וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדבד: "יובנטוס תשאיר אצלה את וידאל ופוגבה"

שחקן העבר, שמשמש חבר הנהלה במועדון, התייחס לזעזועים: "טועה מי שחושב שקונטה התפטר בגלל מדיניות ההעברות"

ארתורו וידאל יובנטוס חוגג שער. AP
"ברור שאם תבוא הצעה גבוהה עליו אז נחשוב עליה, אבל אנחנו לא רוצים למכור את האלופים שלנו". וידאל/AP

מעמדם של ארתורו וידאל ופול פוגבה ביובנטוס אינו ברור בימים אלה. בתקשורת האיטלקית דיווחו שהשניים יוצעו למכירה, ושחילוקי הדעות בין אנטוניו קונטה להנהלה בנוגע למדיניות ההעברות של המועדון הביאו להתפטרותו של המאמן. שחקן העבר של יובה פאבל נדבד, המשמש חבר הנהלה במועדון, התייחס לשמועות בנוגע למכירתם של שני הכוכבים ואמר: "יובנטוס תשאיר אצלה את וידאל ופוגבה. כל מי שחושב שקונטה התפטר בגלל חילוקי דעות בנוגע למדיניות ההעברות של המועדון טועה. אנחנו רוצים לשמור אצלנו את טובי השחקנים, כולל וידאל ופוגבה".

בתקשורת האיטלקית דיווחו ביממה האחרונה שוידאל העמיד את ביתו בטורינו למכירה, והיו שמועות שהוא קרוב לעבור למנצ'סטר יונייטד. "אנחנו לא רוצים למכור אף שחקן, במיוחד לא את וידאל", הוסיף נדבד, "ברור שאם תבוא הצעה גבוהה עליו אז נחשוב עליה, אבל אנחנו לא רוצים למכור את האלופים שלנו. אנחנו רוצים להתחרות בשלבים הגבוהים של ליגת האלופות ולמכור רק מי שלא חלק מהתכניות שלנו".


יובנטוס מתחילה מאפס: השינוי המפתיע של יובנטוס בעמדת המאמן

אנטוניו קונטה התפטר במפתיע מיובנטוס

המחליף: מסימילאנו אלגרי, שסיכם לשנתיים

בטורינו הפגינו נגד המינוי, אלגרי מתגונן

לואיס סוארס שחקן נבחרת אורוגוואי מחזיק את הפה לאחר שנשך את ג'ורג'יו קייליני מאיטליה. AP
"כעסתי על ג'ורג'יו, הוא התנהג כמו ילד כשהראה את סימני הנשיכה לשופט". סוארס וקייליני לאחר הנשיכה/AP

נדבד ניצל את ההזדמנות כדי לבקר את אחד משחקניה הבכירים של יובנטוס ג'ורג'יו קייליני, על התנהגותו לאחר שננשך על ידי לואיס סוארס במשחק בין איטליה לאורוגוואי במונדיאל 2014. "כעסתי מאוד על ג'ורג'יו בגלל התגובה שלו, הוא התנהג כמו ילד כשהראה את סימני הנשיכה לשופט. דיברתי איתו על זה. בכל אופן, הוא נהג בחוכמה כשהגיב בימים שלאחר מכן באופן שבו הגיב ואף ביקש מפיפ"א להפחית מחומרת עונשו של סוארס. סוארס שחקן מצוין והייתי מחתים אותו ביובנטוס מיד אם הייתי יכול. כמעט החתמנו אותו לפני שנתיים, כבר היה הסכם סגור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully