וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטנה חוגגת: "יכולנו להבקיע עוד שערים"

מאמן הקבוצה הקזחית סטוילוב: "זה ניצחון היסטורי עבורנו". דזולצ'ייב: "היינו יותר חזקים ואגרסיביים, חושב שנשלים ניצחון כפול"

תמונה קבוצתית הפועל תל אביב לפני המשחק מול אסטנה. אתר רשמי הפועל תל אביב, אתר רשמי
"זה לא סוד שהפועל תל אביב היא קבוצה ברמה מאוד גבוהה". שחקני הפועל תל אביב לפני המשחק/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל תל אביב

אחרי הניצחון הגדול שלה 0:3 על הפועל תל אביב, אסטנה נחושה להמשיך ולהשלים את המשימה בשבוע הבא בדרך להעפלה לסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. הקזחים ניצלו את ההתפרקות של האדומים כדי לחגוג עם שערים של רוג'ר קניאס בפנדל (16), טנאט נוסרבאייב (58) ואבזל בייסבקוב (69). הגומלין יתקיים בשבוע הבא בקפריסין.

מאמן אסטנה, סטנימיר סטוילוב, אמר: "אם מישהו מהבחורים שלי חושב שהסתיימה העבודה, אז יש לנו בעיות לקראת השבוע הבא. זה ניצחון היסטורי עבור המועדון שלנו. זה לא סוד שהפועל תל אביב היא קבוצה ברמה מאוד גבוהה. מגיעות ברכות לבחורים שלנו על הניצחון".

הפועל תל אביב הובסה 3:0 בידי אסטנה

הפועל תל אביב הובסה 3:0: "יש כאן התנהלות לא רצינית"

”איל בטח ראה את המשחק בבית והיה מרוצה שלא סיימנו ב-0:0”

גילי ורמוט שחקן הפועל תל אביב מאוכזב. מגד גוזני
אחמטוב: "היום היה לנו מזל שההתקפה הייתה יעילה יותר מאשר של היריבה שלנו". גילי ורמוט/מגד גוזני

הקפטן טנאט נוסרבאייב ציין: "היום הצלחנו להמשיך ברצף הניצחונות בליגה האירופית. בעונה שעברה במפעל הזה לא הצלחנו לעשות את זה. אני מקווה שהפעם נגיע רחוק יותר למרות שזה מוקדם מדי להגיד שהמטרה הושלמה. אם יש לנו מחשבות כאלה בראש, במשחק השני אנחנו עלולים למצוא את עצמנו בחוץ. אנחנו נהיה חייבים לתת את כל כולנו כדי לעבור לשלב הבא".

אלדוס אחמטוב: "מגיע כל הכבוד לאוהדים שלנו על התמיכה היפה. היום הם עזרו לנו לגבור על יריבה חזקה. להפועל היו דקות שבהן היא הייתה יכולה להבקיע, אבל היום היה לנו מזל שההתקפה הייתה יעילה יותר מאשר של היריבה שלנו. באופן כללי, השחקנים שלנו כולם שיחקו טוב מאוד ובשל כך הצלחנו לנצח את המשחק".

באורז'אן דזולצ'ייב: "היינו יותר חזקים ואגרסיביים על הדשא מאשר הפועל תל אביב ומגיע לנו הניצחון הזה. היינו יכולים להבקיע אפילו עוד שערים, אבל לא ניצלנו את הדקות האלה. הם ינסו לחזור במשחק הגומלין. אני חושב שנשלים ניצחון כפול מולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully