וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סיטואציה בלתי נסבלת": המתיחות בין שוערי ריאל מדריד

קסיאס מתבודד ולא מתקשר, דייגו לופס כועס וגם נבאס שעוד לא חתם מאבד סבלנות. איך אנצ'לוטי מתמודד עם כאב הראש?

דייגו לופס (מימין), איקר קסיאס שוערי ריאל מדריד. GettyImages
יחסים קרירים. דייגו לופס עם איקר קסיאס/GettyImages

מי יהיה השוער הראשון של ריאל מדריד? המסע של אלופת אירופה לארה"ב רק הגביר את המתיחות בין שוערי הקבוצה, איקר קסיאס ודייגו לופס, כשברקע הצטרפותו הממשמשת ובאה של קיילור נבאס.

כרגע מעמדם של השניים לא ברור, כשהקפטן הוותיק ששימש בעונה שעברה כשוער המחליף בליגה, הוזכר כמועמד לארסנל או למעבר ל-MLS, אך הוא אמור להמשיך בעוד יריבו צפוי לעבור למונאקו או לאחת האנגליות. הם מקפידים בינתיים לשמור על יחסים קרירים ביניהם. גם נבאס, אגב, לא ממש רגוע. הוא נמצא בקוסטה ריקה ולפי דיווחים מתחיל לאבד את הסבלנות בזמן שריאל מעכבת את החתמתו כי היא מעוניינת למכור לפני כן את דייגו לופס.

קיילור נבאס שוער נבחרת קוסטה ריקה. GettyImages
לא מבין מדוע ריאל מתעכבת. קיילור נבאס/GettyImages

על פי "מארקה", מאז הנחיתה בארה"ב נראה קסיאס מרוחק מאוד, בקושי תקשר עם חבריו ולא התייצב למסיבות העיתונאים. "הוא נראה בעיקר כשהוא מתבודד או יושב על הספסל, מחפש להתרחק מכמה מאנשי המועדון לפני שהוא לובש את הכפפות ונכנס לשער", נכתב שם. "זו סיטואציה בלתי נסבלת עבורו".

באימון ביום חמישי נשלח דייגו לופס לעבוד לבדו והביע תרעומת על כך. מבחינת קסיאס היו אלה חדשות טובות, שכן בהמשך הודיע אנצ'לוטי שהוא יהיה השוער הראשון בסופרקאפ האירופי נגד סביליה (12 באוגוסט) וכנראה גם בצמד משחקי הסופרקופה הספרדי נגד אתלטיקו מדריד (19 ו-22 באוגוסט).

אנצ'לוטי התייחס לנושא במסיבת העיתונאים במישיגן כשאמר לקראת משחק ההכנה נגד מנצ'סטר יונייטד הלילה: "דייגו לופס עובד טוב ומתאמן איתנו כמו תמיד, אבל הוא לא ישחק כי אני רוצה לתת לאיקר דקות לפני הסופרקאפ. אני עדיין סומך על דייגו וכרגע הוא שחקן ריאל. אין חדשות לגבי מעבר שלו. היו הרבה בעיות בשנה שעברה כשדיברתי על שניהם. על נבאס אני לא רוצה לדבר כי הוא לא שחקן של ריאל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully