וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם לא תהיה לו ברירה, לברון ג'יימס לא יחשוש לעזוב את קליבלנד"

התקשורת האמריקאית ממשיכה לעסוק במשבר של הקאבלירס. בטור שדווקא נתן לבלאט גב, נכתב: "לברון לא הלך או יילך להנהלה ויבקש שהמאמן יילך. בלאט הוא לא האשם במצב, זה לא מגיע לו"

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
חלק מהתקשורת ממשיכה לתת לו גב. בלאט/AP

בארצות הברית ממשיכים לעסוק במומנטום הרע שעובר על קליבלנד, ובעוד רבים מעמידים את דיוויד בלאט על המוקד, העיתונאי כריס היינס פרסם היום (שלישי) טור באתר Cleveland.Com, המנתח את המצב וקורא לשחקנים להתחיל לקחת אחריות.

"דיוויד בלאט הוא לא האשם בחוסר היציבות ובחוסר החיים של הקאבלירס, הוא תקוע בין הפטיש לסדן", כתב היינס. "ביוני קיבל המאמן הרוקי פרויקט בנייה מחדש עם בסיס צעיר של קיירי אירווינג, דיון ווייטרס וטריסטן תומפסון. המועדון היה כולו במוד של בנייה מחדש. החתמת בלאט אמרה שהוא צריך ללמוד את המורכבויות והניואנסים של ה-NBA תוך כדי תנועה, אבל גם הובן שהוא יתפתח ויפרח ביחד עם הבסיס הצעיר שלו.

"קליבלנד כל כך היתה מחויבת לזה, שכשלברון ג'יימס החליט לחזור הביתה, לא היה לה מקום בתקרת השכר בשבילו. למרות רמזים עבים לאורך חודשים, היא לא הצליחה לראות את הנולד ולהכין את הקרקע. בלאט ראוי כמו כל אחד אחר במקצוע הזה, אבל אף ניסיון לא יכול היה להכין אותו למעבר לתפקיד כל כך גדול. מה שקליבלנד עוברת זה בלתי נמנע".

צפו בלברון ג'יימס מדבר אמש על דיוויד בלאט

אמש דווח בארצות הברית כי בלאט איבד שליטה על הקבוצה שלו, ובעוד לברון ג'יימס לא ממש העניק למאמן שלו גב מוחלט, הוא כן הכחיש את הדברים. בטור שלו, כתב היום היינס: "לברון לא הלך ולא יילך להנהלה ויבקש שבלאט יעזוב, כך לפי מקור בליגה. כזו רמת סמכות לא נמצאת בהגדרת התפקיד שלו... אם אתם מחכים להצהרת תמיכה גורפת של לברון בבלאט, זה לא קורה. זה מוקדם מדי".

ומכאן, הגיע היינס לחלק המעניין ביותר בטור שלו: "על אף הביקורת המאסיבית לה יזכה אם יעזוב את קליבלנד, אם לא תהיה לו ברירה, נאמר לי שלברון לא יחשוש לקבל את ההחלטה העסקית המתאימה לו, גם אם זה אומר שיעזוב". יש לציין שבעוד חתם על חוזה לשלוש שנים בקיץ, ללברון יש סעיף יציאה אותו יוכל לנצל בקיץ הבא, וקליבלנד עלולה לאבד אותו ללא תמורה.

היינס ציטט את קיירי אירווינג כאומר "אעשה הכל עבור בלאט ואני יודע שהשחקנים מרגישים את אותו הדבר", ואז כתב: "אז תוכיחו את זה ותשחקו בשביל הבחור. שפת הגוף האיומה, ההתנתקות, הגישה, הכל חייב להפסיק. מנהיגים צריכים להנהיג ושחקנים צריכים לשחק. בלי קשר למי נמצא על הקווים, לשחקנים יש מחויבות לתת הכל מההתחלה ועד הסיום. הדברים האלה מחוץ לשליטתו של בלאט. זה לא מגיע לו, לא בשביל זה הוא הגיע".

"גם בלאט עצמו צריך להסתכל במראה", הוסיף היינס. "דפוסי החילופים שלו לא קבועים. פסקי הזמן שלו לעתים לא מנוהלים כראוי, וההתקפה אדישה. אין טעם לגעת בהגנה, הקשיים בהגנה מתועדים היטב. אבל קליבלנד לא נמצאת במאזן 12:18 בגלל תרגילים, אלא בגלל מאמץ".

לברון ג'יימס בן 30: השוואה עם קובי בריאנט, מייקל ג'ורדן ולארי בירד

לברון ג'יימס בן 30: עשרת המשחקים הגדולים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

צפו: אנשי NBATV מדברים על המשבר של קליבלנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully