וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו: "בשני המשחקים האחרונים היינו יותר טובים מאשר בתחילת העונה"

4.1.2015 / 10:25

מאמן מכבי תל אביב מרוצה מהשיפור ביכולת לקראת המשחק מול הפועל באר שבע (ב', 20:55, ערוץ 1). לקראת החזרה לבלומפילד: "המשטח טוב וזה ייתן לשחקנים הזדמנות להראות את היכולת"

מכבי תל אביב מתכוננת לעוד משחק גדול. אלופת השנתיים האחרונות, שרק ביום רביעי החולף הניפה את גביע הטוטו בפעם הרביעית בתולדותיה, תארח מחר (שני, 20:55, ערוץ 1) את סגניתה מהעונה שעברה הפועל באר שבע למשחק המרכזי של המחזור ה-16. שתי הקבוצות דולקות אחרי המוליכה הלוהטת עירוני קרית שמונה ולצהובים ברור שאסור להם לאבד נקודות בבלומפילד, אליו הם חוזרים בשעה טובה אחרי עונשי הרדיוס שספגו בעקבות אירועי הדרבי. הקבוצה של פאקו כבר הפסידה העונה 3:2 בבירת הנגב, שם כבש אליניב ברדה שלושער גדול. בבלומפילד לעומת זאת, היא לא הפסידה מול באר שבע מאז אפריל 2011.

פאקו אייסטרן מאמן מכבי תל אביב עם טל בן חיים. קובי אליהו
פאקו דרוך/קובי אליהו

מאמן מכבי תל אביב, פאקו, דיבר תחילה על המפגש הקודם מול באר שבע: "אסור לנו לעשות את הטעויות שעשינו במשחק הקודם ושהובילו אותנו לספוג שלושה שערים. השער הראשון שם היה מהחלטה לא נכונה והשלישי מיד אחרי שהשוונו. המטרה שלנו היא לא לספוג שוב שערים מטופשים כאלה. באר שבע חזקה יותר מהפעם הקודמת, משיגה תוצאות, היא ניצחה את בית"ר בירושלים בעשרה שחקנים ויהיה קשה, אבל אנחנו מוכנים להילחם מול כל יריב ורוצים לנצח. יש להם את הסבלנות כדי למצוא את הרגע הנכון לצאת למתפרצת".

על גמר גביע הטוטו אמר המאמן: "אני חושב שבתור קבוצה, היינו יותר טובים ממכבי חיפה במשחק הזה ובגלל זה ניצחנו. הייתי המאמן גם לפני ההחלטה להושיב את זהבי. החלטה אחת לא הופכת מאמן לחזק יותר או פחות. אני מנסה לקחת החלטות באחריות ולעשות את הטוב ביותר עבור המועדון ועבור השגת התוצאות שלנו. אני לא רואה במשחק מול באר שבע כסוג של גמר, כי יש עוד דרך מאוד ארוכה. צריך להמשיך ולהשתפר, לשחק בדרך שאנחנו רוצים והתוצאות יגיעו. הפלייאוף יהיה הרגע המכריע של העונה. כרגע אין שום משחקי עונה או דברים כאלה".

לאחר סיום הרדיוסים, פאקו מרוצה: "יהיה נהדר לחזור לבלומפילד, כי חשוב לנו מאוד לשחק על משטח טוב. אני אוהב את האצטדיון בנתניה, אבל הדשא שם לא היה במצב טוב כי שיחקו עליו הרבה משחקים. המשטח בבלומפילד ייתן לשחקנים הזדמנות להראות את היכולת שלהם ולאוהדים ליהנות ממשחק טוב. המטרה בכדורגל היא לשמור על השיפור של הקבוצה לאורך כמה שיותר שבועות שאפשר. אני חושב שבשני המשחקים שלפני גמר גביע הטוטו היינו יותר טובים מאשר בחצי הראשון של העונה".

על עזיבתו של סטיבן ג'רארד את ליברפול, שם זכו השניים יחד בליגת האלופות, אמר פאקו: "דיברתי עם סטיבן אתמול ואמרתי לו שאת החור שהוא ישאיר שם אי אפשר יהיה למלא. אנשים אמרו שכשדלגליש או איאן ראש עזבו, ליברפול המשיכה הלאה, אבל אז היו להם שחקנים שמילאו את המקום ואני לא רואה איך זה יכול לקרות הפעם".

טל בן חיים מכבי תל אביב. קובי אליהו
ימשיך בהרכב? בן חיים/קובי אליהו

טל בן חיים הוסיף: "אנחנו הולכים לשחק מול קבוצה טובה מאוד, שבשנתיים האחרונות הראתה שהמקום שלה בצמרת. בשנה שעברה הם עשו לנו חיים קשים מאוד עד שזכינו באליפות וגם השנה יהיה מאבק עיקש איתם ועם קרית שמונה. המשחקים נגד המתמודדות העיקריות שלך על התואר חשובים, אבל בשלב זה של העונה זה לא משחק על שש נקודות. במשחק הקודם שיחקנו אצלם, היינו יותר טובים והפסדנו. אמרתי כמה דברים מתוך תסכול, אבל קיבלנו את ההפסד הזה כמו גברים".

הקשר נשאל לגבי מעמדו: "יש לנו הרבה שחקנים טובים בקבוצה, בכל חלקי המגרש והמאמן שלנו יעשה את ההחלטות הנכונות לגבי מי צריך לשחק. יש לנו פעם או פעמיים בשבוע משחק ויש אימונים, שהם הזמן להוכיח למאמן שאתה צריך לשחק. אם הוא המאמן של מכבי תל אביב, כנראה שהוא יודע לעשות את ההחלטות האלה. ברור שזה מאכזב ומתסכל לשבת על הספסל. אם פתחתי בתחילת העונה, כנראה שהגיע לי ואם בתקופה האחרונה לא פתחתי בקביעות, זה גם הגיע לי. ברור ששחקן שמשחק בקביעות, יש לו יותר ביטחון, אבל זה משהו שצריך להרוויח בהשקעה, יכולת ומאמץ. אם אתה לא פותח, כנראה שהבאת את זה על עצמך. בתחילת העונה הייתי יותר טוב ובחודש האחרון, עד המשחק מול מכבי פתח תקוה, לא הצגתי את היכולת מתחילת העונה ולגיטימי שלא שיחקתי".

גם בן חיים שמח לחזור לבלומפילד: "כולם יודעים מה זה בלומפילד בשבילנו, ברור שהוא יעזור לנו המון, כמו שווסרמיל עוזר לבאר שבע במפגשים שלנו נגדם. אנחנו שמחים שהרדיוס נגמר ומקווים שכמו בשנה שעברה, בלומפילד יעזור לנו להכריע את המשחק מהר. הסגל שיש לנו מספיק כדי לקחת אליפות שלישית ברצף ואת ההחלטות המקצועיות יש אנשים אחרים שתפקידם לקחת. דעתי לא כל כך חשובה בנושא. יש מאמן ויש את ג'ורדי, שמחליטים אם לחזק את הסגל ואיפה. אני בטוח ששניהם מאמינים שהסגל יכול לקחת אותנו לאן שצריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully