וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי הרצליה - הפועל באר שבע: פרדי דוד חולם, דור מלול יפתח

12.1.2015 / 17:45

הקבוצה מהלאומית מקווה להנחיל לסגנית האלופה הפסד נוסף ולהעפיל על חשבונה לשמינית הגמר (ג', 20:30, ספ' 5+ לייב). דור מלול יחליף את בן ביטון אצל האורחים, הרצליה ללא ז'ורדן פושה

one

בווידאו: חגיגת השערים של מכבי הרצליה מול בית"ר טוברוק בסיבוב ז' של הגביע

למרות ההפסד הביתי של הפועל באר שבע לשכנה רעננה, במכבי הרצליה מבינים שהם זקוקים לנס כדי להעפיל מחר (שלישי, 20:30, 5+ לייב) לשמינית גמר גביע המדינה. החבורה של פרדי דוד מגיעה למשחק עם סגל כמעט מלא, להוציא את החלוץ הצרפתי ז'ורדן פושה, שמחלים מקרע ברצועה הצולבת מאז הפציעה מול הפועל ירושלים לפני כחודשיים ולא כשיר למשחק. בסגל של פרדי דוד ניתן למצוא לא מעט שחקנים מנוסים, בהם השוער הוותיק אבי איבגי, הבלם ניצן דמארי, הקשר דור הלוי והחלוץ הארגנטינאי אדריאן פרננדס. דוד לא צפוי לשנות את ההרכב ששיחק בהפסד בכפר סבא, למעט שינוי אחד: הקשר איתי מנצור עשוי לפתוח בהרכב במקום תומר קצב.

"אנחנו מודעים ליכולות של הפועל באר שבע, אחד המועדונים הכי גדולים בישראל", אמר דוד לקראת האימון המסכם של הקבוצה. "אנחנו רוצים ליהנות מהמעמד והאירוע ורוכשים לבאר שבע את כל הכבוד הראוי לה. המטרה היא להמשיך את היכולת מהמשחקים האחרונים.,אבל במשחק אחד בגביע הכל אפשרי. ברור שהנתונים צריכים להיות לטובתנו במשחק הזה כדי לנצח, אבל יש כאן שחקנים שאני מאמין בהם, שחקנים מאוד מוכשרים. אני גאה שיש לי חמישה שחקני בית בהרכב (ברק לביא, שימי אלמלם, אבי חי, גל דביר, תומר קצב, א"י). ברור שזה יהיה הישג אם נעלה".

הרכב משוער: אבי איבגי, שחף הלמן, ניצן דמארי, ברק לביא, דין אקפי, דור הלוי, שימי אלמלם, גל דביר, איתי מנצור (תומר קצב), אבי חי, אדריאן פרננדס.

שחקן מכבי הרצליה אדריאן פרננדס. דאבל פס
יוביל את ההתקפה. אדריאן פרננדס/דאבל פס

הפועל באר שבע, שלא זכתה בתואר מאז גביע המדינה הזכור עם אלי גוטמן וג'ובאני רוסו ב-1997, תנסה להתאושש מההפסד המפתיע להפועל רעננה ביום שבת. ההפסד הזה קטע לה רצף של שישה ניצחונות ביתיים, כשהמאמן אלישע לוי מצפה לראות את שחקניו חוזרים לעצמם ויעלה בהרכב החזק ביותר שעומד לרשותו.

דודי טויטו צפוי להחליף שוב את אופיר דוידזאדה המורחק, כשדור מלול יחליף את בן ביטון המוצהב. רועי גורדנה ייעדר גם מהמפגש הקרוב בשל כאבי גב, אבל אמור להיות כשיר למשחק הקרוב מול מכבי פתח תקוה. הרביעייה הקדמית של אלישע לוי לא תשתנה, כשמאור בוזגלו, מאור מליקסון, אליניב ברדה ושלומי ארבייטמן יפתחו ב-11. החלוץ דובב גבאי חזר לאימונים אך עדיין לא כשיר למשחק.

הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, דור מלול, וויליאם סוארס, טומיסלב פאיוביץ', דודי טויטו, אובידיו הובאן, ג'ון אוגו, מאור בוזגלו, מאור מליקסון, אליניב ברדה, שלומי ארבייטמן.

מאור מליקסון הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
הגביע ישמש מקפצה לליגה? מאור מליקסון/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully