וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה - בני לוד: אוראל כהן יפתח בין הקורות

12.1.2015 / 18:50

שוער המשנה של המלאבסים יקבל הזדמנות בסיבוב ח' של גביע המדינה (ג', 19:35, 5+ לייב). כ-1,000 אוהדים צפויים ללוות את מחזיקת גביע הטוטו של הלאומית, אימורו לוקמן המוצהב ייעדר

one

בהפועל פתח תקוה וגם בבני לוד מרוכזים בליגות, כל אחת מכיוון אחר, אבל בשני המועדונים הבהירו לשחקנים שעם כל הכבוד למשימות בשבתות, צריך לעבור שלב גם בגביע המדינה. "אין הבדל גדול בין הקבוצות", אמר היום גורם בהפועל פתח תקוה. "קבוצת תחתית בליגת העל וקבוצת צמרת בליגה הלאומית זה פחות או יותר אותה רמה ולכן אין פייבוריטית במשחק".

בפתח תקוה מתכוונים לאפשר לשוער המשנה אוראל כהן לעמוד בין הקורות במקום קאלה דרשלר. כבר בתחילת העונה החליטו במועדון לתת לכהן לעמוד במשחקי גביע המדינה והמאמן עידן בר און מתכוון לעמוד בהחלטה שלו. לירוי צעירי שחוזר מהשעייה עקב כרטיס אדום, קיבל זריקה בגיד האכילס והוא זקוק למנוחה של יומיים כדי להיות כשיר לפחות למשחק בשבת מול מ.ס. אשדוד. צעירי מעוניין לפתוח את חוזהו, אבל לא בטוח שבפתח תקוה יסכימו.

הקבוצה לא תרגלה היום פנדלים, אבל שחקן בקבוצה אמר: "זה לא מתוך עודף בטחון. יש כאן פשוט הרבה פנדליסטים טובים ואולי בגלל זה, עידן ויתר על הפנדלים".

בלוד ישחק דור אזולאי המושאל מהפועל פתח תקוה. במועדון סיפרו כי בניגוד למכבי תל אביב ומכבי חיפה שלא מאפשרות לשחקניהן המושאלים לשחק במדי פתח תקוה מולן, הם לא יתנגדו לשיתופו של אזולאי גם מכיוון שהם לא העריכו שישחקו מול לוד בגביע המדינה ולכן לא הכניסו התניה כזו לחוזה ההשאלה.

בקבוצה אישרו את הפרסום בוואלה ספורט! לפיו הפועל פתח תקוה במו"מ עם בלם נבחרת טוגו סרז' אקאקפו. גורם במועדון אמר: "הגשנו את ההצעה הכספית לאקאקפו ואנחנו מחכים לתשובות".

הרכב משוער: אוראל כהן, קובי מוסא, צ'ימזי אמבה, מייקל טוקורה, אורי פסו, עמירן שקלים, חסן אבו זייד, מירקו אורמוש, גיא דיין, עומרי אלטמן, שחר הירש.

שוער הפועל פתח תקוה אוראל כהן. ניב אהרונסון
יתפוס את מקומו של קאלה דרשלר. אוראל כהן/ניב אהרונסון

בעלי בני לוד אבו סובחי העריך היום כי לא פחות מ-1,000 אוהדים של הקבוצה ילוו אותה למושבה למשחק מול הפועל פתח תקוה. אבו סובחי בטוח בכך כיוון שאוהדים רבים של הקבוצה הגיעו גם לגמר גביע הטוטו מול בני יהודה, שנערך אף הוא באותו אצטדיון.

מהרכב בני לוד ייעדר אימורו לוקמן עקב צבירת כרטיסים צהובים. מחמוד עבאס החוזר מפציעה החל באימוני ריצה, אבל הוא לא יהיה כשיר למשחק. בלוד בטוחים ביכולתם להדיח את פתח תקוה אחרי שגברו במחזור האחרון במשחק הצמרת על קרית גת 0:2 משערים של הקפטן הוותיק סאלם אבו סיאם (פנדל) ושל יחיא עיסא.

הרכב משוער: צליל חתוכה, לוהאב כיאל, יוסי ביטון, אכראם שריח, סאלם אבו סיאם, יחיא עיסא, דור אזולאי, ג'ורג' אמסיס, סלים טועמה, רז שביט, חליל למבין.

עוד באותו נושא

הפועל פתח תקוה במשא ומתן עם בלם נבחרת טוגו סרז' אקאקפו

לכתבה המלאה
אבו סובחי יו"ר בני לוד עם גביע הטוטו. יוסי ציפקיס
עוד חגיגה במושבה? אבו סובחי בגביע הטוטו/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully