וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריי אלן: "אם אחליט לפרוש, אהיה שלם עם זה לחלוטין"

הצלף בן ה-39 שמבוקש בקליבלנד נוטה לא להמשיך לעונה נוספת: "יש כל כך הרבה דברים נוספים שאני רוצה לעשות"

במקביל לציפייה הדרוכה בקליבלנד לטרייד שאמור להנחית את קווין לאב, הקאבלירס עוקבים מקרוב גם אחרי ריי אלן, שממשיך להתלבט האם להודיע על פרישה. הצלף שחגג בחודש שעבר את יום הולדתו ה-39 הוזכר כמועמד להצטרף ללברון ג'יימס בקבוצתו החדשה, אך ההתבטאויות האחרונות שלו ציננו במעט את ההתלהבות של אוהדי הקאבס.

שחקני מיאמי היט לברון ג'יימס, ריי אלן. AP
לא נשמע כמו מי שמתכוון לחזור. ריי אלן עם לברון ג'יימס/AP

"אני ממש לא ממהר להחליט", אמר הלילה אלן ל-'הרטפורד קוראנט', והסביר: "שיחקתי 18 עונות ב-NBA, וכשאני מסתכל על הקריירה שלי אני מסופק מכל מה שעשיתי. אני רק רוצה לקחת את הקיץ הזה כדי לחשוב לעומק על הדברים ואז אדע מה לעשות. המשפחה שלי היא גורם חשוב מאוד בהחלטה, ואם בסופו של דבר אחליט לפרוש, אהיה שלם עם זה לחלוטין".

אלן, שנבחר 10 פעמים למשחק האולסטאר והוכיח שכוחו עדיין במותניו גם אשתקד כשרשם 9.6 נקוות למשחק ב-37.5% מחוץ לקשת במדי מיאמי, הוסיף: "הסיבה היחידה כרגע עבורי להמשיך לשחק היא העובדה שאני יכול, כי אני בכושר מצוין. אבל רק כי אתה יכול לעשות משהו לא בהכרח אומר שאתה צריך לעשות אותו. בשבועות האחרונים אנשים רבים קראו לי להמשיך לשחק, אבל עשיתי הרבה דברים משמעותיים בקריירה שלי, ובגיל 39 יש כל כך הרבה דברים נוספים שאני רוצה לעשות כדי לגרום לשינוי, כמו למשל להיות סביב ילדים במשרה מלאה, מה שאני מאוד אוהב. בכל מקרה אני מרגיש טוב לגבי המצב בו אני נמצא כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully