וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלגרי: "מבין את הסקפטיות, רוצה להצליח באלופות"

בטורינו הפגינו נגד המינוי המפתיע, המאמן: "אזכה באהדתם בעזרת ניצחונות". חברו של קונטה: "היה לו סיכום עם מילאן"

שחקן מילאן מסימיליאנו אלגרי. רויטרס
תאקלים עם יובנטוס בעבר. אלגרי/רויטרס

הסערה בכדורגל האיטלקי בעקבות ההתפטרות המפתיעה של אנטוני קונטה מיובנטוס מסרבת לדעוך גם אחרי מינויו של מסימיליאנו אלגרי למחליפו. 300 מאוהדי הגברת הזקנה הפגינו אתמול מול מתחם האימונים של הקבוצה כנגד הבחירה במאמן שפוטר בינואר האחרון ממילאן, שלא זכור לאוהדי יובה לטובה מהשנים בהן שתי היריבות הוותיקות נאבקו על הסקודטו. בעיקר זכורה לאלגרי תקרית בה חברתו גלוריה פאטריצי צייצה ב-2012 אחרי שהשופט לא אישר למילאן שער חוקי מול יובנטוס: "יובה היא הבושה של איטליה, פשוט תנו לקונטה סיגר וכובע והוא יהפוך לאל פאצ'ינו. זה פשוט מגוחך!".

בינתיים הועלתה בטורינו טענה מסעירה חדשה בנוגע לעזיבתו של קונטה, כשהעיתונאי מאסימו ג'ילטי, שמגדיר את עצמו כחברו של קונטה, אמר לתחנת רדיו מקומית: "אני לא חושב שאני אגלה משהו סודי מדי כשאגיד שלקונטה היה חוזה מסוכם במילאן, וביובנטוס לא אהבו את זה, וזה הפך את המצב שם למסובך יותר. אנטוני ידע שיהיה לו קשה לשחזר את ההצלחה עם אותה קבוצה, ולכן הוא חיפש ריענון".

ארתורו וידאל שחקן יובנטוס חוגג. GettyImages
"מעולם לא הצענו אותו למכירה". ארתורו וידאל/GettyImages

הסוגייה שמטרידה עוד יותר את מנוחתם של אוהדי יובה היא עתידו של ארתורו וידאל, שבאנגליה טוענים שמעברו למנצ'סטר יונייטד ייסגר בקרוב. אלא שמנכ"ל יובנטוס בפה מארוטה שב והצהיר: "וידאל הוא שחקן שלנו, ומעולם לא הצענו אותו למכירה. קבוצות רבות התעניינו בו אבל לא ישבנו למשא ומתן עם אף אחת מהן. אנחנו שומרים עליו חזק. עם זאת, פעמים רבות השחקן הוא שקובע את עתידו, והוא אמר הרבה פעמים שהוא מאושר כאן, אז נשמח להמשיך איתו ביחד".

ובתוך כל ההמולה, היתה גם ההצגה הרשמית של אלגרי, שסיפק כמה ציטוטים מעניינים. "הופתעתי כשקיבלתי את הפנייה, ואני מאוד שמח להיות כאן", אמר המאמן בן ה-46. "ירשתי קבוצה שמנצחת כבר שלוש שנים, ואני כאן כדי לתרום להמשך הניצחונות. אני מבין את הסקפטיות של האוהדים בעקבות חילופים המאמנים, אבל אוכל לזכות באהדתם בעזרת ניצחונות, עבודה, כבוד ומקצוענות. ואז תהיה להם סיבה להכיר בי".

"אני יודע מה המשמעות של לאמן את יובנטוס", המשיך אלגרי. "אימנתי ארבע שנים במילאן, ואני חושב שאני מוכן להמשיך את ההישגים של יובה בשלוש השנים האחרונות, ואולי אפילו אוכל לשפר אותם. כמובן שנצטרך להשתפר בליגת האלופות, ולשם כך יש לנו כוונה להתחזק בחלון ההעברות הנוכחי. יש מועדונים גדולים באירופה, אבל כמו שאתלטיקו מדריד הוכיחה, עם ניהול מוצלח ואסטרטגיה טובה בשוק ההעברות, אפשר להגיע להישגים גדולים".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully