וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מעוניינת בגליינור פלט ופנתה לנציגי השחקן

האלופה רוצה לצרף את חלוץ הפועל באר שבע לשעבר בינואר, כהכנה לעזיבה אפשרית של פריצה ובדש שחוזיהם מסתיימים בקיץ. בית הדין דחה את בקשת התל אביביות לקיים דיון חוזר באירועי הדרבי

one

מכבי תל אביב מעוניינת בגליינור פלט והחלה בגישושים ראשונים מול השחקן ונציגיו, כך נודע לוואלה! ספורט. הצהובים מחפשים לצרף לסגל חלוץ בינואר כהכנה לעזיבה אפשרית של ראדה פריצה וברק בדש בקיץ עם סיום חוזיהם. שמו של פלט מצטרף למועמדות של ההונגרי נמניה ניקוליץ'. יש לציין שלמכבי תל אביב יש חמישה זרים בסגל, והיא תצטרך לשחרר את אחד מהם אם ברצונה לצרף זר נוסף כבר בינואר.

פלט, 27, שיחק בעונה שעברה בהפועל באר שבע וכבש 10 שערים ב-30 הופעות. האדומים מימשו את האופציה להשארתו, אך פלט ניצל סעיף יציאה וחתם לשלוש שנים בזולטה וארחם הבלגית. החלוץ פתח את העונה בהרכב, אך בשבועות האחרונים הוא ממעט לשחק ועולה בעיקר מהספסל. פלט כבש העונה שני שערי ליגה בבלגיה והוסיף עוד שלושה במסגרת מוקדמות הליגה האירופית.

גליינור פלט שחקן הפועל באר שבע לפני קרלוס גרסיה שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
כבש במדי באר שבע 10 שערים ב-30 הופעות. פלט מול קרלוס גרסיה/קובי אליהו

נשיא בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, השופט בדימוס אורי גורן, דחה היום (ראשון) את הבקשה המשותפת של מכבי והפועל תל אביב לקיים דיון נוסף בגין אירועי הדרבי. גורן כתב: "אין מקום לדיון נוסך, הן מהבחינה הדיונית והן מהבחינה המהותית. מבחינה דיונית, משום שעקרון האחריות השילוחית אינו מהווה נורמה חדשה כלשהי. הבקשה היא למעשה ערעור נוסף על חומרת העונש. מבחינה מהותית, אין מקום לבקשה משום שלדעתנו פסק הדין מהווה יישום נכון של עקרון זה". כעת נותר לראות האם הקבוצות יפנו לבית משפט אזרחי בנסיון להשפיע על החלטת בית הדין העליון.

כזכור, בית הדין הרשיע את שתי הקבוצות וגזר עליהן הפחתת שתי נקודות בפועל, סגירת יציעים לארבעה משחקים וקבע את תוצאת המשחק על 0:0 ללא נקודות. ערעורן התקבל חלקית והעונש נקבע על הפחתת נקודה בלבד, שלושה משחקי רדיוס עם קהל ותוצאת 0:0 ללא נקודות.

בתוך כך, מכבי תל אביב נערכת למשחק הבית שלה נגד בית"ר ירושלים באצטדיון בחיפה עקב עונש הרדיוס (שני, 20:55, ערוץ 1), והמועדון ערך היום מסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות בהשתתפות המאמן פאקו אייסטרן ושחקן הקבוצה יואב זיו. האלופה תגיע להתמודדות אחרי שני ניצחונות רצופים, והמאמן פאקו אייסטרן דחה את הטענות כאילו יכולת אינה מרשימה: "הייתי חותם על משבר כזה, שבו אנחנו מבקיעים שלושה שערים וסופגים רק אחד. לא קל להציג את אותה היכולת, יהיו עליות וירידות. ברור שנצטרך להשתפר".

על הדומיננטיות של ערן זהבי אמר אייסטרן: "אני אומר הפוך, עשרה שחקנים וערן, או 23 שחקנים וערן. אם ערן משחק ברמה שלו, זה כי הוא לא לבד וכל השחקנים קרובים. איפה זוכרים יותר את מסי, במדי ברצלונה מול ריאל או בנבחרת? אתה חצי שחקן אם אין סביבך את הקבוצה הנכונה". על ההרכב למשחק אמר אייסטרן: "בדרך כלל השחקנים לא יודעים מה ההרכב לפני שהם מגיעים לאצטדיון, ואקפיד על כך גם מול בית"ר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
פאקו אייסטרן מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"חותם על משבר כזה, שבו אנחנו מבקיעים שלושה שערים וסופגים רק אחד". אייסטרן/קובי אליהו

יואב זיו: "מכבי תל אביב לא צריכה לפחד מאף קבוצה, אנחנו צריכים לכבד את בית"ר. אנחנו מתכוננים וכמו שהמאמן אמר - זאת קבוצה טובה ודינמית". על היכולת של היריבות לצמרת עירוני קרית שמונה והפועל באר שבע, אמר זיו: "אנחנו לא כל כך מתעסקים בהם, כל המחמאות מגיעות להם על היכולת והתחרות, אבל אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו. גם בשנתיים האחרונות הייתה תחרות ובאיזשהו שלב הכרענו אותה לטובתנו. לא מסכים שמכבי תל אביב של השנה פחות טובה מהשנתיים הקודמות. אמרתם שאנחנו במשבר אחרי שני ניצחונות אז אנחנו מקווים להמשיך עם משבר הניצחונות הזה".

על יכולתו העונה, אמר זיו: "לפני שנתיים שיחקתי עונה כמעט מלאה, אבל אם רוצים להיות בקבוצה כמו מכבי תל אביב או במועדון צמרת, צריך לדעת להתמודד על המקום ולהתמודד עם התחרות. כל כך הרבה שחקנים היו רוצים להיות כאן בשבילנו".

על היכולת של זהבי אמר זיו: "הוא עוזר לנו לנצח, אנחנו עוזרים לו להיות טוב כמו שהוא. זה לא העשרה שמשחקים איתו אלא כל ה-23, ללא ספק הוא בולט לטובה וזה עוזר לכולם. הוא אחד השחקנים הטובים ששיחקתי איתם".

על יכולת הקבוצה אמר זיו: "לא ההגנה צריכה להיות מתואמת אלא משחק ההגנה, שמתחיל בהתקפה. אם נתקיף טוב גם נגן טוב. תמיד נעדיף לנצח 2:4 עם כדורגל תוסס מאשר 0:1, אנחנו משתפרים גם בזה ממשחק למשחק".

יואב זיו, מכבי תל אביב. קובי אליהו
"גם בשנתיים האחרונות הייתה תחרות ובאיזשהו שלב הכרענו אותה לטובתנו". זיו באימון מכבי תל אביב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully