וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקליבלנד חוששים שבלאט איבד שליטה, לברון מכחיש: "זה כדי למכור עיתונים"

דיווחים בארה"ב העלו את הלחץ בקליבלנד, אחרי שנטען שהשחקנים לא קשובים לבלאט ושבהנהלה חושבים שהוא לא מוציא מספיק מהשחקנים. לברון: "איזה עוד מאמן יש פה?". אירווינג: "אעשה הכל בשבילו". בלאט: "השחקנים מקשיבים לי"

- מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. AP
תחת לחץ כבד. בלאט/AP

הלחץ בקליבלנד גובר אחרי הידיעה שהתפרסמה ב-ESPN הערב (שני) על דאגה הולכת וגוברת בקבוצה וספקות רבים בנוגע למאמן דיוויד בלאט. לפי הידיעה, בקבוצה חוששים שלמאמן יש בעיה "להגיע אל שחקניו", כפי שמסרו גורמים בליגה. מקורות חשפו שיש דאגה הולכת וגוברת במעגלים סביב הקבוצה ממה שבלאט מצליח להוציא משחקניו, יממה לאחר ההפסד המביך 103:80 לדטרויט החלשה בבית.

על פי הדיווח, הקאבס כנראה יעדיפו לא לעשות שינוי בעמדת המאמן אחרי 30 משחקים בלבד אל תוך הקריירה של בלאט כמאמן NBA, בהתחשב בכך שהג'וב קיבל משמעות אחרת לחלוטין לאחר חזרתו של לברון ג'יימס לקבוצה. עם זאת, המאמצים של השחקנים, בעיקר בפן ההגנתי, מעלים שאלות עד כמה הם קשובים למאמן בן ה-55 בחדר ההלבשה.

בעלי קליבלנד דן גילברט הראה בעבר שאינו חושש לבצע שינויים בעמדת המאמן לאחר שנפרד ממייק בראון במאי, על אף חוזה שהיה אמור להשאיר אותו שלוש שנים נוספות בתפקיד. כזכור, אחרי ההפסד לדטרויט נשאל בלאט שאלות קשות לגבי מעמדו וענה: "אני לא מודאג לגבי זה בכלל, אני מודאג רק לגבי איך שאנחנו משחקים".

סביב הקבוצה החלו לחשושים לפיהם השחקנים לא מקדישים תשומת לב לבלאט בזמן פסקי הזמן ומעדיפים לתקשר עם עוזר המאמן ושחקן העבר טיירון לו. כזכור, רק השבוע נשאל לברון ג'יימס לגבי העובדה שלקח את תפקיד הרכז, מה שהוביל את הקאבס לשמונה ניצחונות ברציפות מוקדם יותר החודש. "לא, אני יכול לעשות את זה לבד", אמר אז לברון, "עברתי את הימים בהם אני צריך לשאול".

אחרי שמונה הניצחונות ברציפות ההם, ששיפרו את מאזנה של קליבלנד ל-7:13, הקאבס עם מאזן של 5:5 בלבד בעשרת המשחקים האחרונים. מאמן העבר ג'ורג' קארל העביר ביקורת על הקבוצה בראיון ל-ESPN ואמר: "זה תלוי במאמן, אבל לשחק אגרסיבי זה תלוי במוטיבציה עצמית של השחקנים. גאווה זה חלק מהמשחק, שחקנים צריכים להישאר נוקשים ואגרסיבים בכל משחק. התנודות בין הופעות טובות להופעות רעות, חוסר התחרותיות, חוסר ההמשכיות, הם לא עקביים. יש להם הרבה זמן לתקן את זה, אבל בעיניי זה הדבר הכי מדאיג מבחינתם".

לברון ג'יימס באימון קליבלנד קאבלירס. אתר יצרן
"היחסים שלי עם המאמן משתפרים מדי יום". לברון/אתר יצרן

כצפוי, אימון הקבוצה נסב בעיקר סביב הדיווחים על חוסר האמון במאמן. לברון ג'יימס נשאל על יחסיו על בלאט, ואמר: "היחסים שלי עם המאמן משתפרים מדי יום. אנחנו יחד רק חודשיים. הוא לא הכיר אף אחד לפני כן, זו קבוצה חדשה, אבל הוא כן זוכה לתשומת הלב שלי. אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות על הפרקט, אבל נהיה חייבים לעמוד בציפיות מאיתנו ולעשות את העבודה. זה עניין של ציפיות". לברון נשאל אם בלאט הוא המאמן הנכון, ואמר: "כן. אני מתכוון, הוא המאמן שלנו. איזה עוד מאמן יש לנו פה?".

עם זאת, לאחד הכתבים בקליבלנד לברון ענה בחוסר סבלנות: "תקשיב בן אדם, אני לא זה שמשלם פה את החשבונות. תקשיב, אני משחק. אני מרוצה ממי שיש לנו על הקווים, הוא המאמן שלנו. לעשות מזה מתיחות ביני לבין בלאט זה רק כדי למכור (עיתונים). זה רק כדי למכור ולגרום לאנשים לקרוא, זה הכל. זה מצחיק, אפשר לכתוב את אותם דברים גם כשאנחנו מנצחים. פשוט כשאנחנו מפסידים זה נראה טוב יותר". קיירי אירווינג אמר שהוא "יעשה הכל למען המאמן", והוסיף ש"אני יודע בדיוק מאיפה השאלות באו".

בתקשורת האמריקאית צוין ש"עבר על בלאט יום קשה", כשבנוסף לכל, האף שלו החל לדמם במהלך הראיונות בגלל מזג האוויר היבש. מיד כשניגש לעמדת הראיונות באימון, בלאט נשאל על היחסים עם שחקניו: "הם מקשיבים לי, אל תחשבו שמה שקורה לנו נובע ממשהו חוץ מכדורסל לא טוב. לא היינו מנצחים 18 משחקים מבלי שלשחקנים היה כבוד או הבנה כלפי מה שנאמר להם. זה רק כדורסל לא טוב. אתמול נראינו רע ולא הגבנו טוב להתפתחויות במשחק, אני מכיר ומודה בזה". כשנשאל אם הוא זוכה לתשומת לב שחקניו אמר בלאט שהשאלה "לא הוגנת".

עדכון ראשון: 19:10

עוד באותו נושא

הלחץ על בלאט גובר, המאמן: "לא מוטרד מלאבד את הקבוצה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully