וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: הפועל תל אביב הובסה 3:0 בידי אסטנה

האדומים עם התפרקות מוחלטת בפתיחת עידן ברקוביץ' וסיכוי קלוש לשרוד במוקדמות הליגה האירופית. עומר דמארי היה חסר, אוראל דגני הורחק בפתיחה והקזחים חגגו. קניאס כבש בפנדל (16), נוסרבאייב הוסיף שער מרהיב (58) ובייסבקוב חתם (69). הפועל זקוקה לנס בגומלין בקפריסין

מאמן הפועל תל אביב אסי דומב לצד המנהל המקצועי איל ברקוביץ'. יוסי ציפקיס
התפרקות טוטאלית במשחק הראשון. אסי דומב עם איל ברקוביץ'/יוסי ציפקיס

גם בחלומות השחורים שלו לא ציפה איל ברקוביץ' שכך ייפתח העידן שלו כמנג'ר הפועל תל אביב. האדומים, ללא הכוכב עומר דמארי שנשאר בארץ, החלו היום (חמישי) את עונת 2014/15 עם תבוסה צורבת 3:0 בקזחסטן מול אסטנה, ויצטרכו נס בגומלין בקפריסין כדי לעבור את סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. רוג'ר קניאס הקולומביאני הבקיע בפנדל בדקה ה-16, אחרי שאוראל דגני ביצע עבירה ברחבה והורחק. במחצית השנייה הבקיע הקפטן טנאט נוסרבאייב שער מרהיב (58) והמגן הימני אבזל בייסקבוב ירה את השלישי (69) והותיר את אסי דומב ושחקניו חסרי אונים. העונה האירופית של הפועל תל אביב צפויה להסתיים בשבוע הבא, כבר אחרי סיבוב אחד.

ללא דמארי, העול ההתקפי הוטל על עדן שרם הצעיר ועל הקפטן גילי ורמוט. אלא שהפועל תל אביב מיעטה להחזיקה בכדור, סבלה מהאגפים של אסטנה בראשותו של פוקסי הפעלתן ובדקה ה-14 גם נענשה. פוקסי מצא את טנאט נוסרבאייב, שנדחף קלות על ידי דגני שהיה אחרון. השופט סרגיי איבנוב שלף כרטיס אדום לבלם והעניק למארחים פנדל, אותו שלח פנימה קניאס אחרי שתי דקות של עיכובים. דומב הכניס את ליאור לוי והסיט את יורחן קולין לעמדת הבלם כדי לסדר מחדש את ההגנה, אבל הקזחים המשיכו לתקוף ולשלוט.

במחצית השנייה המזל כבר אזל. אסטנה ניצלה את הדומיננטיות שלה באגפים כדי לכבוש שני שערים מהירים. רגע אחרי ששי אבוטבול בעט כדור חופשי לרשת החיצונית, המארחת הלמה עם כדור ארוך שהגיע לנוסרבאייב, והחלוץ הפתיע את עמוס עם כדור קשתי וחזק מ-22 מטרים בדקה ה-58. פוקסי יצר מצבים והחמיץ בעצמו, אבל בדקה ה-69 הוא מצא את בייסבקוב שבעזרתו של עמוס הבקיע גם הוא בבעיטה מרחוק. אברהם צ'קול ועומר פדידה המחליפים פספסו הזדמנויות להשיג שער חוץ, והפועל תל אביב ירדה מכר הדשא מוכה וחבולה, עם אחת התבוסות הכואבות שלה באירופה.

אוראל דגני שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אדום מהיר. אוראל דגני/ברני ארדוב

מהלך המשחק

דקה 1: השופט סרגיי איבנוב הוציא לדרך את המשחק באסטנה ארינה.

דקה 8: הזדמנות אדירה של אסטנה. נוסרבאייב קיבל כדור נפלא, דגני רדף אחריו והחלוץ המקומי בעט מול עמוס מעל השער. מזל גדול להפועל תל אביב.

דקה 14: כרטיס אדום! פוקסי הקפיץ כדור לרחבה לעבר נוסרבאייב, שנדחף על ידי דגני שמנע מצב כיבוש ודאי. דגני מיד ראה כרטיס אדום והשופט איבנוב הצביע על הנקודה הלבנה.

דקה 16: גול! קניאס הפציץ את הפנדל למרכז השער ולא הותיר לעמוס סיכוי. 0:1 לאסטנה.

דקה 20: בייסבקוב כמעט הפתיע את עמוס בבעיטה מ-20 מטרים, אך הכדור חמק החוצה.

דקה 20: דומב הבין שהוא חייב לסדר את ההגנה והכניס את ליאור לוי במקום מלכה כדי שיאייש את עמדת המגן הימני. קולין הוסט למרכז ההגנה.

דקה 28: דז'ולצ'ייב נשלח בצד ימין ונתפס בבירור על ידי אורי כהן על סף הרחבה, אבל הפעם השופט לא שרק לזכות הקזחים.

דקה 30: ז'וקוב הגשיל את ליאור לוי בצד ימין וספג את הצהוב הראשון במשחק.

דקה 34: חצי הזדמנות ראשונה של הפועל תל אביב, אבל הניסיון של שרם נבלם על ידי הגנת אסטנה.

דקה 42: פוקסי המצוין הכניס כדור לנוסרבאייב, שברח מחרסיסיץ' ובעט כדור שטוח שעמוס שמט, אך למזלו לקרן ולא לרשת.

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה
דני עמוס שוער הפועל תל אביב. ברני ארדוב
היה לו חלק בשער השלישי. דני עמוס/ברני ארדוב

דקה 48: בייסבקוב פגע באורי כהן וספג כרטיס צהוב.

דקה 54: פוקסי השאיר כדור לאסאמה שהגיע מאחור, והבעיטה של הקמרוני פגעה בחרסיסיץ' וחמקה ליד הקורה.

דקה 57: אבוטבול בעט כדור חופשי חזק בימין מ-25 מטרים, לרשת החיצונית.

דקה 58: גול! איזה ביצוע של נוסרבאייב. כדור ארוך של השוער אריץ' עבר את שחקני ההגנה והגיע אל חלוץ אסטנה, שמ-22 מטרים הניף את רגל ימין ושלח כדור קשתי מעל ידיו של עמוס. שער מרהיב, 0:2 לאסטנה.

דקה 60: פוקסי בעט כדור חזק מרחוק, עמוס הדף רע ונוסרבאייב כבש מקרוב, אך השער נפסל בגלל נבדל.

דקה 63: פוקסי קיבל כדור מאסאמה בתוך הרחבה וניסה לבעוט לשער. הכדור נבלם ביד של שחקן הגנה, אבל הפעם השופט לא שרק לפנדל.

דקה 69: גול! התפרקות מוחלטת של הפועל תל אביב. פוקסי מצא את המגן הימני בייסבקוב, שנותר חופשי ומ-20 מטרים בעט כדור שעמוס רק נגע בו בדרך אל הרשת. 0:3 מוחץ לאסטנה.

דקה 76: אריץ' שמט כדור רוחב פשוט של פדידה לעברו של צ'קול המחליף, אבל המגן בעט מקרוב לעבר השוער שהצליח להדוף לקרן.

דקה 80: מהלך נפלא של ורמוט שלהטט בין ארבעה שחקנים סידר מצב לפדידה, אבל המחליף לקח מקדמה ארוכה והחמיץ מול השוער.

דקה 87: עבירה מכוערת של דז'ולצ'ייב יצרה מהומה במרכז המגרש, אבל השופט דאג להפריד.

הרכבים

אסטנה: ננאד אריץ', אבזל בייסבקוב, ויקטור דמיטרנקו, יבגני פוסטניקוב, אלדוס אחמטוב, באורז'אן דזולצ'ייב (דאמיר קויאשביץ', 90), גי סטפן אסאמה, רוג'ר קניאס, פוקסי (סריקז'אן מוז'יקוב, 86), גאורגי ז'וקוב, טנאט נוסרבאייב (אטנאס קורדוב, 80).

הפועל תל אביב: דני עמוס, יורחן קולין, בריאן חרסיסיץ', אוראל דגני (הורחק, 16), אורי כהן (אברהם צ'קול, 70), שי אבוטבול, לוקאס סאשה, ישראל זגורי, גילי ורמוט, שון מלכה (ליאור לוי, 20), עדן שרם (עומר פדידה, 66).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully