וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסימיליאנו אלגרי סיכם לשנתיים ביובנטוס

המאמן שפוטר ממילאן בתחילת השנה הועדף על פני מאנצ’יני, ספאלטי וזידאן ויחליף בתפקיד את אנטוניו קונטה שהתפטר

מאסימו אלגרי, מילאן. AP
יחזור לקווים? אלגרי/AP

רעידת אדמה גדולה הורגשה אמש (שלישי) בכדורגל האיטלקי, כאשר אנטוניו קונטה התפטר במפתיע מיובנטוס. על פי הדיווחים, ההחלטה של קונטה נבעה מחילוקי הדעות בינו לבין ההנהלה בנוגע למדיניות הרכש של המועדון. קונטה מתנגד נחרצות למכירתו של ארתורו וידאל, בעוד ההנהלה הבהירה כי מכירה שלו למנצ'סטר יונייטד היא בלתי נמנעת ועל פי פרסום ב"גאזטה דלו ספורט", העסקה כבר נסגרה ויובה תקבל כ-44 מיליון יורו.

אז מי ייכנס לנעליו הגדולות של מאמן האלופה? ובכן, באיטליה מדווחים שמסימיליאנו אלגרי כבר סיכם במועדון לשנתיים. אלגרי פוטר בחודש ינואר מילאן, לאחר שהרוסונרי חוותה את פתיחת העונה הגרועה ביותר בליגה האיטלקית מזה שנים. לפני הסיכום, מועמדים נוספים לתפקיד היו זינאדין זידאן, רוברטו מאנצ'יני שעזב את גלאטסראי ולוצ'יאנו ספאלטי, שפוטר לפני מספר חודשים מזניט הרוסית.

קלאודיו מרקיסיו כתב בעמוד הפייסבוק שלו הודעת פרידה ממאמנו היוצא: "תודה! זה כל מה שאני יכול להגיד. אני יכול רק להודות לקונטה. הוא לא רק הביא לנו הרבה ניצחונות ושלל הישגים, אלא מעל הכל הפכנו אותנו לקבוצה מצוינת אחרי הרבה שנים רעות ליובנטוס. אלה היו שלוש שנים מופלאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully