וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיובן: "מקל היה השחקן הכי משתפר במחנה האימונים, רציתי להיות איתו שקוף"

הבעלים של דאלאס נפגש עם הרכז הישראלי והודה שהוא צפוי לעזוב עם הגעתו של בראה: "הצגתי בפניו את האפשרויות, יש חבר'ה שינסו למצוא טרייד במצב כזה"

גל מקל שחקן דאלאס מאבריקס מול ג'ורג' היל שחקן אינדיאנה פייסרס. AP
יודע שהסיפור בדאלאס נגמר. גל מקל/AP

גל מקל לא שותף הלילה (בין שלישי לרביעי) במשחק פתיחת העונה של דאלאס בו הפסידה 101:100 בסן אנטוניו, ועד משחקה הבא של קבוצתו, בין חמישי לשישי מול יוטה, הוא כבר לא צפוי להיות חלק ממנה. אנשי המאבריקס כבר מודים באופן פומבי שברצונם להחתים את ג'יי ג'יי בראה, ששוחרר אתמול ממינסוטה, ואלא אם קבוצה אחרת תפתיע ביממה הקרובה ותקטוף אותו מרשימת הווייברס (מה שיעלה לה 4.5 מיליון דולר), הוא צפוי לחזור לקבוצה אותה עזר להוביל לאליפות ב-2011.

במקרה הזה למאבס יהיו ארבעה רכזים פרט למקל, יחד עם ג'מיר נלסון, ריימונד פלטון ודווין האריס, וכמובן שמי שישלם את המחיר יהיה הרכז הישראלי, שמחזיק בחוזה לשנתיים נוספות. אם במאבס לא יצליחו לרקוח טרייד עבור מקל, אם ייאלצו לשלם לו את שארית שכרו לשנתיים הקרובות (1.75 מיליון דולר), והוא מצידו ינסה למצוא יעד חדש ב-NBA.

הבעלים של דאלאס מאבריקס מארק קיובן. Lm Otero, AP
הבהיר את המצב. מארק קיובן/AP, Lm Otero

מארק קיובן, הבעלים של המאבס, נפגש אתמול עם מקל ולא הסתיר ממנו את ההחלטה המתקרבת על פרידה. "דיברנו יותר משעה, ופשוט סיפרתי לו בדיוק את האמת.", סיפר קיובן. "אמרנו לו שזה מה שעשוי לקרות, הצגנו את האפשרויות עומדות בפנינו, ושאלנו אותו מה האפשרות הטובה ביותר מבחינתו? יש חבר'ה שינסו למצוא טרייד במצב כזה. רציתי לתקשר איתו. הוא היה השחקן הכי משתפר שלנו במחנה האימונים, ורציתי להיות שקוף לגמרי איתו. הוא השתפר יותר מכל שחקן אחר בסגל שלנו ומגיע לו הרבה כבוד. הוא הרוויח את זה.".

מקל עצמו אמר לתקשורת בדאלאס לפני המשחק: "זו הרגשה מוזרה כרגע, ואני יודע שיש סיכוי שבעוד יומיים אמצא את עצמי במקום אחר. אני שומע את הכל, אני יודע מה קורה. היתה לי הכנה מצוינת לעונה והראיתי שאני יכול לעזור לקבוצה. שמתי את עצמי בסיטואציה טובה. אני כאן ואני רוצה לעזור לקבוצה. כרגע אני מתמקד בעיקר במשחק הראשון שלנו, בלעזור לקבוצה לנצח".

מקל (26, 1.91 מ') הגיע ל-NBA בקיץ שעבר וחתם לשלוש עונות בדאלאס אחרי עונה נפלאה בה הוליך את מכבי חיפה לאליפות. אחרי יכולת טובה בליגת הקיץ קיבל הרכז דקות משחק מועטות. לאחר מכן פציעה בברך ימין גמרה לו את עונת הבכורה ב-NBA, בה שיחק 31 משחקים בסך הכל וסיים עם ממוצעים של 2.4 נקודות ו-2 אסיסטים למשחק, ב-9.4 דקות לערב.

עוד באותו נושא

סן אנטוניו פתחה עונה עם 100:101 על דאלאס, גל מקל לא שותף

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully