וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט: "אני לא יודע מתי ה-NBA הפכה לכל כך רגישה"

כוכב הלייקרס אחרי העימות עם הווארד: "הוא דובי נחמד, טראש טוק זה חלק מהמשחק". הספרס התרגשו מקבלת הטבעות, ג'ינובילי: "הטקס הכניס בנו רגשות שרצינו להוציא על הפרקט"

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס. AP
כבר תופס את הראש. קובי בריאנט/AP

קובי בריאנט חזר הלילה (בין שלישי לרביעי) לפרקט אחרי שהפציעה בברכו הגבילה אותו לשישה משחקים בלבד אשתקד, אבל בקאמבק של הממבה השחורה לא היה שום דבר חגיגי. הלייקרס שלו הובסו 108:90 בבית על ידי יוסטון במשחק פתיחת העונה שלהם, איבדו את הרוקי ג'וליוס רנדל שנפצע ופונה באלונקה כשהוא סובל משבר בעצם השוקית, ואת הכותרות בסיום תפסה התקרית בין בריאנט לדווייט הווארד.

שני הכוכבים, שנמצאים בסכסוך מתוקשר מאז שהסנטר ערק לרוקטס בתום עונה אחת מאכזבת בצהוב-סגול, התעמתו ברבע האחרון, כשמאבק על ריבאונד הוביל למרפק של הווארד לראשו של בריאנט, שהתפרץ לעבר חברו לשעבר וכינה אותו "רך". השופטים פסקו על עבירה טכנית לשניהם ובכך התקרית הסתיימה, אבל לקובי המתוסכל היה הרבה מה להגיד על כך בסיום.

AP

"זה היה עד כדי כך פשוט - הוא נתן לי מרפק לפנים, ורציתי להראות לו שאני לא אוהב את זה", אמר בריאנט, שסיים משחק מאכזב עם 19 נקודות ב-6 מ-17 מהשדה. כשנשאל על העבירה הטכנית שספג אמר: "זה פנטסטי. זה הכול חלק מהמשחק. מרפקים הם חלק מהמשחק, טראש טוק זה חלק מהמשחק. אני לא יודע מתי ה-NBA הפכה לכל כך רגישה".

"הם פשוט לא אוהבים אחד אחד את השני, זה פשוט מאוד", ניתח בקצרה ביירון סקוט, המאמן החדש של הלייקרס. לגבי האבחנה הזו אמר קובי בחיוך: "אי אפשר שלא לאהוב את דווייט. הוא דובי. אני באמת מתכוון לזה. הוא ילד ממש נחמד, אבל כשאתה מתחרה על המגרש יש לך מטרה בראש, ואני מכיר רק דרך אחת לעלות לשם. היו זמנים מסוימים בהם לא ראינו עין בעין, אבל היום לא היה אחד מהם". הווארד דווקא ניסה להרגיע את הרוחות בראיון שלו אחרי המשחק: "מה אתם רוצים שאגיד? כי אני לא מתכוון לתת לכם כלום. זה מטופש. ניצחנו את המשחק, והסיפור נגמר. אין שום צורך לעסוק בזה, זה כלום ואני בכלל לא מתמקד בזה".

עוד באותו נושא

עונת ה-NBA יצאה לדרך הלילה: ניצחון קשה לספרס, תבוסה ללייקרס

לכתבה המלאה
טוני פארקר שחקן סן אנטוניו ספרס. AP
תמיד פותחים טוב את העונה. טוני פארקר/AP

בסן אנטוניו האווירה הייתה חגיגית בהרבה, כשהספרס קיבלו את טבעות האליפות שלהם לפני שגברו 100:101 על השכנה מדאלאס, כשהטריו הוותיק של גרג פופוביץ' עשה כהרגלו את העבודה, חיפה על היעדרו של קוואי לאונרד הפצוע ועזר לפופ לשפר את מאזנו במשחקי פתיחת העונה ל-1:17 - האחוז הטוב בהיסטוריה לפני פיל ג'קסון (4:16), רד אאורבך (4:15) ופליפ סונדרס (4:11).

"הטקס בפתיחה היה מיוחד", אמר מאנו ג'ינובילי, שקלע 20 נקודות ב-28 דקות מהספסל. "לדעתי זה גם עזר לנו, כי לפעמים במשחק הראשון של העונה אתה עדיין לא חד, וקשה לצאת להתחלה חדשה אחרי ההצלחה של העונה שעברה. אבל הטקס הכניס בנו רגשות שרצינו להוציא על הפרקט". בצד המפסיד היה ריק קרלייל, מאמן המאבס שראה את כוכבו החדש צ'נדלר פארסונס מסיים בכורה מאכזבת של 5 נקודות (2 מ-10) עם החטאת על הבאזר שעלתה לאורחים במשחק: "זה היה משחק כדורסל נהדר, ולצערנו מה שאנשים זוכרים זה את ההבדלים הדקים בין ניצחון להפסד, אבל זה העולם בו אנחנו חיים במערב".

אנתוני דייויס שחקן ניו אורלינס פליקנס חוסם את איבן פורנייה שחקן אורלנדו מג'יק. AP
"יעדיף ניצחון על פני טריפל דאבל". אנתוני דייויס/AP

על ההצגה של הלילה היה חתום אנתוני דייויס, שאותת על כוונותיו לקראת עונתו השלישית בליגה עם 26 נקודות, 17 ריבאונדים, 9 חסימות ו-3 חטיפות ב-84:101 הקליל של ניו אורלינס על אורלנדו. הפורוורד הנפלא של הפליקנס הפך לשחקן הראשון שמעמיד שורה סטטיסטית כזו מאז האקים אולג'ואן שעשה זאת שלוש פעמים בעונת 1989/90, והיה מרוצה מהשילוב עם חברו החדש לקבוצה עומר אשיק, שרשם 14 נקודות, 17 ריבאונדים ו-5 חסימות. "הם מכסים על הרבה טעויות שאנחנו מבצעים בעזרת האגרסיביות שלהם", אמר מונטי וויליאמס. "זה כמובן נהדר היה אם אנתוני היה מגיע ל-10 חסימות, אבל זה לא הפוקוס שלנו וגם לא שלו. אני בטוח שהוא תמיד יעדיף לקחת ניצחון על פני טריפל דאבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully