וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק קיובן תוקף: "ליצור אליפות עולם משלנו"

אחרי הפציעה של פול ג'ורג', הבעלים של דאלאס נגד הוועד האולימפי: "גורמים לטוני סופראנו להיראות כמו קדוש". וויגינס במסר לקליבלנד: "אשחק איפה שירצו אותי"

הבעלים של דאלאס מאבריקס מארק קיובן. Lm Otero, AP
"הוועד האולימפי מהתל ב-NBA". קיובן/AP, Lm Otero

מארק קיובן, הבעלים של דאלאס, דורש ששחקני ה-NBA והבעלים יקימו אליפות עולם בכדורסל משלהם, בנפרד מפיב"א ומהוועד האולימפי. הפציעה של פול ג'ורג' גררה לא מעט תגובות סוערות בארה"ב, כשקיובן מביע זעם על העובדה שספורטאים מקצוענים מסכנים את הקריירה שלהם עבור הנבחרת הלאומיות.

"הוועד האולימפי מהתל ב-NBA", אמר קיובן, "הוועד האולימפי זה ארגון שנגוע בשחיתות, כשאחד מחבריו הואשם בהטיה ומרמה. הוועד האולימפי מרוויח מיליארדי דולרים. הם עושים הון, וגורמים לטוני סופראנו להיראות כמו קדוש.

"המקצוענים בענפי ספורט שונים חכמים מספיק כדי לא לקחת חלק במשחקים כשהם שחקנים חופשיים. אבל הקבוצות לוקחות סיכון כספי עצום, בזמן שחברי הוועד האולימפי ממלאים את הכיסים.

"התכסיס הכי גדול של הוועד האולימפי היה לגרום לעולם להאמין שהאולימפיאדה היא עניין של גאווה לאומית ופטריוטיות, ולא של כסף. הבעלים והשחקנים צריכים להתאגד וליצור אליפות עולם משלנו".

הפציעה של פול ג'ורג' תהיה רגע מכונן לקבוצות שלא רוצות לשחרר את השחקנים לנבחרת

שחקן קליבלנד קאבלירס אנדרו וויגינס. רויטרס
נשאר צנוע. וויגינס/רויטרס

אנדרו וויגינס: "אשחק בקבוצה שתרצה אותי"

אנדרו וויגינס, שנבחר בבחירה הראשונה בדראפט האחרון על ידי קליבלנד וצפוי להשתחרר בטרייד שיביא לקאבס את קווין לאב, התייחס למעבר הצפוי שלו ואמר "אני רק רוצה לשחק בקבוצה שרוצה אותי, כך שמי שזו לא תהיה, עבורה אני אשחק".

קליבלנד בחרה את וויגינס הכישרוני והחתימה אותו לארבע שנים, אבל אמש הבעלים של מינסוטה גלן טיילור אישר את הדיווחים בארה"ב וטען ש"הטרייד של קווין לאב לקליבלנד צפוי להתבצע רשמית ב-23 באוגוסט", היום הראשון שבו וויגינס הרוקי יוכל לעבור במסגרת חוקי הליגה.

וויגינס טוען שהוא "לא לוקח באופן אישי" את הטרייד שבו הוא ייכלל. "בסופו של דבר חייבים לזכור שה-NBA זה ביזנס לפני הכול. אני רוקי, אין לי הרבה מה להגיד".

כזכור, קווין לאב צפוי להצטרף לקליבלנד של דייויד בלאט, וקליבלנד תשלח למינסוטה את וויגינס, את אנתוני בנט, הבחירה הראשונה בדראפט ב-2013, ובחירת דראפט עתידית.

הבעלים של מינסוטה: "מסתמן שקווין לאב יעזוב ב-23 באוגוסט"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully