וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "קסיאס יקבל עוד הזדמנות, אחר כך נראה מה עושים"

אנצ'לוטי מפקפק בקסיאס ומוטרד מסוגיית השוערים אחרי ה-3:1 עם יונייטד. ואן חאל הודיע: "ואן פרסי לא יפתח את העונה, גם אם אתם לא אוהבים את זה. זה מה שהחלטתי". לואיס אנריקה מצהיר ש"צ'אבי חזר לכושר שיא" ואינזאגי מוטרד מתצוגות הנפל של מילאן: "אנחנו נאיביים"

לואי ואן חאל מאמן מנצ'סטר יונייטד. Clive Mason, GettyImages
לא זז מהדרך שלו. ואן חאל/GettyImages, Clive Mason

לא פחות מ-109 אלף צופים הגיעו אמש (שבת) לאצטדיון במישיגן וראו את מנצ'סטר יונייטד מנצחת 1:3 את ריאל מדריד במשחק מהנה בדרך להעפלה לגמר טורניר הצ'מפיונס קאפ בארצות הברית. אשלי יאנג נצץ אצל השדים האדומים עם צמד במחצית הראשונה (21,37), גארת' בייל השווה זמנית בדקה ה-27 וכריסטיאנו רונאלדו נשלח למערכה כדי להשוות בדקה ה-74, אך המילה האחרונה הייתה שייכת לצ'יצ'ריטו, שקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-80.

לואי ואן חאל לא התרגש מהניצחון יתר על המידה, ובסיומו חשף כי רובין ואן פרסי יחמיץ את פתיחת העונה בפרמיירליג ב-16 באוגוסט במשחק ביתי מול סוונסי. החלוץ בן ה-30 סוחב פציעה מאז המונדיאל ופספס את כל תקופת ההכנה. "רובין רוצה לנצח בכל משחק, אני יודע את זה, אבל הוא צריך לחזור לעצמו לפני שישוב למגרשים. הוא יתחיל להתאמן ביום שני. אנשים יכולים לבקר אותי על ההחלטה הזאת, אבל אני יודע מה צריך לעשות עם שחקנים שנחו שלושה שבועות. אני מקווה שהוא יחזור לכושר בקרוב, אבל נכון לעכשיו, הוא לא משחק".

הכנה: מנצ'סטר יונייטד גברה על ריאל מדריד 1:3

מאמן נבחרת הולנד, לואי ואן חאל, עם שחקן הנבחרת, רובין ואן פרסי. רויטרס
ואן פרסי ביקש לחזור, ואן חאל סירב/רויטרס

ואן חאל מרוצה מהכיוון אליו קבוצתו צועדת. "אנחנו בדרך הנכונה. זו תוצאה טובה מאוד, זה מוסיף לנו ביטחון", אמר בסיום. "אנחנו שמחים שיש לנו שחקן כמו צ'יצ'ריטו, שעולה מהספסל ומיד מעורב במשחק. אנחנו צריכים שחקנים כאלה מהספסל. הוא כבש שער נפלא".

הבלאנקוס חסרו את שחקני הרכש חאמס רודריגס וטוני קרוס, שעדיין מחכים לרשום הופעת בכורה במדים החדשים. גם קארים בנזמה נותר מחוץ לסגל ורונאלדו, כאמור, עלה ל-16 דקות בלבד לקראת הסיום. ריאל מדריד עדיין לא ניצחה במהלך המסע לארצות הברית מה שמעלה דאגות שבוע לפני הסופר קופה מול סביליה. "אנחנו לא מרוצים מההפסד, אבל אני משוכנע שנשחק בצורה אחרת לחלוטין בסופר קופה מול סביליה. שיחקנו לא טוב, אבל הכל ישתנה בשבוע הקרוב. כרגע הקבוצה לא מורגלת לשחק בלי כריסטיאנו רונאלדו", אמר קרלו אנצ'לוטי בסיום. רונאלדו רשם אמש דקות ראשונות מאז ה-26 ביוני , אז שיחק במדי פורטוגל, ובריאל מקווים להכשירו בצורה מלאה לקראת הסופרקופה. גם חאמס רודריגס אמור לרשום הופעת בכורה במדים הלבנים באותו משחק. "חאמס וקרוס ישפרו אותנו כקבוצה", אמר אנצ'לוטי.

האיטלקי שוב ניצב בפני דילמה: איקר קסיאס, שקיבל אמש הזדמנות בין הקורות, שוב אכזב וספג שער לא מחויב מאשלי יאנג בדקה ה-21, דווקא על רקע העומס הגדול שיווצר בקרוב מאוד, ככל הנראה, עם צירופו של קיילור נבאס. על מקומו של קסיאס, שעל פי כלי התקשורת בספרד "שוב הוכיח כי הוא נמצא בירידה", יילחמו גם דייגו לופס וגם נבאס. למרות זאת, על פי אנצ'לוטי, "קסיאס יקבל עוד הזדמנות בסופר קופה ואחר כך נראה מה הלאה".

”סיטואציה בלתי נסבלת”: המתיחות בין שוערי ריאל מדריד

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שוער נבחרת ספרד, איקר קסיאס. רויטרס
הצ'אנסים הולכים ואוזלים. קסיאס/רויטרס

בגמר הטורניר תפגשנה מנצ'סטר יונייטד וליברפול, שניצחה אמש 0:2 את מילאן המאכזבת, שממשיכה בשרשרת התצוגות החלשות. יחס השערים של הרוסונרי בשלושת משחקי ההכנה האחרונים, רק לשם המחשה, עומד על 10:1. בסך הכל, מילאן ניצחה רק פעמיים עד כה בתקופת ההכנה, וגם אז היה זה מול שתי קבוצות איטלקיות מליגות נמוכות (רנאטה ומונזה). למרות זאת, פיליפו אינזאגי שומר על אופטימיות. "אני מצטער, אבל ההפסד הזה לא מוצדק. הגבנו מצוין לתבוסה למנצ'סטר סיטי. אני שמח, הייתה לנו מחצית ראשונה טובה ואנחנו חייבים להמשיך ברוח ובתשוקה שהפגנו הערב. אנחנו עדיין קצת נאיביים, אבל זה הולך להשתפר".

ברצלונה סיימה אמש ב-1:1 בלבד עם ניס הצרפתית, במשחק שסימן בעיקר את הקאמבק של צ'אבי. הקפטן הוותיק של בארסה עבר לא מעט במהלך הקיץ: מהשמועות על עזיבתו את ברצלונה (שהופרכו בהמשך) ועד הפיאסקו במונדיאל, שרבים בספרד תלו דווקא בו את האשמה. אתמול, בהיעדר שלושת הסופרסטארים של בארסה - ליאו מסי, ניימאר ולואי סוארס - שכלל לא נסעו עם יתר הקבוצה לצרפת - הוא נכנס כמחליף וכבש בדקה ה-68 מהנקודה הלבנה כדי להשוות ולקבוע את תוצאת הסיום. ז'רמי מתיו ואיבן ראקיטיץ' רשמו בכורה במדי הבלאוגרנה, אך לואיס אנריקה בעיקר שמח מהתרומה של צ'אבי.

"צ'אבי חזר לכושר בשיא - מבחינת כושר ומבחינת מוטיבציה", הבטיח מאמן בארסה, שעדיין מוטרד מההעברות שמבצעת הקבוצה ומצהיר כי "אני מקווה שכל השחקנים שבסגל עכשיו יישארו עד סוף העונה". לואיס אנריקה לא מוטרד מהתוצאה המאכזבת, כביכול. "המשחקים האלה נועדו כדי לבחון שחקנים ולראות היכן כל אחד מהם יכול להשתפר. אי אפשר לצפות ליותר מדי לפני שהעונה התחילה".

שחקן ברצלונה צ'אבי. Andres Kudacki, AP
"הוא חזר לכושר שיא". צ'אבי/AP, Andres Kudacki

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully