וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפועל תל אביב נחלשה, יש הרבה בעיות"

17.7.2014 / 19:11

אסי דומב, מאמן הפועל תל אביב, לא איבד תקווה למרות התבוסה בקזחסטן. התוצאה עשויה להאיץ את מעברו של ורמוט למכבי תל אביב

מאמן הפועל תל אביב אסי דומב. יוסי ציפקיס
אולי עם דמארי בגומלין זה יראה אחרת. דומב/יוסי ציפקיס

הלם ומבוכה בהפועל תל אביב בעקבות התבוסה הערב (חמישי) 3:0 בחוץ מול אסטנה מקזחסטן במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית. במועדון האדום חששו מהבעיות שליוו אותם לאורך כל ההכנה לעונה, אבל לא חשבו לרגע שהקבוצה שלהם תפגין יכולת חלשה כל כך ותיראה גרוע על כר הדשא.

המאמן אסי דומב אפילו האמין ערב המשחק שהפועל תל אביב יכולה לנצח את אסטנה גם במשחק החוץ, אבל האופטימיות שלו נראית כעת כחוסר הכרה במציאות. למרות ההשפלה, דומב נשמע אופטימי גם לאחר המשחק: "הקזחים בכושר מעולה, כי הם באמצע העונה ואנחנו נותרנו בעשרה שחקנים כבר בפתיחה ועוד נפסק נגדנו פנדל שאני מסופק אם היה. אני מאמין שאפשר לעבור בגומלין אחרי שעומר דמארי יחזור וישחק איתנו".

הפועל תל אביב פתחה את העונה עם תבוסה 3:0 מול אסטנה

שחקן הפועל תל אביב, גילי ורמוט. ברני ארדוב
המשחק שישלח אותו למכבי תל אביב? ורמוט/ברני ארדוב

היחיד בהפועל תל אביב שתיפקד כראוי היה גילי ורמוט, שאת התסכול הגדול שלו אפשר היה לראות על כר הדשא עוד במהלך המשחק. הקפטן ניסה לבצע מספר מהלכים, אבל לא היה מי שינצל אותם. תוצאת המשחק הערב עשויה להיות זו שתאיץ את המעבר של ורמוט ליריבה העירונית מכבי תל אביב. הקשר, שגם כך היה מאוד מאוכזב מהסגל שנבנה סביבו בהפועל תל אביב ומשחרור השחקנים, המתין למשחק היום על מנת לראות את רמתה של הקבוצה.

בהפועל תל אביב יש רבים ובראשם המנהל המקצועי איל ברקוביץ', שלא מוכנים לשמוע על עזיבה אפשרית של ורמוט, אולם מנגד ישנם כבר קולות רבים בקבוצה שיהיו מוכנים לדון בשחרורו, אם היוזמה לכך תהיה של השחקן. ורמוט התבטא לאחרונה באוזני מקורביו ואמר כי הוא נמצא בסיטואציה מאוד קשה ובדילמה גדולה, שכן הוא יודע שאם לא יהיה שינוי דרמטי בהפועל, הוא צפוי לעבור עונה בלתי נסבלת מבחינתו.

שחקן בהפועל תל אביב העריך עוד לפני המשחק שזו תהיה התוצאה: "הפועל תל אביב נחלשה וכל מה שקרה הקיץ סביב הקבוצה לא הוסיף. הביאו את איל ברקוביץ' כדי שהכול יהיה יותר מקצועני והשחקנים יקבלו רעב מחודש, אבל יש הרבה בעיות. כל יום שחקן חותם או מסכם וביום שאחרי זה, מבטלים את ההחלטה. זו התנהלות לא רצינית, בעיקר כשאצלנו הכול יוצא החוצה לתקשורת. זה מציג את המועדון כמגוחך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully