וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה במשא ומתן עם בלם נבחרת טוגו סרז' אקאקפו

12.1.2015 / 12:47

עידן בר און משוכנע שחיזוק ההגנה יגדיל את סיכוי הקבוצה להישאר בליגת העל. לאחר שיורדן מילאייב לא קיבל שחרור הבינלאומי, במועדון סימנו את אקאקפו, 27, המשחק בחוברלה האוקראינית

one
בלם נבחרת טוגו סרג' אקאקפו (שמאל). AP
סומן על ידי הפועל פתח תקוה. אקאקפו במדי נבחרת טוגו/AP

הפועל פתח תקוה במשא ומתן מתקדם עם בלם נבחרת טוגו סרז' אקאקפו. השחקן, בן 27, משחק זה שנתיים בקבוצת חוברלה האוקראינית. בפתח תקוה רוצים מאוד את השחקן אחרי שלא הצליחו לצרף את הבלם הבולגרי יורדן מילייב, שסיכם את תנאיו במועדון אבל לא הצליח להוציא את השחרור הבינלאומי, כפי שהתחייב, מקבוצתו במקדוניה. אקאקפו ערך את הבכורה שלו במדי נבחרת טוגו ב-2008, ויש לו 38 הופעות בינלואמיות.

אקאקפו גדל במחלקת הנוער המוערכת של אוקזר ואף שיחק בקבוצה הבוגרת עוד כשהייתה בליגה הראשונה בצרפת. הוא השתייך בצעירותו לנבחרות הנוער של צרפת, אך לא הגשים את הפוטנציאל ונמכר ב-2009 מאוקזר לוואסלוי הרומנית תמורת כ-300 אלף יורו. מאז שיחק גם בצלייה הסלובנית, ז'ילינה הסלובקית ובשנה האחרונה, כאמור, בחוברלה מהליגה האוקראינית.

מאמן הקבוצה עידן בר און, שמשחק כמעט באופן קבוע בשיטה של שלושה בלמים, משוכנע שעוד בלם משמעותי כמו אקאקפו יוכל לסייע בצורה דרמטית להישארות של הפועל פתח תקוה בליגה. להפועל פתח תקוה יש את מייקל טוקורה ואת צ'ימזי אמבה הניגרים. יש לציין שאורי פסו זוכה להרבה קרדיט מהמאן ונחשב לבלם טוב מבחינתו של עידן בר און.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully