וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעלים של מינסוטה: "מסתמן שקווין לאב יעזוב ב-23.8"

גלן טיילור ברמז עבה במיוחד על מעברו של הסופרסטאר לקליבלנד, בדיוק בתאריך בו חוזהו של וויגינס יאפשר לקבוצה של בלאט לשלוח את הרוקי בטרייד, ולצרף את לאב ללברון ג'יימס וקיירי אירווינג

השמועות ברחבי ה-NBA על האפשרות שקווין לאב יחבור ללברון ג'יימס בקליבלנד הלכו והתגברו השבוע, וב-ESPN אף דיווחו ש-"הטרייד הוא כבר לא שאלה של 'אם', אלא של 'מתי'", אבל הבוקר (ראשון) קיבלנו את הסימן הברור ביותר לכך שעסקת הענק אכן עומדת להתממש, כשהבעלים של מינסוטה, גלן טיילור, הודה שכוכב הטימברוולבס צפוי לעזוב בטרייד, שיושלם ככל הנראה ב-23 או ב-24 באוגוסט, כלומר חודש לאחר שהקאבלירס החתימו את אנדרו וויגינס על חוזה הרוקי שלו, שלא מאפשר לו לעבור בטרייד במשך 30 יום.

קווין לאב, מינסוטה וולבס. AP
"קווין הבהיר לנו בצורה די ברורה שזה מה שהוא רוצה לעשות". לאב/AP

רק לפני יומיים ציינו במיניאפוליס חמש שנים לטרייד ששלח את קווין גארנט לבוסטון ופירק את הטימברוולבס,ועל פי הדיווחים טיילור רצה להימנע עד כמה שניתן מלוותר על הסופרסטאר הנוכחי שלו, אבל בראיון ל-'פיוניר פרס' הוא נאלץ להודות: "מסתמן שלאב יעזוב עד ה-23 או ה-24 בחודש, ואני אומר שזה מסתמן כי קווין הבהיר לנו בצורה די ברורה שזה מה שהוא רוצה לעשות".

"אני חושב שכשאתה מוותר על אולסטאר כמו קווין, אתה צריך לקבל בתמורה כמה שחקנים שיוכלו להחליף אותו", המשיך טיילור. "פליפ סונדרס בחן את הסגל שלנו וראה שהתקפית יש לנו קבוצה די טובה, ומבחינה הגנתית אנחנו צריכים להשתפר, כך שאני חושב שזה התחום שבו נתמקד בהרכב החלקים החסרים".

העסקה המסתמנת כעת בין הקאבס לוולבס תעביר תמורת לאב את אנדרו וויגינס, הנבחר הראשון בדראפט האחרון, ואת אנתוני בנט, הנבחר הראשון בדראפט הקודם, בנוסף לבחירת הסיבוב הראשון של קליבלנד בדראפט הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully