וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם כיאל החליט לעזוב בינואר, סלטיק תדרוש חצי מיליון ליש"ט

הקשר הישראלי צוטט בסקוטלנד כאומר למקורביו: "עדיף לי לעזוב ולא לחכות עד תום העונה". כיאל לא פוסל חזרה למכבי חיפה, אך במקביל מחפש קבוצה בליגת המשנה באנגליה

קשר סלטיק בירם כיאל. GettyImages
כבר נפרד. בירם כיאל/GettyImages

בירם כיאל מתכוון לעזוב את סלטיק בינואר, חצי שנה לפני תום חוזהו. כך על פי דיווחים בתקשורת הסקוטית. השחקן מאוכזב ממעמדו המקצועי ומכך שהוא לא זוכה לדקות משחק בתקופה האחרונה. "אני רוצה לעזוב את סלטיק בחלון ההעברות הקרוב", צוטט כיאל ב"דיילי רקורד" כאומר לאחד מנציגיו. "אני מרגיש שהזמן שלי כאן נגמר ועדיף לי לעזוב ינואר ולא לחכות עד תום העונה". בסקוטלנד טוענים שסלטיק תדרוש תמורתו בינואר חצי מיליון ליש"ט.

בחודשיים וחצי האחרונים כיאל שותף רק במשחק ליגה אחד כמחליף. הוא רשם העונה 13 הופעות בכל המסגרות ושיחק בסך הכול 482 דקות. הקשר הגיע לסלטיק בקיץ 2010 ולבש את מדי הקבוצה ב-132 משחקים בכל המסגרות בהם כבש שלושה שערים והיה שותף לזכייה בשלוש אליפויות. במהלך תקופות בסקוטלנד סבל כיאל מסדרה של פציעות שמנעו ממנו לצבור מומנטום. בקיץ, עם הגעתו של המאמן הנורבגי רוני דליה, חל פיחות משמעותי במעמדו.

לפני מספר שבועות הוזכר שמו של כיאל כמי שמועמד לחזור למכבי חיפה והמאמן אלכסנדר סטנוייביץ' אף אישר את העניין. נציגי הירוקים ניהלו שיחות ראשוניות עם כיאל ונציגיו, אך עלויות העסקה גבוהות. כיאל לא פוסל חזרה למכבי חיפה, אך במקביל מחפש קבוצה בליגת המשנה באנגליה.

אתמול: 14 דקות לניר ביטון, כיאל לא התלבש

  • עוד באותו נושא:
  • בירם כיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully