וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צריך לעשות את זה בגדול: מה קורה למאור בוזגלו במשחקים גדולים?

הפנדל המוחמץ בדרבי התל אביבי, הקריסה בחיפה, ההדחה מאירופה והטראומה הכפולה בבלומפילד בעונה שעברה. מאור בוזגלו מספק עונת שיא ומחזיק את באר שבע בתמונת האליפות, אבל עדיין טעון הוכחה במשחק גדול באמת. אולי הפעם

one

בווידאו: ההצגה של מאור בוזגלו מול בית"ר ירושלים

הפנדל וכדור הסנוקר

תאריך: 22 בפברואר 2010

קבוצה: מכבי תל אביב

מה היה: הפסד 4:2 בדרבי

ימי שלטון האדומים בתל אביב. מכבי לא מצליחה לנצח דרבי מזה שנתיים ומגיעה למשחק אחרי חמישה נצחונות רצופים בליגה. אבי נמני כמאמן על ספסל הצהובים החליט לפתוח עם בוזגלו על הספסל. הפועל פתחה בבליץ והובילה 0:3 כבר בדקה ה-30. בוזגלו נכנס כמחליף בדקה ה-35 ומכבי צימקה בדקה ה-38 מרגלי יובל אבידור. בדקה ה-44 הכשיל ערן זהבי (כן כן, אז באדום) את יובל שפונגין ונפסק פנדל לצהובים, אותו בעט בוזגלו חלש לידיים של אניימה. במחצית השנייה כל קבוצה כבשה שער נוסף, כאשר במצב של 4-1 להפועל אישרו הקוון אל עוברה והשופט מאיר לוי שער גבולי מכדור של בוזגלו, שספק עבר את קו השער. בסיום הפסד נוסף לצהובים בדרבי להפועל תל אביב

מה נזכור: את החמצת הפנדל בדקה ה-44 בפיגור 3:1 אבל גם את השער במחצית השנייה. בסיום אותו משחק אמר בוזגלו למקורביו, מהרגע שנכנסתי ניצחנו 1:2, חבל שלא נתנו לי לפתוח.

מה אמרו לאחר מכן: נשמעה ביקורת מצד גורמים במועדון על יכולתו של הקשר ועל כך שאולי לא היה צריך לבעוט את הפנדל, כי נכנס רק כמה דקות מוקדם יותר. בוזגלו טען שכדור סנוקר אדום נזרק עליו מהיציע של הפועל ונחת בדשא לפני שבעט את הפנדל.

קרב צמרת בבלומפילד: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע (20:55, ערוץ 1)

כך הפך אובידיו הובאן לרכש המוצלח של הפועל באר שבע

הדרך השונה והמשונה של פאקו במכבי תל אביב. פרופיל

פאקו: "במשחקים האחרונים שיחקנו יותר טוב מפתיחת העונה"

קשר מכבי תל אביב מאור בוזגלו ניגש לבעוט פנדל בדרבי. ברני ארדוב
רגע לפני הפנדל ההוא. מאור בוזגלו/ברני ארדוב

סוף תקופה במכבי תל אביב

תאריך: 3 בינואר 2011

קבוצה: מכבי תל אביב

מה היה: הפסד 3:0 למכבי חיפה בקרית אליעזר

מיטש גולדהאר עם שאיפות אליפות במכבי תל אביב. אבי נמני ויוסי מזרחי על הקווים, ניבאלדו, רנגלוב, בוזגלו וקולאוטי בהרכב. הצהובים מגיעים לחיפה במחזור ה-16, בפיגור חמש נקודות ממכבי חיפה, עם תקוות לנצח ולחזור חזק לתמונת מאבק האליפות. בסופו של הדבר הירוקים מנצחים 0:3 במשחק חד צדדי וחוזרים למקום הראשון בטבלה.

מה נזכור: הזדמנות בודדת של בוזגלו בדקה ה-21, כאשר הוא חולף על פני השוער ניר דוידוביץ' בתוך הרחבה, רנגלוב מפריע לו והוא לא מצליח לייצר מצב בעיטה לכיוון השער. במחצית הוא כבר הוחלף על ידי אלירן עטר.

מה אמרו לאחר מכן: בוזגלו המשיך להתנדנד עד סיום העונה בין ההרכב לספסל. גולדהאר לא אמר מילה. יום לאחר התבוסה הוא החליט לפטר את אבי נמני ויוסי מזרחי.

מאור בוזגלו שחקן מכבי תל אביב (אמצע) מול מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
לא הצליח לייצר מצב בעיטה. מאור בוזגלו מול ניר דוידוביץ'/אדריאן הרבשטיין

ההלם בבלומפילד

תאריך: 9 בפברואר 2014

קבוצה: הפועל באר שבע

מה היה: הפסד בבלומפילד 3:1 למכבי תל אביב

המחזור ה-21 בליגה הסדירה. באר שבע חזק במאבק האליפות עם מכבי תל אביב ומגיעה לבלומפילד אחרי רצף מרשים של 14 משחקים ללא הפסד. בוזגלו מגיע למשחק עם שישה כיבושים בליגה ופותח כמובן בהרכב. בקבוצה של אלישע לוי מדברים על משחק מכריע שיקבע ככל הנראה את גורל האליפות. פריצה מעלה את הצהובים ליתרון מוקדם בדקה השלישית, אלגרבלי הבאר שבעי מורחק כבר בדקה השביעית אבל זהבי מחטיא את הפנדל ומשאיר תקווה לדרומיים. גליינור פלט עוד הספיק לאזן, אבל קרלוס גרסיה וברק יצחקי הכריעו את המשחק לטובת האלופה שבדרך.

מה נזכור: משחק פושר של בוזגלו שלא הצליח להביא את היכולות שלו, מול היציעים המפוצצים בבלומפילד. הוחלף בדקה ה-68 בלי להותיר חותם מיוחד. בסיום המשחק פתחו הצהובים פער של שש נקודות בפסגה.

מה אמרו לאחר מכן: בבאר שבע לא דיברו כמעט על ההיבט המקצועי והעדיפו לתקוף את מנשה משיח וצוות השיפוט שלו, על הרחקתו של אלגרבלי כבר בדקה השביעית, מה שככל הנראה סגר את סיפור המשחק בשלב מוקדם. מצלמות הטלוויזיה הוכיחו אגב שהפנדל היה מוצדק וגם הכרטיס האדום שנשלף לחובתו של הבלם הצעיר שתפס במכנסיו של ראדה פריצה

יואב זיו שחקן מכבי תל אביב מעל מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
הופעה פושרת במשחק מפתח. מאור בוזגלו לפני יואב זיו/ברני ארדוב

סוף חלום האליפות

תאריך: 31 במרץ 2014

קבוצה: הפועל באר שבע

מה היה: הפסד 2:0 למכבי תל אביב בבלומפילד

המחזור ה-28, תחילת הפלייאוף העליון. באר שבע עדיין חולמת על תואר האליפות ופער הנקודות עומד על חמש בלבד מהצהובים. באר שבע מגיעה למשחק עם רצף של שמונה נצחונות רצופים מאז ההפסד הקודם למכבי תל אביב בבלומפילד. בוזגלו כבר עם תשעה שערים במאזנו ובקבוצה מדברים על נצחון חוץ בבלומפילד, שלאחריו יאבדו הצהובים נקודות נוספות מול מכבי חיפה ובקרית שמונה והתכנון הוא לנצח גם בגומלין בבאר שבע שיהיה לקראת סיום הפלייאוף. בסופו של דבר צמד של ברק בדש מכריע גם את המשחק הזה לטובת הצהובים שפותחים פער של שמונה נקודות בצמרת ומכניסים את השמפניות למקרר.

מה נזכור: את הציטוט מדף הציונים בוואלה! ספורט בסיום המשחק. "ציון 4 - כמו במשחק הקודם בין הקבוצות בבלומפילד, לא מספיק מעורב, נעלם לדקות ארוכות ולמעט הבעיטה החופשית בסיום, קשה להיזכר בפעולות משמעותיות שלו. במשחקים כאלה, באר שבע זקוקה לכוכבים שלה בפורמה. זה לא קרה".

מה אמרו לאחר מכן: קשה היה להאשים את בוזגלו בהפסד, שכן לא היה בבאר שבע ולו שחקן אחד שהתעלה לרמה טובה במשחק הזה. בנוסף נשמעו שוב טענות על השיפוט ועל כך שברק בדש כבש כבר בדקה השנייה שער בעזרת ידו.

שחקן הפועל באר שבע מאור בוזגלו. קובי אליהו
הכוכבים לא הופיעו, החלום נגנז. מאור בוזגלו ואליניב ברדה/קובי אליהו

ההדחה המוקדמת מאירופה

תאריך: 24 ביולי 2014

קבוצה: הפועל באר שבע

מה היה: 0:0 נגד ספליט הקרואטית במסגרת סיבוב המוקדמות השני בליגה האירופית

הימים, הם ימי מבצע 'צוק איתן', ובאר שבע נאלצת לארח את הגומלין נגד ספליט בניקוסיה שבאי השכן. במשחק הראשון בקרואטיה השיגו הבאר שבעים שער חוץ יקר מבעיטה חופשית אדירה של בוזגלו בדקה ה-31, אך ספגו צמד לקראת הסיום. בגומלין שנערך בניקוסיה תחת חום כבד, האדומים מהנגב היו צריכים ניצחון מינימלי של 0:1 כדי להעפיל לסיבוב הבא, אבל לא השכילו לכבוש את השער המיוחל.

מה נזכור: משחק טוב של בוזגלו שניסה לבשל לחבריו מספר פעמים, ורק החמצות מסמרות שיער בעיקר של אליניב ברדה השאירו את באר שבע מחוץ למשחקים באירופה. בוזגלו הוחלף בדקה ה-82 ובשורה התחתונה זה היה משחק מאני טיים נוסף שבאר שבע לא מצליחה לנצח.

מה אמרו לאחר מכן: בוזגלו קיבל הרבה מחמאות והמשחק הזה נתן תקווה לאלונה ברקת ולאלישע לוי שמסע הרכש בקיץ, שכלל את החתמתו של מאור מליקסון, יסייע לבאר שבע להילחם חזק העונה על תואר האליפות. בינתיים זה אכן קורה.

מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שב. ברני ארדוב
אולי הפעם? מאור בוזגלו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully