וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר מוטרדת מזהבי, וגם מההתקפה שלה

7.12.2014 / 14:18

בקבוצה מנסים למצוא את הנוסחה: "הוא מעניש על כל שנייה שלא שמים לב אליו, אף אחד ספציפית לא יכול לעצור אותו". קורצקי באסיפה: "אנחנו חייבים להיות חדים יותר ברחבה"

one

בית"ר ירושלים ערכה היום (ראשון) את האימון המסכם, לקראת המפגש המסקרן מחר ב-20:55 ב"סמי עופר" נגד מכבי תל אביב. מעל 3,500 כרטיסים כבר נמכרו לאוהדי בית"ר, וההערכה היא שכ-5,000 אוהדים ילוו את הקבוצה בהופעת הבכורה שלה במגרש החדש בחיפה. אחד השחקנים אמר לקראת המשחק: "זה נכון שמכבי פייבוריטים, אבל לא נצא פראיירים. נבוא לעבוד קשה על המגרש, לשחק חכם וננסה לנצל את זה שהלחץ הגדול הוא עליהם. ערן זהבי? אף אחד ספציפית לא יכול לעצור אותו. נצטרך שבכל פינה במגרש כולם יהיו ערניים, ונעשה מה שאף קבוצה לא מצליחה לעשות - לעצור אותו מלהבקיע".

בנוגע להרכב, נראה שז'רקו קוראץ' צפוי לחזור ל-11 ולפתוח בחוד, לאחר שכבש בשני המחזורים האחרונים כשעלה מהספסל. מעבר לכך, לא צפויים שינויים בהרכב, כאשר דני פרדה ולידור כהן ישחקו מאחורי החלוץ. בבית"ר בדקו אופציה של מערך עם שלושה בלמים לקראת המשחק, אך הצוות המקצועי ויתר על כך. בכל מקרה, בית"ר צפויה לחכות למכבי תל אביב מאחור וללחוץ אותה במרכז השדה, כפי שעשתה במשחקים נגד הפועל באר שבע, מכבי חיפה ועירוני קרית שמונה. הקבוצה תצא מחר לבית מלון לקראת המשחק.

המאמן מנחם קורצקי ערך אסיפה, אך את עיקרי הדברים לקראת המשחק יאמר ביום שני בבית המלון. השחקנים צפו במשחקה של מכבי תל אביב בסכנין והמאמן שם דגש על זהבי, דור מיכה וניקולה מיטרוביץ'. קורצקי אמר לשחקנים על זהבי: "הוא בכל מקום, ואיפה שלא יהיה, אסור לתת לו חופש. הוא מעניש על כל שנייה שלא שמים אליו לב". המאמן הוסיף: "יש למכבי תל אביב נקודות תורפה ונצטרך לנצל אותן. נהיה חייבים גם לנצל את המצבים שנגיע אליהם. אנחנו חייבים להיות יותר חדים ברחבה".

בקבוצה הודיעו היום כי משחק הרדיוס שיתקיים ביום שני הבא (20:00) מול הפועל רעננה יתקיים באצטדיון המושבה.

עוד מליגת העל:

מכבי חיפה נחתה שוב לקרקע: דוד רוזנטל מסכם את השבת
כיאל יעזוב את סלטיק, "לא פוסל מעבר למכבי חיפה"
מכבי תל אביב מתעניינת בגליינור פלט, פנתה לשחקן
יוסי מזרחי שוחח עם אלי שגב, אין תוצאות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully