטנה מחולון, הנציגה היחידה של ליגה ג' בסיבוב ח', הפתיעה בסיבוב הקודם את אסי גלבוע מליגה א', אבל הפעם המשימה לא צלחה נגד קבוצה אחרת מאותה ליגה. רונן פלאח כבש עבור מעלות בדקה ה-19 ודודו אפללו הכפיל בדקה ה-38. אפללו השלים צמד בדקה ה-65 ואסף פחימה כבש את הרביעי בדקה ה-67. חן מלכה צימק רבע שעה לסיום.

seperator

הפועל מרמורק - הפועל עפולה 3:0

המסע הקצר של מרמורק בגביע הגיע לסיומו עם הפסד לנציגה מהליגה הלאומית. עפולה שבליגה סופרת כבר שישה משחקים ברציפות ללא הפסד, לא התכוונה למעוד ברחובות ועשתה את העבודה יובל שוואט מצא את הרשת בדקה ה-27 והאורחים עלו ליתרון, לנרי קהינדה המצוין הבקיע מהנקודה הלבנה בדקה ה-63 וביסס את היתרון, ושוואט השלים צמד לפני הסיום וחתם את התוצאה.

seperator

מ.ס. שיכון המזרח - הפועל מגדל העמק 0:1

דרבי הקבוצות מליגה א' הסתיים עם ניצחון של נציגת המחזו הדרומי. כ-300 צופים את מאור מרציאנו מרים כדור מהאגף בדקה ה-16 ואת דניאל קריטי נמוך הקומה בעט מהאוויר לרשת הגבוהה. השער הזה הספיק למארחת עד הסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully