וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחי נצרת - מכבי נתניה: ניסן יחזקאל פוצץ את האימון

12.1.2015 / 16:50

מאמן אחי נצרת ערך אסיפה קשה לאחר ההפסד בליגה והבהיר לקראת הגביע (ג', 20:00): "לא מוכן לקבל בינוניות ולוזריות". האקסים של נתניה מחפשים נקמה, יוסי מזרחי יבצע כמה שינויים בהרכב

one

יממה לפני המשחק בו תארח את מכבי נתניה בגביע המדינה (שלישי, 20:00, 5+ לייב), פוצץ ניסן יחזקאל את אימון מכבי אחי נצרת וערך אסיפה קשה מאוד לשחקניו. הדברים נאמרו גם בעקבות ההפסד בליגה בסוף השבוע שעבר להפועל ירושלים 4:2. "אני לא מוכן לקבל בינוניות ולוזריות", אמר יחזקאל לשחקנים. "אני מרגיש שאיבדתם עניין בגלל ההפרש בצמרת הליגה. אז אני בניגוד לחלק מכם לא חושב שהעונה נגמרה ואני לא מוכן לקבל את ירידת המתח שיש כאן". מאוחר יותר הסביר יחזקאל בשיחה עם וואלה ספורט! מדוע פוצץ את האימון. "התעצבנתי כי הרגשתי חוסר רצינות באימון וזה לא מתאים לי. אני אוהב לראות אנשים עובדים באימון".

יחזקאל אולי חושש מבעיה של מוטיבציה, אבל שחקנים באחי נצרת דווקא אמורים להגיע למשחק בדריכות גבוהה. לא פחות מחמישה שחקנים מנצרת: סביטי ליפנייה, עידו אקסברד, אלן מסודי, דייויד גומז ועלי חטיב, שיחקו בעבר בנתניה ותמיד יש רצון לנצח את האקסית. שני הראשונים, ליפניה ואקסברד, שיחקו בנתניה בעונה שעברה והיו שותפים מלאים להעפלה לליגת העל. ליפניה ויתר על חוזה לעונה הזו בנתניה ובתמורה קיבל במקום את מענק העלייה שלו לליגת העל. אקסברד כמו שחקנים רבים במכבי נתניה עדיין מחכה למענק ויש לו מוטיבציה גבוהה מאוד להדיח את נתניה מהמפעל בו היא הגיעה בעונה שעברה עד הגמר והפסידה לקרית שמונה.

יחזקאל שוקל להעלות שלושה שחקני נוער בהרכב כדי להעיר את כל האחרים, אבל הוא גם עשוי בסופו של דבר ללכת על ההרכב הרגיל שלו. אנס דאבור שהיה אמור לעבור השבוע מנתניה חזרה לנצרת לא מקבל בינתיים את השחרור והצדדים ימשיכו לדון בעניין אחרי המשחק ביניהם.

הרכב משוער: עומרי אלון, עוביידה אבו רביע, שי מימון, סביטי ליפנייה, אדהם האדיה, אמג'ד סלימאן, חביב ג'אבר, אלן מסודי, דייויד גומז, עלי חטיב, עידו אקסברד.

ניסן יחזקאל מאמן מכבי אחי נצרת. ברני ארדוב
לא אהב את חוסר הרצינות. ניסן יחזקאל/ברני ארדוב

במכבי נתניה תרגלו פנדלים באימון המסכם. בקבוצה מעריכים כי יהיה להם קשה מאוד מול אחי נצרת ויש כאלה שמתבטאים כי זה יהיה מאוד צפוי אם הקבוצה תודח. שמעון הרוש ודיא סבע פצועים בקרסול ולא יהיו בסגל. במקומם יתלבשו עומר צלישר ואורי שטרית, שחיכה להזדמנות זמן רב אבל ספק אם יוסי מזרחי ייתן לו לפתוח.

עידו לוי אמור לחזור להרכב במקום ירין חסן ועומר פרץ אמור לפתוח במקום רן רול. צלישר צפוי לקבל את חולצת ההרכב במקום גבריאל ג'ורג'ו וגם אור ברוך מועמד לפתוח במקום סבע.

מנכ"ל הקבוצה רועי דניאל וחבר ההנהלה קובי בלדב שוחחו אתמול עם השחקנים ולא הסתירו דבר מהבעיות הקשות. יחד עם זה הם ביקשו מהשחקנים לעשות מאמץ מיוחד ולהתמודד עם הקשיים במגרש.

הרכב משוער: אריאל הרוש, איאד אבו עביד, כריסטיאן סרגי, עידו לוי, ויקי כחלון, עומר צלישר, רומאריו פירס, עומר פרץ, ערן לוי, לארי קאיודה, אור ברוך.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אורי שטרית, מכבי נתניה. ברני ארדוב
חיכה זמן רב לצ'אנס. אורי שטרית/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully