וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיילור נבאס חתם לשש שנים בריאל מדריד

השוער הקוסטה ריקני שהרשים במונדיאל סגר על חוזה ארוך בברנבאו ויוצג בשלישי. לופס בדרך החוצה וצפוי לסגור לשלוש עונות במונאקו

שוער נבחרת קוסטה ריקה קיילור נבאס. AP
עשה לכולנו את המונדיאל. קיילור נבאס/AP

ריאל מדריד השלימה היום (ראשון) את החתמתו של השוער הקוסטה ריקני, קיילור נבאס, שהצטרף וסגר על חוזה לשש שנים. נבאס, שמגיע מלבנטה היה אחד השוערים הבולטים בליגה הספרדית בעונה שעברה ובהמשך הקיץ הוא גם כיכב בנבחרת במונדיאל בדרכו אל רבע הגמר.

נשיאה של לבנטה קיקו קטלאן הודיע בשבוע שעבר שהמועדון מנהל מגעים עם הבלאנקוס על מעבר אפשרי של נבאס, וכעת כל הפרטים לגבי חוזהו בברנבאו הושלמו. "ריאל מדריד ובלנטה הגיעו לסיכום על העברתו של קיילור נבאס שישחק בקבוצה בשש השנים הקרובות", הודיעו שתי הקבוצות. נבאס יוצג בריאל מדריד ביום שלישי הקרוב אחרי שיעבור את הבדיקות הרפואיות.

נבאס בן ה-27 היה בעונה שעברה השוער הראשון של לבנטה אחרי שקודם לכן הוא לא זכה להזדמנויות כשמי שזכה לעדיפות על פניו היה גוסטבו מונואה. במהלך המונדיאל הוא שמר על שער נקי נגד אנגליה ואיטליה. במשחק רבע הגמר נבאס וקוסטה ריקה פגשו את הולנד והשוער שוב שמר על רשת נקייה, הפעם במשך 120 דקות, עד להדחה בפנדלים.

מהפכה: למה שוק השוערים מתפוצץ בקיץ הנוכחי?

אנצ'לוטי: ”קסיאס יקבל עוד הזדמנות, אחר כך נראה מה הלאה”

"סיטואציה בלתי נסבלת": המתיחות בין שוערי ריאל מדריד

שוער ריאל מדריד דייגו לופס. רויטרס
בדרך לצרפת? דייגו לופס/רויטרס

ובינתיים עם החתמתו של נבאס, נראה שדרכו של דייגו לופס מחוץ לברנבאו הופכת לעניין של זמן בלבד. כלי התקשורת דיווחו היום שלופס צפוי לסגור על חוזה לשלוש עונות במונאקו. השוער בן ה-32 היה נחוש להישאר ולהיאבק על מקומו בין הקורות, אבל קרלו אנצ'לוטי הבהיר לו כי הוא אינו נמצא בתוכניות לעונה הבאה. לופס סירב לדון על אפשרויות העברתו, כאשר "אס" דיווח שהוא מעוניין לקבל את שארית חוזהו בגובה 12 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully