וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: השיחה בין אלי שגב ליוסי מזרחי הסתיימה ללא תוצאות

7.12.2014 / 13:45

מכבש לחצים על המאמן שביקש לעזוב את המועדון, וגם הבעלים ביקש ממנו להישאר. ספק אם מזרחי יקבל פיצוי כספי כלשהו על ויתור החוזה שיש לו לשנתיים וחצי הקרובות. אם לא יהיה שינוי במצב, ייתכן שמזרחי יכין את הקבוצה לשבת

one

בעלי מכבי נתניה אלי שגב שוחח הבוקר (ראשון) טלפונית עם המאמן יוסי מזרחי וביקש ממנו פעם נוספת להישאר בתפקידו. שגב נמצא בלונדון והשיחה בין השניים הייתה המשך ישיר לזו שהתקיימה שלשום בערב, בה הדהים מזרחי את הבעלים וביקש לעזוב.

שגב אולי איבד עניין במכבי נתניה, אבל דווקא בהיבט של מזרחי הוא מתעקש שהמאמן לא יעזוב. השיחה ביניהם הסתיימה ללא תוצאות וספק אם מזרחי יוכל לשמוע ביומיים הקרובים שהבעלים מקבל את ההתפטרות ומוכן לשלם למאמן פיצוי כספי כלשהו, נגד הוויתור על החוזה שיש לו לשנתיים וחצי הקרובות. אם לא יהיה שינוי בשיחת הטלפון הנוספת בין השניים שצפויה הערב או מחר, ייתכן שמזרחי יגיע לאימון כרגיל ביום שלישי ויכין את הקבוצה לשבת.

יש לציין שמהבוקר מקבל המאמן עשרות טלפונים מגורמים שונים, וביניהם אוהדים, שמבקשים ממנו לא לעזוב. בשלב הזה הוא כאמור לא שינה את החלטתו, אבל אם לא יקבל משהו ממה שמגיע לו, כנראה שלא יעזוב השבוע.

חבר ההנהלה קובי בלדב, שלקח על עצמו לנהל את הקבוצה בימים האלה, נפגש הבוקר עם איש העסקים יצחק גווילי שאוהד את הקבוצה. גווילי התעניין במצב הקבוצה ובמשבר בו היא מצויה, וגילה עניין רב בדרכים להוציא את הקבוצה מהבוץ.

עושה סוף לסבל: כך יוסי מזרחי הגיע למצב שבו הוא רוצה לעזוב

יוסי מזרחי מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
יוסי מזרחי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully